Te kyykäärmeitten sikiöt

Anonyymi-ap

Lahkolaiset menivät Jordanille saamaan sitä tosiuskovaisten ja vanhurskaiden kastetta.

Johannes ei kastanut lahkolaisia ollenkaan, koska ei ole mitänä uskovaisten ja vanhurskaiden kastetta, tarjolla oli vain syntisten katumuskaste.

Johannes kutsui itse itsensä uskoviksi julistaneitä lahkolaisia kyykäärmeitten sikiöiksi.

32

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Raamatun mukaan kaste saadaan syntien pois pesemiseksi ja uskon Hengen lahjan saamiseksi.

• Anonyymi
        UUSI

Onko tuo siinä Mustassa Raamatussa?

Meidän Raamatussamme synnit saadaan anteeksi uskomalla Jeesukseen:
        Ap 10
        "Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi. Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo siinä Mustassa Raamatussa?

Meidän Raamatussamme synnit saadaan anteeksi uskomalla Jeesukseen:
        Ap 10
        "Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi. Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

Uskomalla sanan totuus tulee tietoisuus ihmisen syntisyydestä. Syntinen olin jo syntyessäni synnin alle siinyt äitini kohtuun.

Kasteessa Jumala pesee synnit pois, mukaan lukien perisynnin kadotustuomio poistuu kasteeessa. Tilalle puhdistettuun ja tyhjään sydämeen voidaan silloin vuodattaa uskon Hengen lahja sinetiksi kuulumisesta Jumalan lapseksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomalla sanan totuus tulee tietoisuus ihmisen syntisyydestä. Syntinen olin jo syntyessäni synnin alle siinyt äitini kohtuun.

Kasteessa Jumala pesee synnit pois, mukaan lukien perisynnin kadotustuomio poistuu kasteeessa. Tilalle puhdistettuun ja tyhjään sydämeen voidaan silloin vuodattaa uskon Hengen lahja sinetiksi kuulumisesta Jumalan lapseksi.

Ihmisen käännyttämällä saatu oma usko on vain este ja tulppa oikean Pyhän Hengen lahjan saamiselle.

Joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, ei voi olla otollinen Jeesuksen omaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän satukirjasta tuo tarina on keksitty?
        Raamattu ei tunne tuollaista satua.

Ono vauvalla todella tietoisuus syntisyydestään?
        "Uskomalla sanan totuus tulee tietoisuus ihmisen syntisyydestä"???

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala sana ilmoittaa, että lapsi on syntinen syntyessään tähän maailmaan.

Vanhempien vastuulla on saataa lapsi kasteessa sisälle Jumalan valtakuntaan.

Samalla tavalla kuin lapselle tehtiin 8 pv. ikäisenä ympärileikkaus, jotta lapsi pääsi ikuiseen liitton Jumalanlasten joukkoon. Tytöistä piti uhrata kaksi kyyhkysenpoikasta persisynnin vuoksi syntiuhrin.

Uusi liitto alkaa: sekä pojat että tytöt kastetaan Kristuksen omaksi liiton jäseniksi. Jeesus on syntiuhri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala sana ilmoittaa, että lapsi on syntinen syntyessään tähän maailmaan.

Vanhempien vastuulla on saataa lapsi kasteessa sisälle Jumalan valtakuntaan.

Samalla tavalla kuin lapselle tehtiin 8 pv. ikäisenä ympärileikkaus, jotta lapsi pääsi ikuiseen liitton Jumalanlasten joukkoon. Tytöistä piti uhrata kaksi kyyhkysenpoikasta persisynnin vuoksi syntiuhrin.

Uusi liitto alkaa: sekä pojat että tytöt kastetaan Kristuksen omaksi liiton jäseniksi. Jeesus on syntiuhri.

Mistähän tuollainen keskiaikainen julma ja sairas oppi on peräisin:
        "Jumala sana ilmoittaa, että lapsi on syntinen syntyessään tähän maailmaan."???

PS 22
        "Sinähän vedit minut äitini kohdusta,
        sinä annoit minun olla turvassa äitini rinnoilla;
        sinun huomaasi minä olen jätetty
        syntymästäni saakka,
        sinä olet minun Jumalani hamasta äitini kohdusta."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan sana todistaa kaikki syntisiksi.

Sillä yhden ihmisen tottelemattomuuden teko teki kaikista ihmisistä syntisiä. (Room.5)

" Kuullessaan tämän kaikki tunsivat piston sydämessään, ja he sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Veljet, mitä meidän pitää tehdä?"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän tuollainen keskiaikainen julma ja sairas oppi on peräisin:
        "Jumala sana ilmoittaa, että lapsi on syntinen syntyessään tähän maailmaan."???

PS 22
        "Sinähän vedit minut äitini kohdusta,
        sinä annoit minun olla turvassa äitini rinnoilla;
        sinun huomaasi minä olen jätetty
        syntymästäni saakka,
        sinä olet minun Jumalani hamasta äitini kohdusta."

Tuo Psalmin kohta ei opeta että lapsi olisi synnitön!!! Keksit ihan omiasi

Huomassa oleminen ei tarkoita synnittömyyttä

• Anonyymi
      UUSI

Helluntailaisten opit on Perkeleestä. Niihin ei pidä sotkeentua.

• Anonyymi
      UUSI

Oppi on perkeleestä jos puolustaa tappamista.

Veden kanssa läträämisoppi maitoruokaa jos siitä pitää kinata. Silloin on uskon alkeissa Raamatun mukaan.

• Anonyymi
        UUSI

Tappamiset on täysin eri asia. Ei sitä joka viestiin pidä kirjoittaa kuten sinä teet.

Ei helluntaina ketään tapettu, mutta 3000 syntistä kastettiin kristityiksi ja he saivat kasteessa synnit anteeksi ja uskon Hengen lahjan.

• Anonyymi
      UUSI

Parhami ja Olseni oli aikansa kuuluisia homoseksuaaleja. Jokainen käsittää, että ei sellainen lahko ole mitään tervettä kristinuskoa.

• Anonyymi
        UUSI

Siinä taas väkevää vauvakasteopetusta! Se ei ole tervettä.

• Anonyymi
        UUSI

Ne tyypit eivät tyytyneet mihinkään lippujen heilutteluun. Molemmat helluntaigurut vietiin vankilaan sodomiasta nuorten poikien kanssa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä taas väkevää vauvakasteopetusta! Se ei ole tervettä.

taasko sillä vauvat mielessä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

taasko sillä vauvat mielessä

Ompas taas syvällistä opetusta vauvakasteesta! Niillä on aina vauvat mielessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisuus on lopun ajan väkevä eksytys ja heresia, mihin ei pidä mennä mukaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koita pärjätä niiden vauvojen kanssa

• Anonyymi
        UUSI

Norjalainen homo perusti Suomeen 40 ens.hell.srk. Ensin Helsinkiin v. 1920 ja sitten muualle maahan, aina Haapavedelle asti, missä kävi ahkerasti.

• Anonyymi
      UUSI

Raamatun mukaan kasteesta kiistely on opin alkeita niille, jotka eivät kestä vahvaa ruokaa.

Ei amerikan homoherjoja tarvitse jokaiseen ketjuun kirjoittaa tosiaan vaikka ei ole paha synti sotakiiman verrattuna.

• Anonyymi
        UUSI

Paavali oli täysin pihalla, oli vielä tappohommissa, kun helluntaina kastettiin 3000 syntistä ja he saivat kasteessa synnit anteeksi ja luvatun uskon Hengen lahjan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli täysin pihalla, oli vielä tappohommissa, kun helluntaina kastettiin 3000 syntistä ja he saivat kasteessa synnit anteeksi ja luvatun uskon Hengen lahjan.

Paavali perusti Mormonismin tekemällä sijaiskasteita kuolleitten puolesta.

1. Kor. 15:29

Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?

• Anonyymi
      UUSI

Mark. 1:5

Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä.

Jenkkilahkot, kuten helluntailaiset kieltävät täysin, että kaste ja ehtoollinen liittyisi mitenkään ihmisen syntiongelmaan.

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki Jenkkilahkot olisivat saaneet pysyä siellä rapakon takana Trumpin valtakunnassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki Jenkkilahkot olisivat saaneet pysyä siellä rapakon takana Trumpin valtakunnassa.

Jenkkilahkot eivät ole tervettä kristinuskoa koskaan olleetkaan.

• Anonyymi
      UUSI

Kasteesta ja muusta kinastelu tarkoittaa Raamatun mukaan sitä, että on uskon alkeissa, eikä ymmärrä siitä mitään.

Vielä vähemmän voi muita neuvoa.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä melkoinen korvatunturin apulainen täytyy olla jos kuvittelee lidlin pulloveden irtottavan pinttyneen syntikokkareen vauvan otsasta !

Toisaalta onhan niitäkin jotka ryömii mahallaan muztaa kiveä kohti !

• Anonyymi
      UUSI

Raamatun mukaan kasteesta kinastelijat ovat uskosta pihalla kuin lumiuklt. Käyttävät maitoruokaa eikä heille voi vahvempaa antaa kun ymmärrys puuttu.

Ei sellaiset voi antaa mitään neuvoja.

Tai heitä ei pidä uskoa.

• Anonyymi
      UUSI

Matteus:
      3:7 Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?

Nyt on aloittaja pahasti eksynyt. Hän puhuu lahkolaisista mutta hän ei ymmärrä, että fariseukset olivat Israelin virallisen uskonnon edustajia, he olivat suurin valtaa pitävä ryhmä tai puolue tai lahko Israelin hallinnossa ja seurakunnassa. Fariseukset vertautuvat Suomessa luterilaisen kirkon pappeihin ja piispoihin.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole mitään väliä miten asiat ovat. Pääasia, että saa herjata ja toteuttaa uskoa niin.

Joskin sekin parempi kuin sotakiima.

• Anonyymi
        UUSI

Apt.:
        23:6 Mutta koska Paavali tiesi osan heistä olevan saddukeuksia ja toisen osan fariseuksia, huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus, fariseusten jälkeläinen; toivon ja kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä olen tuomittavana".

Paavali oli itsekin fariseus ennen uskoontuloaan ja hän vainosi Jeesuksen seuraajia. Hänen nimensä oli silloin Saulus.
        Apostolien teot:
        9:1 Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo
        9:2 ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin.
        9:3 Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä;
        9:4 ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"
        9:5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
        9:6 Mutta nouse ja mene kaupunkiin, niin sinulle

Näemme siis, että fariseukset vainosivat Jeesuksen seuraajia niinkuin luterilainen kirkko vainoaa tänä päivänä uskovaisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2446
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2076
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      121
      1732
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1557
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1497
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      123
      1044
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe