Onko varma tapa
Onnistuuko itsemurha jos hukuttaa ittensä saaviin
16
449
Vastaukset
- Anonyymi
Jos saat vastauksia niin ei ole lähtenyt ja jos et saa vastauksia niin henki on lähtenyt. Koska eivät he ole täällä sulle vastaamassa joiden henki on tolla tavalla lähtenyt. Järjen käyttö on sallittu.
- Anonyymi
Jos joku pohtii jotain saaveja, niin luuletko että järjen käyttö on siinä enää joku vaihtoehto?
- Anonyymi
Jotkut hukuttaa itseensä puolen litran kossupulloonkin, niin luulis sen sun saavin riittävän.
- Anonyymi
Ei toiminut minulla.
- Anonyymi
No millon muka kokeilit ja miltä se tuntui kun kerran epäonnistui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on monta vuotta. Tuli paniikki veden alla. Ja oli pakko elää sitten eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on monta vuotta. Tuli paniikki veden alla. Ja oli pakko elää sitten eteenpäin.
Suosittelen kummikin löytämään omanlaisensa tien ja elämään kunnes luonnollisesti kuolee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sulla tukehtumisen tunnetta siinä mikä pakotti nostamaan pään pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sulla tukehtumisen tunnetta siinä mikä pakotti nostamaan pään pois
Mihin pyrit? Ei saanut happea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii eli normaali reaktio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen kummikin löytämään omanlaisensa tien ja elämään kunnes luonnollisesti kuolee.
Samaa mieltä, kyllä se luonto hoitaa sitten, kun aika on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisuudet kuolla, on hukuttautua järveen, sinne keskemmälle.
- Anonyymi
No miten alottajalle kävi? pitääkö olla huolissaan jos ei tule vastausta
- Anonyymi
Se riippuu monista asioista, mutta sellaisten kertominen olisi laitonta. Toivottavasti tulevaisuudessa, kun asia on itselleni ajankohtainen, avustettu itsemurha on laillistettu.
- Anonyymi
kerro kokemuksesta? toimiiko?
- Anonyymi
Hyvin toimii taju lähtee äkkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit715819KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2474631Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051327
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1011221Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171