On kuulemma suosittu tämä elokuva ollut,se tuli tänään nähtyä ja ei oikein innostanut eli oli siis huonompi kuin kuvittelin,koko elokuva pelkkää sahdin juomista ja sen kanssa touhuamista
100 litraa sahtia
10
588
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Taitaa olla katsotuin kotimainen elokuva, mutta kovin heikot on eväät. Alkoholiongelman ihannointi päälimmäisenä, vaikka jokin syvempi puolikin siitä kuulemma löytyy. Itse en sitä välttämättä löytänyt.
- Anonyymi
Oli kyllä huonoakin huonompi leffa.
- Anonyymi
käpy elän alla toibotaan saunan jälkeen 100 litraa....sahtia.
- Anonyymi
Just katoin ja huonompaa ulostetta en muista nähneeni. Aivan täyttä puliukkopaskaa. En ihmettele enää kulttuurirahojen sulamista. Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Surkein elokuva mitä nähnyt pitkään aikaan.. Äänet vaihtelee niin hitosti ettei tuota ainakaan kerrostalossa pysty katsomaan. On se vaan niin ettei suomalaiset osaa tehdä elokuvia.
- Anonyymi
Katsoin 15 minuuttia. Kyllä oli vastenmielinen tekele. Se kuvaa hyvin nykyistä kotimaisen elokuvan tasoa.
Kyllä on katsottuna, kyllä mä sen mielenkiinnolla katselin ja kauhistelin. Ehkä mä voisin löytää toisella katsomiskerralla jotain erilaista näkökulmaa aiheeseen. =) kuitenkin ihan viihdyttäväähän tuo oli, kuvaus siitä mistä nimikin oli =)
- Anonyymi00007
Aika vaatimaton teelmäs se elokuva on.
Suomalaiset aina innostuvat viinahuumorista joten kai tässä luotetaan taas siihen, että
läträäjiä naurattaa. - Anonyymi00008
Huono, kaikkeen sontaan sitä rahaa tuhlataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999