On kuulemma suosittu tämä elokuva ollut,se tuli tänään nähtyä ja ei oikein innostanut eli oli siis huonompi kuin kuvittelin,koko elokuva pelkkää sahdin juomista ja sen kanssa touhuamista
100 litraa sahtia
9
532
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Taitaa olla katsotuin kotimainen elokuva, mutta kovin heikot on eväät. Alkoholiongelman ihannointi päälimmäisenä, vaikka jokin syvempi puolikin siitä kuulemma löytyy. Itse en sitä välttämättä löytänyt.
- Anonyymi
Oli kyllä huonoakin huonompi leffa.
- Anonyymi
käpy elän alla toibotaan saunan jälkeen 100 litraa....sahtia.
- Anonyymi
Just katoin ja huonompaa ulostetta en muista nähneeni. Aivan täyttä puliukkopaskaa. En ihmettele enää kulttuurirahojen sulamista. Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Surkein elokuva mitä nähnyt pitkään aikaan.. Äänet vaihtelee niin hitosti ettei tuota ainakaan kerrostalossa pysty katsomaan. On se vaan niin ettei suomalaiset osaa tehdä elokuvia.
- Anonyymi
Katsoin 15 minuuttia. Kyllä oli vastenmielinen tekele. Se kuvaa hyvin nykyistä kotimaisen elokuvan tasoa.
Kyllä on katsottuna, kyllä mä sen mielenkiinnolla katselin ja kauhistelin. Ehkä mä voisin löytää toisella katsomiskerralla jotain erilaista näkökulmaa aiheeseen. =) kuitenkin ihan viihdyttäväähän tuo oli, kuvaus siitä mistä nimikin oli =)
- Anonyymi00007
Aika vaatimaton teelmäs se elokuva on.
Suomalaiset aina innostuvat viinahuumorista joten kai tässä luotetaan taas siihen, että
läträäjiä naurattaa. - Anonyymi00008
Huono, kaikkeen sontaan sitä rahaa tuhlataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515866Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714585Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564131SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613255SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502443Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131209