Jeesus tuli maailmaan syntisen saastaisen lihan kaltaisuudessa. Hän ei osannut vauvana edes puhua, joten hänen sielunsa ei ollut muista erotettu, pyhä. Mikä Jeesuksessa oli pyhää - erilaista kuin muissa ihmisissä?
Mikä Jeesuksessa oli pyhää?
5
63
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus sai erektioita etenkin nukkuessaan ja tätä jatkui aina hänen kuolemaansa asti.
- Anonyymi
Veikkaan, että Jesse oli melkoinen panomies ja käytti näitä seuraajiaan härskisti hyväkseen, siis kaikkea mikä liikkui.
- Anonyymi
Matt.10:34 Älkäät luulko, että minä olen tullut rauhaa lähettämään maan päälle: en ole minä tullut rauhaa, vaan miekkaa lähettämään. Biblia (1776) Luuk.12:51-53.
- Anonyymi
Joh.19:36 Sillä nämät ovat tapahtuneet, että Raamattu täytettäisiin: ei teidän pidä luuta rikkoman hänessä. Biblia (1776) 2Moos.12:46. 4Moos.9:12.
- Anonyymi
Jesse, tuo aikansa suurin populisti ja kansanvillitsijä on ollut aikaansa edellä ja saanut helppoa ja halpaa kannatusta köyhän kansan keskuudessa, koska kaikki toivo oli tuolloin tarpeen. Nykyään kansa on käynyt ainakin hieman kouluja ja oppii jotain elämänsä aikana ja siksi vain henkisesti heikoimmat lähtee tuohon uskonnon harhaan selvitäkseen henkisesti. Me normaalit ihmiset ymmärrämme faktat ja osaamme elää ajassa ja järjen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991