Suomikin tarvitsee Hercules-kuljetuskoneita

Anonyymi-ap

Olen vaikuttuneena katsonut, kuinka transatlanttinen ystävämme, maailman ainoa supervalta, evakuoi joukkonsa eri puolilta maailmaa upeilla suurilla Hercules-kuljetuskoneilla. Nyt kun olemme Natossa, niin miten me evakuoimme joukkomme täältä Suomesta, jos Venäjä hyökkää? Onko meillä edes niin isoja kenttiä, että Hercules-kuljetuskoneet mahtuvat laskeutumaan?

Siltä varalta, että joku hyökkää maahamme ja joudumme perääntymään, meillä pitäisi olla riittävän suuret kentät ja isoja, maailman suurimpia Hercules-kuljetuskoneita.

Toimeentulotuesta tulisi leikata riittävä määrä, että voisimme ostaa asialliseen perääntymiseen tarvittavan kaluston.

Uskoisin, että Kokoomusministerit voisivat alkaa ajamaan tätä asiaa. Olen ollut havaitsevinani, että siinä puolueessa on osaamista tuollaisissa asioissa.

12

138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun kuulen Herculeksen moottorien voimakasta jyrinää, tunnen oloni turvalliseksi.

• Anonyymi

Haluatko sinä ressukka paeta Suomesta?

• Anonyymi

Nyt ei ole rahaa, pataan asiaan kun maan talous on paremmalla tolalla.l

• Anonyymi

Totta kai etninen venäläinen homppeli-Trolli voi ja saa paeta Suomesta olipa suunta itä tai länsi! Voinet kuitenkin tehdä sen ILMAN Hercules-kuljetuskonetta!

Me suomalaiset toki kestämme iskun!👍

• Anonyymi

Toivottavasti hyvä iskunne on, voittamaton. Maahan jäävän uhrattavan jälkijoukon on syytä kestää sen aikaa, että arvokkaammat joukot, kuten usalaiset nato-osasto ja minä, ehtivät riittävän kauas kentästä, jolle venäläispanssarit vyöryvät.

Voisitko sinä etnisenä suomalaisheterona opettaa minulle venäjää, kun minä nyt kuulema olen etninen venäläinen? Tuntuu vähän nololta olla sellainen, jos ei osaa ollenkaan venäjää.

• Anonyymi

"Onko meillä edes niin isoja kenttiä, että Hercules-kuljetuskoneet mahtuvat laskeutumaan?"

Hercules kykenee toimimaan jopa pienemmältä kentältä kuin hävittäjät. Se on STOL-kykyinen eikä tarvitse edes päällystettyä kiitotietä.

• Anonyymi

Mutta toki venäläinen trolli pääsee Suomesta pois helposti myös ilman Herculesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta toki venäläinen trolli pääsee Suomesta pois helposti myös ilman Herculesta!

Pöhvelille järjestynee kyyti ladan peräkontissa itärajalle. Punainen pipo vaan päähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinut siirretty informaatiosodan etulinjasta nostoväkeen, kun noin kauan kesti niellä aloituksen syötti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöhvelille järjestynee kyyti ladan peräkontissa itärajalle. Punainen pipo vaan päähän.

Tyhjää puhetta! Yritätkö yhä väittää minua venäläiseksi? Minä olen kantasuomalainen kun taas sinä olet Suomessa asuva venäläinen homppeli-trolli!

Kantasuomalaisena minä vihaan Putinia ja tämän alkamaa Ukrainan sotaa ja toivon Putinin sotajoukoille perinpohjaista häviötä! Venäjälle minua et saa kuin pistimen nokassa!

Nyt on sinun vuorosi! Jos et ole venäläinen niin silloin voit helposti toistaa saman? Mutta kun OLET niin et pysty!

• Anonyymi

Ei sillä tuollaista ominaisuutta ole, kone on malliltaan jo aika vanha potkuriturbiini kone nousukiitoa voidaan nopeutaa vain yhtäaikaa ammuttavien rakettien avulla, myöskään koneen maksimi lentoonlähtöpaino( 70300 kg)ei suosi kovin kenttää.Suomen ei kannata hankkia noin vanhaa konetyyppiä kun uudempia ja parempia on myös tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä tuollaista ominaisuutta ole, kone on malliltaan jo aika vanha potkuriturbiini kone nousukiitoa voidaan nopeutaa vain yhtäaikaa ammuttavien rakettien avulla, myöskään koneen maksimi lentoonlähtöpaino( 70300 kg)ei suosi kovin kenttää.Suomen ei kannata hankkia noin vanhaa konetyyppiä kun uudempia ja parempia on myös tarjolla.

Etkö sinä usko tuon kantasuomalaisen juttuja? Ettet vain ole joku Venäjän trolli.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      267
      9496
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      300
      6676
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      68
      1621
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1391
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      92
      1235
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1151
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1038
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      40
      852
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      746
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      741
    Aihe