Olen vaikuttuneena katsonut, kuinka transatlanttinen ystävämme, maailman ainoa supervalta, evakuoi joukkonsa eri puolilta maailmaa upeilla suurilla Hercules-kuljetuskoneilla. Nyt kun olemme Natossa, niin miten me evakuoimme joukkomme täältä Suomesta, jos Venäjä hyökkää? Onko meillä edes niin isoja kenttiä, että Hercules-kuljetuskoneet mahtuvat laskeutumaan?
Siltä varalta, että joku hyökkää maahamme ja joudumme perääntymään, meillä pitäisi olla riittävän suuret kentät ja isoja, maailman suurimpia Hercules-kuljetuskoneita.
Toimeentulotuesta tulisi leikata riittävä määrä, että voisimme ostaa asialliseen perääntymiseen tarvittavan kaluston.
Uskoisin, että Kokoomusministerit voisivat alkaa ajamaan tätä asiaa. Olen ollut havaitsevinani, että siinä puolueessa on osaamista tuollaisissa asioissa.
Suomikin tarvitsee Hercules-kuljetuskoneita
12
138
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kuulen Herculeksen moottorien voimakasta jyrinää, tunnen oloni turvalliseksi.
- Anonyymi
Haluatko sinä ressukka paeta Suomesta?
- Anonyymi
Nyt ei ole rahaa, pataan asiaan kun maan talous on paremmalla tolalla.l
- Anonyymi
Totta kai etninen venäläinen homppeli-Trolli voi ja saa paeta Suomesta olipa suunta itä tai länsi! Voinet kuitenkin tehdä sen ILMAN Hercules-kuljetuskonetta!
Me suomalaiset toki kestämme iskun!👍- Anonyymi
Toivottavasti hyvä iskunne on, voittamaton. Maahan jäävän uhrattavan jälkijoukon on syytä kestää sen aikaa, että arvokkaammat joukot, kuten usalaiset nato-osasto ja minä, ehtivät riittävän kauas kentästä, jolle venäläispanssarit vyöryvät.
Voisitko sinä etnisenä suomalaisheterona opettaa minulle venäjää, kun minä nyt kuulema olen etninen venäläinen? Tuntuu vähän nololta olla sellainen, jos ei osaa ollenkaan venäjää.
- Anonyymi
"Onko meillä edes niin isoja kenttiä, että Hercules-kuljetuskoneet mahtuvat laskeutumaan?"
Hercules kykenee toimimaan jopa pienemmältä kentältä kuin hävittäjät. Se on STOL-kykyinen eikä tarvitse edes päällystettyä kiitotietä.- Anonyymi
Mutta toki venäläinen trolli pääsee Suomesta pois helposti myös ilman Herculesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toki venäläinen trolli pääsee Suomesta pois helposti myös ilman Herculesta!
Pöhvelille järjestynee kyyti ladan peräkontissa itärajalle. Punainen pipo vaan päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinut siirretty informaatiosodan etulinjasta nostoväkeen, kun noin kauan kesti niellä aloituksen syötti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöhvelille järjestynee kyyti ladan peräkontissa itärajalle. Punainen pipo vaan päähän.
Tyhjää puhetta! Yritätkö yhä väittää minua venäläiseksi? Minä olen kantasuomalainen kun taas sinä olet Suomessa asuva venäläinen homppeli-trolli!
Kantasuomalaisena minä vihaan Putinia ja tämän alkamaa Ukrainan sotaa ja toivon Putinin sotajoukoille perinpohjaista häviötä! Venäjälle minua et saa kuin pistimen nokassa!
Nyt on sinun vuorosi! Jos et ole venäläinen niin silloin voit helposti toistaa saman? Mutta kun OLET niin et pysty! - Anonyymi
Ei sillä tuollaista ominaisuutta ole, kone on malliltaan jo aika vanha potkuriturbiini kone nousukiitoa voidaan nopeutaa vain yhtäaikaa ammuttavien rakettien avulla, myöskään koneen maksimi lentoonlähtöpaino( 70300 kg)ei suosi kovin kenttää.Suomen ei kannata hankkia noin vanhaa konetyyppiä kun uudempia ja parempia on myös tarjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä tuollaista ominaisuutta ole, kone on malliltaan jo aika vanha potkuriturbiini kone nousukiitoa voidaan nopeutaa vain yhtäaikaa ammuttavien rakettien avulla, myöskään koneen maksimi lentoonlähtöpaino( 70300 kg)ei suosi kovin kenttää.Suomen ei kannata hankkia noin vanhaa konetyyppiä kun uudempia ja parempia on myös tarjolla.
Etkö sinä usko tuon kantasuomalaisen juttuja? Ettet vain ole joku Venäjän trolli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679496IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3006676Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681621Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921235- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut731038Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312741