Perjantaina tulee rauhan julistus ja sitten alkaa suurvaltojen ja muiden valtioiden yhteinen hyökkäys ydinaseilla Jehovaa vastaan ja juuri kun Ronald Kim Putin kumppaneineen on pääsemässä voitolle tulee Jeesus ja ampuu jousipyssyllä pahat pois maailmasta.
Luopioiden ja Jeesus, Jeesus hokijoiden on ihan turha silloin pyllistellä, sillä he joutuva kirjaston remmikoneeseen.
Meillä todistajilla on silloin rauhan runsaus ja kilvan valtaamme juosten valitsemaan uudet tyhjillään odottavat huippu hienot omakotitalot, vanhimmat saavat linnat ja hallintoelimen jäsenet korkeatorniset palatsit.
Vartiotorni hymyssä sanon silloin ähäkutti, kun näin vuosi 1914 ennallistetaan.
Myyrän harmaat puvut poltetaan ja raappahousu sortsitkin sallitaan.
Rauhanjulistus
11
144
Vastaukset
- Anonyymi
Soopaa!
- Anonyymi
Apukouluun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apukouluun!
Soopaa!
- Anonyymi
Varmasti monet jt odottavat rauhahuutoa mutta turhaan taas kerran.
- Anonyymi
Minusta tuntuu kuin KK olisi alkanut kirjoittaa anonyyminä. Niin mitähän sieltä tulee kun mailman mahtavimmat palaveeravat Alaskassa.
- Anonyymi
Ydinsota ja sitten tulee rauhahuuto.
- Anonyymi
En ole KK olen mainosvaltuutettu Korso kaakon seurakunnan WC vahti.
Veljeni on Kärsämäen seurakunnan pönttöjen ja pisulaarien esipyyhkijä ja kertoi että sali on toistaiseksi suljettu hajuhaittojen johdosta, joten kyllä sen tietää missä KK on kuikuillut.
- Anonyymi
Kertovat, että Rumpin ympärillä leijailee usein suolikaasu.
- AnonyymiUUSI
Nash, Jeesuksella on miekka. vai oliko se jouskari sittenkin?
Johtuuko tuo taivaallinen aseistus siitä, että raamattu on vain ihmisen kirjoittama teos, joka kuvastaa aikakausiensa näkemystä? Perjantaina pääsee aina Peräilmaa.
- AnonyymiUUSI
No totta toki peräilma perjantai, mutta meillä mainosvaltuutetuilla on iloinen peräilmapäivä joka päivä ja tärkein peräilmapäivä on aina tuleva uusi päivä.
Ai miksikö joka päivä, no katsos kun meillä on sellainen sanonta että jos tämä ei ole totta syön totuuden nimissä hatullisen pas#aa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744