Olen aikaisemmin ostanut kahvia myyvistä erikoisliikkeistä ja pienpaahtimoilta. Nyt on tullut mitta täyteen kun varkaat ovat vieneet omaisuuttani ja hallitus lopetti päätöksellään asumistukeni jota kela myönsi viime vuonna mutta tuki loppui tänä vuonna.
Ostin Prismasta keskipaahtoista Xtra kahvia. 500 gramman paketti maksoi vain 2,59 euroa. Kahvista tulee tummaa joten kokeilen puolta mitallista kuppia kohden jolloin yksi paketti riittää pitkään.
Halpaa kahvia
9
276
Vastaukset
- Anonyymi
Toiset vaan on köyhiä luusereita
- Anonyymi
Tuo on ihan hyvää kahvia, paljon parempaa kuin K-Menun vastaava. Itsekin ostan tuota useimmiten ja joskus jotain kalliimpaa vaihteluksi, jos on hyvässä tarjouksessa eli alle 4€ pakettihinnalla.
- Anonyymi
Loppui minullakin "kotimaisen" kahvin osto kun hinnat jo 9€/kg tai yli ja tarjouskahveja vain pieni erä mitkä loppu.
Viimeiset Saludot ja 1/3 2€/paketti halpakahvia, maussa ei huomannut mitään eroa vaikka haju jauheessa aika outo. Seuraavaksi testaan yksinään, voi laittaa ainakin puoliksi ellei yksin hyvää.- Anonyymi
Olisikin tuo 9€/kg. Sehän olisi silloin aika normaalihko hinta puolen kilon paketille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikin tuo 9€/kg. Sehän olisi silloin aika normaalihko hinta puolen kilon paketille.
Eli siis 4,5€/500g.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, piti olla paketti, aika hulluiksi menneet hinnat. Vaikka eihän se suhteessa työmäärään kallista ole, mutta paikalliset ei saa edellenkään paljon mitään, kaupat ja paahtimot ne voitot kerää.
- Anonyymi00007
Miten voi ollakin niin huonoa tuuria, yli 20v vanha kahvinkeitin hajosi juuri kun olin ostanut halpaa suodatinkahvia Lidlistä, ei voinut tehdä pannulla. Aikaisemmin olen käyttänyt keittimessä aina pannujauhatusta.
Lidissä ei taida olla kuin suodatinjauhatusta, en ainakaan itse huomannut halvemmissa. Onneksi uusi keitin pitäisi tulla nopeasti. On niissäkin älyttömät hintaerot, sama keitin voi maksaa 85-250€. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten voi ollakin niin huonoa tuuria, yli 20v vanha kahvinkeitin hajosi juuri kun olin ostanut halpaa suodatinkahvia Lidlistä, ei voinut tehdä pannulla. Aikaisemmin olen käyttänyt keittimessä aina pannujauhatusta.
Lidissä ei taida olla kuin suodatinjauhatusta, en ainakaan itse huomannut halvemmissa. Onneksi uusi keitin pitäisi tulla nopeasti. On niissäkin älyttömät hintaerot, sama keitin voi maksaa 85-250€.Liiterin halpakahvi on Melittan valmistamaa, ilmankos tulee Melittan keittimellä ihan juotavaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Liiterin halpakahvi on Melittan valmistamaa, ilmankos tulee Melittan keittimellä ihan juotavaa.
Intenso vain 1€/paketti, se ei muistaakseni olut hyvää, mutta Emilia ok. Ostin kokeeksi myös Vilhelmiinaa 3€, eipä tarvitse juosta ylihintaisen suomalaisen kahvin perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164456Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv622567Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61123- 66864
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 40806
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768