Olen aikaisemmin ostanut kahvia myyvistä erikoisliikkeistä ja pienpaahtimoilta. Nyt on tullut mitta täyteen kun varkaat ovat vieneet omaisuuttani ja hallitus lopetti päätöksellään asumistukeni jota kela myönsi viime vuonna mutta tuki loppui tänä vuonna.
Ostin Prismasta keskipaahtoista Xtra kahvia. 500 gramman paketti maksoi vain 2,59 euroa. Kahvista tulee tummaa joten kokeilen puolta mitallista kuppia kohden jolloin yksi paketti riittää pitkään.
Halpaa kahvia
7
218
Vastaukset
- Anonyymi
Toiset vaan on köyhiä luusereita
- Anonyymi
Tuo on ihan hyvää kahvia, paljon parempaa kuin K-Menun vastaava. Itsekin ostan tuota useimmiten ja joskus jotain kalliimpaa vaihteluksi, jos on hyvässä tarjouksessa eli alle 4€ pakettihinnalla.
- Anonyymi
Loppui minullakin "kotimaisen" kahvin osto kun hinnat jo 9€/kg tai yli ja tarjouskahveja vain pieni erä mitkä loppu.
Viimeiset Saludot ja 1/3 2€/paketti halpakahvia, maussa ei huomannut mitään eroa vaikka haju jauheessa aika outo. Seuraavaksi testaan yksinään, voi laittaa ainakin puoliksi ellei yksin hyvää.- Anonyymi
Olisikin tuo 9€/kg. Sehän olisi silloin aika normaalihko hinta puolen kilon paketille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikin tuo 9€/kg. Sehän olisi silloin aika normaalihko hinta puolen kilon paketille.
Eli siis 4,5€/500g.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, piti olla paketti, aika hulluiksi menneet hinnat. Vaikka eihän se suhteessa työmäärään kallista ole, mutta paikalliset ei saa edellenkään paljon mitään, kaupat ja paahtimot ne voitot kerää.
- Anonyymi00007
Miten voi ollakin niin huonoa tuuria, yli 20v vanha kahvinkeitin hajosi juuri kun olin ostanut halpaa suodatinkahvia Lidlistä, ei voinut tehdä pannulla. Aikaisemmin olen käyttänyt keittimessä aina pannujauhatusta.
Lidissä ei taida olla kuin suodatinjauhatusta, en ainakaan itse huomannut halvemmissa. Onneksi uusi keitin pitäisi tulla nopeasti. On niissäkin älyttömät hintaerot, sama keitin voi maksaa 85-250€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27110072K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2165789Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1695316PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *804955Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot93208Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe32599- 2122499
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122319Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3712103- 241965