Mistä vois johtua monta viikkoa jatkunut pieni pohje/reisikipu? Enemmän sellasta nipistelytyyppistä ei jatkuva särkyä.
Välillä kramppitunne muttei kumminkaan kramppaa.
Pohjekipu
5
1791
Vastaukset
- seija^
Itsellä ainakin myös samanlaista mutta ne tulee ahdistus ja paniikkihäiriöiden yhteydessä joista kärsin.. :/ lähinnä kun varpaiden pistely alkaa se tuntuu myös reisissä ja joskus pohkeissa. yms. voihan käydä kysymässä lääkäriltä jos ei mene ohitte..
- mie
...saattaa olla yksi syyllinen. Itselläni on välilevy pullistunut ja kipu tuntuu yleensä pohkeen ulkoreunassa.
- Minä
Mulla on myös välilevynpullistuma, kipua sekä reiden takaosassa että pohkeessa. Välillä jalkaterässäkin.
- ett
Minä kirjoitti:
Mulla on myös välilevynpullistuma, kipua sekä reiden takaosassa että pohkeessa. Välillä jalkaterässäkin.
Kipu sitten pikkuhiljaa hellitti..ja kas kummaa sillon tosiaan oli selkäkipua joka sekin samalla hävisi. Eli selästä taisi johtua!
Hyvää kesänjatkoa teille!
- hoidettu
Mulla oli molemmat jalat voimattomina, varsinki reisistä. Oli jatkunu jo vuosikausia. Lääkärit ei osanneet auttaa. Kramppeja, puutumista, voimattomuutta...
Lue:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000198&posting=22000000009490602
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628