”Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.”
Joh 14:27
Parasta elämässä on saada olla Jeesuksen oma !
17
87
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhan minä jätän teille, minun rauhani minä annan teille: en minä anna teille niinkuin maailma antaa. Älkään teidän sydämenne murheellinen olko, älkään myös peljätkö.
- Anonyymi
Frid lämnar jag efter mig åt eder, min frid giver jag eder; icke giver jag eder den såsom världen giver. Edra hjärtan vare icke oroliga eller försagda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Frid lämnar jag efter mig åt eder, min frid giver jag eder; icke giver jag eder den såsom världen giver. Edra hjärtan vare icke oroliga eller försagda.
Peace I leave with you, my peace I give unto you: not as the world giveth, give I unto you. Let not your heart be troubled, neither let it be afraid.
- Anonyymi
Monet lahkolaiset kuvittelee ja julistaa olevansa Jeesuksen omia.
Mutta totuus on toisenlainen.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi
Noista lahkoista en osaa sanoa, olihan sinullakin oma lahkosi, joka hyvin äkkiä romahti mahdottomuuteensa, mutta sanopa Teuvo, ovatko sinun mielestäsi valehteleminen, herjaaminen ja vääristely Isän Jumalan tahdon tekemistä? Niitä kaikkia sinä harjoitat päivittäin.
- Anonyymi
Huomaan sen, ettet ole pitkään enää ollut ev.lut kirkon opetuksen piirissä, kun kirjoituksesi ovat niin suurta eksytystä. Tee parannus ja palaa katuvana ja nöyränä raittiin sanan pariin, niin parannut harhoistasi. Veljemme siellä Savitaipaleella ovat varmasti halukkaita auttamaan sinua takaisin Jeesus tielle!
Tiedäthän, että Jumala on ylpeitä vastaan, mutta NÖYRILLE ( ei nöyristelijöille ) hän antaa armonsa.
- Anonyymi
”Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni
Joh 10:28- Anonyymi
Ja minä annan heille ijankaikkisen elämän, ja ei heidän pidä hukkuman ijankaikkisesti, eikä pidä yhdenkään repäisemän heitä minun kädestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä annan heille ijankaikkisen elämän, ja ei heidän pidä hukkuman ijankaikkisesti, eikä pidä yhdenkään repäisemän heitä minun kädestäni.
Och jag giver dem evigt liv, och de skola aldrig någonsin förgås, och ingen skall rycka dem ur min hand.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Och jag giver dem evigt liv, och de skola aldrig någonsin förgås, och ingen skall rycka dem ur min hand.
And I give unto them eternal life; and they shall never perish, neither shall any man pluck them out of my hand.
- Anonyymi
Jeesuksen omille apostoleilleen antamat lupaukset eivät koske kaikkia Jeesustelioita.
- Anonyymi
Jeesuksen valitsemat oikeat 12 apostolia olivat erityisasemassa. Monet Jeesuksen sanonnat ja lupaukset koskee pelkästään heitä. Asian kontekstia ei saa muuttaa.
- Anonyymi
Jeesus on kärsinyt sinunkin syntiesi tähden ristillä. Miksi se ei sinulle kelpaa Teuvo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen valitsemat oikeat 12 apostolia olivat erityisasemassa. Monet Jeesuksen sanonnat ja lupaukset koskee pelkästään heitä. Asian kontekstia ei saa muuttaa.
Väärin taas.
Lue, mitä Jeesuksen valitsema ja armahtama apostoli Pietari sanoi Jumalan lupauksista.
”Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,
joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat LUPAUKSET, että TE niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,”
2 Piet 1:3,4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkällekö luulet pötkiväsi - Jumalaa pakoon - tämän rikinkatkuisen ihmisviisautesi turvin?
Ole siitä varma, että ellei Jumala saa sinua kiinni tämän elämän aikana, Hän tulee vielä sinua vastaan.
Jokaisen ihmisen on kohdattava totuus Jumalassa.
Tapahtuuko se Jeesuksen Kristuksen sovintoveren turvin vai ei, on jokaisen ihmisen ratkaistava itse tämän elämän aikana.
Jumala kutsuu ihmistä hänen elämänsä varrella kerran, kahdesti, kolmastikin. Miten Hän kutakin kutsuu se on Jumalan kädessä, Hänen suvereenissa päätäntävallassaan.
Vastaako ihminen Jumalan kutsuun/kutsuihin on hänen oman valintansa varassa. Kauhistuttavan moni antaa mennä sen viimeisenkin kutsun ohitseen ja tällöin Jumalan armo Jeesuksessa Kristuksessa on
rauennut hänen kohdallaan peruuttamattomasti tyhjiin.
"Ei kukaan voi tulla minun tyköni ellei Jumala häntä ensin kutsu/vedä luokseni.”
- Anonyymi
Minä lähetän teille toisen Puolustajan, Totuuden Hengen, jota Maailma ei voi saada. Ja Totuus tekee teidät vapaiksi.
Mutta voiko totuudella olla kahdet kasvot kuin kolikolla kaksi eri puolta.
Viisi apostoleista vapautuu kun näkee Paavalin ylistettävänä Jumalana.
Seitsemän apostoleista vapautuu kun näkevät Paavalin oman kansansa vuoksi kirottuna ja pilkattavana IHMISENÄ.- Anonyymi
Apostolit eivät koskaan pitäneet, saatika ylistäneet Paavalia Jumalana.
Jos Paavali huomasi pakanoiden pitävän häntä jumalana, hän heti korjasi sellaisen harhaluulon.
Apt 14:11-
Kun kansa näki, mitä Paavali oli tehnyt, korottivat he äänensä ja sanoivat lykaoniankielellä: "Jumalat ovat ihmishahmossa astuneet alas meidän luoksemme".
Ja he sanoivat Barnabasta Zeukseksi ja Paavalia Hermeeksi, koska hän oli se, joka puhui.
Ja kaupungin edustalla olevan Zeuksen temppelin pappi toi härkiä ja seppeleitä porttien eteen ja tahtoi väkijoukon kanssa uhrata.
Mutta kun apostolit Barnabas ja Paavali sen kuulivat, repäisivät he vaatteensa ja juoksivat ulos kansanjoukkoon, huusivat
ja sanoivat: "Miehet, miksi te näin teette? Mekin olemme ihmisiä, YHTÄ VAJAVAISIA
kuin te, ja julistamme teille evankeliumia, että te kääntyisitte noista turhista jumalista elävän Jumalan puoleen, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082655
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521866Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1521447Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3671418Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3571356Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251246Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe611213Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141146- 551006
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23928