Mites Sannan aikoina olikaan? Bensa 2,7 ja sähkö 60snt/kwh.
Riikka runnaa: bentsiini alle 1,5 euroa ja pörssisähkö nollilla
16
86
Vastaukset
- Anonyymi
Oho!
- Anonyymi
Bensan hinta kävi kolmessa eurossa Sannan aikaan. Riikka on puolittanut hinnan.
- Anonyymi
Eikös persut jotain tuollaista lupailleetkin 😁😁👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliiton äänestäjä ilmestyi vaali-illan jälkeen maanantaiaamuna huutamaan, että miksei bensan hinta ole pudonnut, vaikka vaalipuheissa luvattiin. Eihän se tietenkään yhdessä yössä voi puolittua.
- Anonyymi
E95 - bensiini kävi niin alhaalla kuin 1,32 €/l keväällä 2020 , Sanna-hallitus sarvessa kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E95 - bensiini kävi niin alhaalla kuin 1,32 €/l keväällä 2020 , Sanna-hallitus sarvessa kiinni.
Kovan hinnannousun Sanna järjesti kun kolmeen euroon noustiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep
- Anonyymi
Riikka on kompensoinut leikkaukset kustannuslaskuilla moninkertaisesti.
- Anonyymi
Demarit olisivat leikanneet kaikesta vielä reilummin.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
voi tulla joku hyvä tapaaminen jossa Trump Purin ja Zelensi yhdessä pöysässä
- Anonyymi
Zelensky on aika huono sosiaalisilta tailtaan Trump ei hänestä pidä
- Anonyymi
Me köyhät kiitämme Riikkaa.
No, inflaatio on saatu kuriin, se on periatteessa hyvä asia, mutta Orpon hallituksen ansiota se ei ole. Ekonomistit varoittavat, että Suomeen on nyt iskemässä lamaannuttava deflaatio. Kun inflaatio pari vuotta sitten laukkasi niin se oli kustannusinflaatio. Nyt uhkaava deflaatio on kysyntädeflaatio ja se on nimenomaan hallituksen aikaansaama. Matala kysyntä kaataa yrityksiä. Työttömyys kasvaa ja kulutus alenee lisää. Se on talouden kuolemankierre, josta historia tarjoaa karmeita esimerkkejä. Miten Orpon hallitus on onnistunut aikaansaamaan tämän karmean kierteen? No, hallitus onnistunut siinä pelaamalla tulonsiirtopeliä pahimpaan mahdolliseen aikaan. Köyhiltä ottaminen on alentanut kulutusta eikä rikkaille antaminen ole synnyttänyt kasvua taantuman keskelle. Se olisi pitänyt pystyä ennakoimaan. Ekonomistien olisi pitänyt siitä varoittaa. Millaiset ekonomistit oikein ovat olleet hallitusta ohjaamassa?
- Anonyymi
Hyvä Riikka!
- Anonyymi
Tuo on valtava hyöty suomalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313