Trump luulee, että Alaska on osa Venäjää. Niin Putin on hänelle uskotellut. Niin Trump sanoi kaksi kertaa suorassa TV-haastattelussa, että hän on meneossa Venäjälle. MUTTA ei ole. Alaska on USA:n osavaltio, minkä takia Putin pitää vangita ja toimittaa Haagin tuomioistuimeen. Sillä tavalla Ukrainan sota loppuu, eikä tavitse käyttää ydinasetta Hiroshiman ja Nagasakin tapaan.
Putinin tärkein tavoite on sopia ydinaseiden käytön estämisestä. Putin pelkää. Naton ydinasepelote toimii. Ydinaseista ei pidä sopia, vaan pitää sopia sotatoimien lopettamisesta.
Tosiasiassa. Putin kusettaa Trumpia viidennen kerran ja Putin on kokoamassa helvetinmoista hyökkäysvoimaa omalla maaperällään. Viimeinen taisto, sovitaan Alaskassa mitä vaan. Sen takia Putinille on tärkeä yrittää saada Trump sopimaan ydinaseista. Se on Trumpin kusetus numero viisi. Trumpilla ei ole munaa vangita Putinia. Trump on vaaraksi koko maailmalle.
Meidän viisas presidentti Sauli totesi jo ensimmäisen Putinin kusetuksen jälkeen, että naamiot on riisuttu.
Putinin vangitseminen lopettaisi sodan
Anonyymi-ap
1
131
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1482007Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041701- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671130
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45917