Päivänselvä asia tuo. Työttömyys ja köyhyys eivät silti ole synonyymejä keskenään.
Jos taas jotkut tuet ovat pienet, niin se on sitten voi voi. Tukien avulla tulee ainoastaan selvitä hengissä siihen saakka, että saa uuden työn. Työkyvyttömät ja sairaat ovat sitten asia erikseen.
Ihmisten ostovoima on pientä, kun palkat ovat pienet
9
207
Vastaukset
- Anonyymi
Mikään ei tuota siten että siitä voisi saada palkkaa enemmän. Menet töihin ja olet ahkera että saadaan sitä rahaa niin on sitten rahaa mistä maksetaan palkkaa.
Meillä on pieni palkka mutta tuloksesta saa lisiä. Niinpä itse ahkeroineet ja teen parasta.- Anonyymi
Ahkeroin
- Anonyymi
Minulla on palkka aina noussut pikku hiljaa. Koskaan ei ole ollut sellaista työnantajaa, joka ei olisi korottanut palkkaa. Näin on tapahtunut ihan pyytämättäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on palkka aina noussut pikku hiljaa. Koskaan ei ole ollut sellaista työnantajaa, joka ei olisi korottanut palkkaa. Näin on tapahtunut ihan pyytämättäkin.
Kun palkat nousevat ihan työehtosopimusten mukaisesti, niin mistä kumpuuaa
se käsitys, että "ennen sai palkalla ruokaa, mutta nyt ei enää saa"
Jos ymmärtää ostaa niitä -30% tuotteita niin tulee rahalle runsaasti lisää
sitä kaivattua ostovoimaa. Mistään tuesta ei saa tuota lisäystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun palkat nousevat ihan työehtosopimusten mukaisesti, niin mistä kumpuuaa
se käsitys, että "ennen sai palkalla ruokaa, mutta nyt ei enää saa"
Jos ymmärtää ostaa niitä -30% tuotteita niin tulee rahalle runsaasti lisää
sitä kaivattua ostovoimaa. Mistään tuesta ei saa tuota lisäystä."Jos ymmärtää ostaa niitä -30% tuotteita niin tulee rahalle runsaasti lisää"
Ymmärrätkö sinä sen tosiasia, että ne 30 prosentin alennuksella olevat tuotteet ovat poikkeus kaupan hinnoittelussa? Ei niitä riitä kaikille asiakkaille, ei pienituloisillekaan.
- Anonyymi
Tekeehän kaupat nyt hyvää tulosta elikä joillakin on ostovoimaa.
- Anonyymi
Elintasokuilu kasvaa rikkaiden ja köyhien välillä. Rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät.
- Anonyymi
Palkathan on ihan hyvät
- Anonyymi
Sitä vaan ihmettelen että rajamiehet pääsee eläkkeelle niin aikaisin,ovat hyvässä kunnossa eläköityään.Nykyään vielä ajelevat talvet kelkoilla,ettei pääse hiihtokaan väsyttään.Millä eri oikeudella näin??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353305Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1252400Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241917Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen61509Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.711492Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541300Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661132- 601125
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e481053- 61991