Paljonkohan nämä turina-papparat mahtavat jättää firman kassaan, vois kysäistä.
https://images.sanoma-sndp.fi/ccfc62969fdac1469b445bde298f532c/normal/1440.avif
https://www.is.fi/autot/art-2000011425051.html
ABC-asemien lakkautus ihmettelyn aihe?
8
75
Vastaukset
- Anonyymi
Turun ABC Koulukatu asiakas sai huonoa kohtelua ja kysyi myyjä naisen nimeä ja tähän myyjä vastasi: VITUT mä sulle mitään kerron!
Myyjällä ei ollut nimeä työ takissaan.
Kun asiakas sanoi, että tämän huonon kohtelun seurauksena hän ei enää tule tänne sanoi nais myyjä: Sillä ei ole mitään väliä missä sinä käyt ostoksilla!
Nyt kyseinen Asema suljetaan Elokuun aikana eikä ikävä työkeitä myyjiä kohtaan tule! - Anonyymi
Hieman outoa, ettei ABC pärjää, eihän siellä ole kilpailijaakaan mailla halmeilla. Toista se on kaupungeissa missä kahviloita ja baareja on joka nurkassa, kuka pärjää kuka ei....
- Anonyymi
bensa pisteet lopetetaan, kun sähköautot yleistyi joloin väki väheni,
- Anonyymi
Ei pelkän kahvikupin ostajat pidä kahvilaa pystystä.
- Anonyymi
Tosi on!
- Anonyymi
"Maailma muuttuu Eskoseni" Samoin ovat kadonneet pikkuhuoltamot, jossa autojen pienet viat korjattiin kädenkäänteessä ;(
Samoin polttoaineen myynti vähenee hiljalleen, joten myös myyntipisteet vähenevät.- Anonyymi
Son 'maailma muuttuu Essoseni', Shellit, Essot, Unionit, Kesoilit, ja mitä kaikkia vielä olikaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Son 'maailma muuttuu Essoseni', Shellit, Essot, Unionit, Kesoilit, ja mitä kaikkia vielä olikaan...
ABC on kunnostautunut Bensan hinnan nostamisesta!
Kaikilla alueilla ABC on se mikä pitää kalleinta hintaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197