Tuolta ei kannata ostaa autoa. Eivät korvaa mitään jos tulee vikoja. Liike nykyään Teivon ABC tiloissa .
Car deal group on uusi Autodeal
9
1515
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole sama yritys.
- Anonyymi
On samat vetäjät firmalla varokaa!!!
- Anonyymi
Taas yksi itkijä joka on ostanut vanhan paskan ja sen pitäisi olla vähintäänkin vähän uutta parempi.
- Anonyymi
Samoja autoja kun autodeal ja autodeal samoissa tiloissa!!! varokaaa ja kattokaa mitä yhteistä nykysellä vetäjällä on!!
- Anonyymi
Miten vitussa te eksytte tuon nimisiin autokauppoihin?
Miten vaikeaa on mennä liikkeeseen, jolla on suomalainen nimi? - Anonyymi
Immoset pyörittää molempia liikkeitä.
- Anonyymi
Moikka!
Cardeal Group on minun hallinnoima yritys ja hyvä palvelu sekä vastuullisuus on tärkeimmät arvomme. Autodeal ei ole sama yritys toisin kuin täällä kerrotaan, yritystäni ei hallinnoi kukaan muu henkilö, konkursseja ei ole taustalla tai muutakaan epämääräistä mistä täällä kirjoitellaan.
Cardeal Group on saanut asiakkailta hyvää palautetta. Tällä palstalla ollaan nyt tehty liiketoiminnan häirintää yrittämällä saattaa yrityksen toiminta huonoon valoon. Olen vastikään aloittanut autoliiketoiminnan omasta aloitteestani eikä tähän liity minkään muun yrityksen toiminta.
Jatkossa toivon että epämääräiset vihjailut muunlaisesta toiminnasta tuotaisiin nimellä esiin eikä täällä keskustelupalstoilla anonyymina. Liiketoiminnan tahallinen häirintä on rikos.
Halusin tuoda itse julki asiat omalla nimelläni jotta keskustelu etenisi Cardeal Groupin aitoihin asiakaskokemuksiin eikä tällaiseen epämääräiseen lynkkaamiseen.
Susanna/Cardeal Group- AnonyymiUUSI
Onko siis täysin sattumaa, että Cardealin ja Autodealin toimitusjohtajat ovat Immosia ja liikkeillä on Googlen mukaan täysin sama osoite (Hiitintie 1, 33400 Ylöjärvi)?
- Anonyymi
Olipas hyvä auto edullisesti, ei tosin uusi mutta ihan ehjä peli, Hyvä palvelu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512