Tänään ajoin toisen auton perään odottamaan bensapumpulle pääsyä. Auton lähtiessä ajoin välittömästi sen paikalle. Sitten tuli mies huutamaan, että miksi menin hänen vuorollaan. Hän oli kyttäämässä siellä pumpulla olevan auton keulan puolella ja luulin tietysti, että hän odottaa pääsyä toisen rivin pumpulle, koska eihän hän voinut sen minun rivini auton keulan edessä olla.
Hän kyseli ajokortistani ja ajotaidostani, jolloin sanoin, että ajokortti on ollut kymmeniä vuosia, mutta en ole vielä koskaan törmännyt niin hölmöön tyyppiin, että odottaisi bensapumpulle pääsyä toisen auton nokan puolella.
Minun olisi vieläpä hänen mielestään pitänyt tietää, että hänen bensatankkinsa on auton vasemmalla puolella...
Bensapumpulle meno
21
288
Vastaukset
- Anonyymi
öykkärimäiset, narsistiset ja röyhkeät kokoomuslaiset...
- Anonyymi
Bensapellen normiarkea, loputon taistelu myrkyllisestä ja kalliista kärylitkusta.
- Anonyymi
Tosin sähköautoissa latausliittimen paikat vaihtelevat vielä enemmän, joten samaa sekoilua tulee taatusti pikalatauspaikoissakin. Joissain sähköautoissa liitin on oikealla, toisissa vasemmalla, joissain auton keulalla ja sitten vielä liitin voi olla auton etuosassa, keskellä tai takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin sähköautoissa latausliittimen paikat vaihtelevat vielä enemmän, joten samaa sekoilua tulee taatusti pikalatauspaikoissakin. Joissain sähköautoissa liitin on oikealla, toisissa vasemmalla, joissain auton keulalla ja sitten vielä liitin voi olla auton etuosassa, keskellä tai takana.
Joo, latauspisteisiin jonottamisesta minulla ei ole kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enimmäkseen lataan tossa kotipihassa, ei oo jonoja ollu, ja latausliittimetkin on pysyneet samassa paikassa ihan pitämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enimmäkseen lataan tossa kotipihassa, ei oo jonoja ollu, ja latausliittimetkin on pysyneet samassa paikassa ihan pitämättä.
Useimmat sähköautoilijat kuitenkin lataavat toisinaan julkisilla latureilla, ei niitä muuten olisi.
- Anonyymi
Miksei kukaan muu osallistu tähän "keskusteluun" kuin minä?
- Anonyymi
kaikkea näkee,,, eräs hienohelma jäi meikkaamaan pumpulle...
- Anonyymi
Suuressa osassa autoja bensatankki on vasemmalla puolella. Ja osa odottaa nokan puolella juuri sen takia, että auto tankataan toiselta puolelta. Luulisi, että kymmeniä vuosia ajaneena tietäisit sen.
- Anonyymi
En ole koskaan törmännyt niin hölmöön. Nytkö yksi ilmoittautui? Sillä toisellakin olisi ollut mahdollisuus mennä sellaisen auton perän perään, jossa myös oli tankin luukku auton oikealla puolella.
Kirjoitin aloitukseen väärin, että hänen autonsa tankin luukku olisi ollut vasemmalla puolella. Minun autossani on, mutta kun autoni ei ole Volvo, vasenta ja oikeaa ei ole merkitty rattiin, joten sekoitan ne aina... - Anonyymi
Sitä varten pumpulle voikin ajaa kummaltakin puolelta. Pitää jonottaa sillä puolella, jonka puolella on tankkausputkikin. Vastavirtaan se ei oikein onnistu.
Yleensä ottaen aasialaisissa ja brittiautoissa luukku on vademmalla puolella, muissa oikealla. - Anonyymi
Lisäyksenä vielä, että mistä ihmeestä minun olisi pitänyt arvata, että se autoilailija jonottaa sille samalle pumpulle kuin minäkin, koska hän oli enemmän sen toisen jonon puolella ja toisen auton perän puolella.
Aloittaja
- Anonyymi
MIten voit olla asiasta noin varma?!
Minulle ei 50 vuotisen ajouran ja 19 auton jälkeen ole siunaantunut
yhtään sellaista autoa, joka tankattaisiin vasemmalta.
Yksi tosin tankattiin takaa, Renault 16 TL.
Aasianlaisperäiset autot tankataan usein vasemmalta.- Anonyymi
Vaihda merkkiä. Minun liki 50 v ajokokemuksen mukaan olen ajanut autoilla eli eri merkkisillä, joissa on tankki oikealla tai vasemmalla puolella. Esim ford oikealla puolella. lisäksi on vielä bensa- tai diisselilitkuja, eikä vielä ole vahinkotankkaustakaan tapahtunut.
- Anonyymi
"Minulle ei 50 vuotisen ajouran ja 19 auton jälkeen..."
On Sinulla ollut TODELLA huonoja autoja! Keskimäärin vain 2,6 vuotta autoa kohti!
Minulla sentään tämä viimeisinkin 36 vuotta. Sitä ennen muistaakseni 11 ja 17 vuotta; korroosio vei, ei sille mahtanut mitään...
- Anonyymi
hah..oliko zoomer katse.. ihmiset ovat muuttuneet hulluiksi... peukkua ja zoomer,,
- Anonyymi
Se oli tonnin seteli -katse. Tuhannen markan seteli seteliautomaattiin ja sain vaan puoli litraa bensaa. Se oli tonnin seteli... O_O
- Anonyymi
Tankkausletku ylettyy korkille, oli korkki sitten pumpun puolella tai toisella.
- Anonyymi
No en kyllä helvetti ala venyttelemään sitä letkua auton toiselle puolelle, johan siinä maalipintakin raappiutuisi kun paskainen letku hinkkailisi auton pintaa väärälle puolelle venyteltynä. Ei sitä ole tarkoitettu käytettäväksi kuin siitä tankkauskoneesta auton sen puolisen kyljen polttoaine-aukolle.
- Anonyymi
Jos on irrotettava korkki, hyvin ylettyy. Mutta kun se bensa pitäisi laittaa sinne korkin jättämään aukkoon.
- Anonyymi
Kohteliasta on mennä pumpulle saapumisjärjestyksessä.
Kaikki ei vaan ole kohteliaita vaan ovat öykkäreitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561268
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1561227Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031077Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu521077Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56873Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56853Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32772
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin74761