Unelmoin, ettei Migri päästäisi enää ammattirikollisia ja terroristeja Suomeen.
Minulla on unelma
16
110
Vastaukset
- Anonyymi
Migri ei ole koskaan päästänytkään yhtään. Persut (PS) ovat päästäneet lähes puolen kymmentä.
- Anonyymi
Tarkoitat kepua ja Juha Sipilää.
Mies tarjosi asuntonsa mamuille ja Reuters julkaisi uutisen ympäri maailman.
Onneksi selvittiin 35.000 mamulla, mutta .. - AnonyymiUUSI
Matu 666 maksaa hedän matkat ja odottaa vastapalvelusta ja se tulee pian.
- AnonyymiUUSI
18. Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
19. Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".
20. Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?
21. Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
22. koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
23. me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
24. mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
25. Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
- Anonyymi
Migrissä tiedetään kaikkien tulijoiden taustat:-)
https://www.youtube.com/watch?v=OlMoHL_AbN8- AnonyymiUUSI
:-) :-O :-) ...yksi päivän parhaista ...
- Anonyymi
Keep on dreamin.
T:Mikri - Anonyymi
Nyt on tehty linjaus, joka mukaan kaovan luokan terroristit pääsee suomeen, eli kaikki hamasin jäsenet. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/32ebb635-c6c7-4a0d-9dca-90e3b897aa07
- AnonyymiUUSI
Ne ei osaa työtään. Eivät ole koskaan osanneet.
- AnonyymiUUSI
minullakin unelma että muistat lääkkeesi,
tohtori - AnonyymiUUSI
Unelmoin muslimivapaasta alueesta. Onneksi meillä on Perussuomalaisetja kristilliset jotka pitävät kantasuomalaisten puolta.
- AnonyymiUUSI
Matujen passit ja henkarit ovat oudosti kateissa noin puolelta. Sitten kuitenkin lomailevat omassa maassaan, joka ei todellakaan ole mikään sota-alue, josta piti paeta.
- AnonyymiUUSI
Niinku esim. Tuota gubbea!Se todellakin joutaalähettää kotimaahansa!
- AnonyymiUUSI
Taas vienyt vaaleansinisen kiv en,jossa ehkä vähän timanttia, oranssit pienehköt uudelleen,keltaisia ei ole palauttanut ja paljon muita! Pienehköjä valkoisia,joissa kirkasta,vihreän kolmionmuotoinen,hullukait tuo on!Tulee toisten kotiin,penkoo joka paikan,ei säily edes saunasienet,pöytä luutut uudet,ei mitkään!tuota ei estä edes turvahälyttimet!mitä tuon kanssa tekis,olen todella väsynyt yt tuohon ihmiseen ja kaipa sillä joku kaveri on?rikos sivustolle ei päässyt!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taas vienyt vaaleansinisen kiv en,jossa ehkä vähän timanttia, oranssit pienehköt uudelleen,keltaisia ei ole palauttanut ja paljon muita! Pienehköjä valkoisia,joissa kirkasta,vihreän kolmionmuotoinen,hullukait tuo on!Tulee toisten kotiin,penkoo joka paikan,ei säily edes saunasienet,pöytä luutut uudet,ei mitkään!tuota ei estä edes turvahälyttimet!mitä tuon kanssa tekis,olen todella väsynyt yt tuohon ihmiseen ja kaipa sillä joku kaveri on?rikos sivustolle ei päässyt!
Gubbe tuota tekee kavereineen,on tehnyt jo vuodesta 2014.
- AnonyymiUUSI
Migrin henkilökunnalle pitää tehdä turvatarkastus. Joku syy täytyy olla, miksi terroristeja päästetään Suomeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782