Kirkkokehitys on saanut aikaan pahan repeämän helluntailaispiireissä. Mutta ei ainoastaan kirkko.
One Way on vienyt monia pois raittiista helluntailaisuudesta.
Miksi tätä sallitaan? Ei ole kuulunut sanaakaan, että älkää menkö mukaan eksytyksiin. Eri asia on, jos löytyy raamatullisempi seurakuntamuoto. Silloin tulee kaikkien siirtyä sellaiseen.
Helluntailaisuudesta ovat monet lähteneet
9
187
Vastaukset
- Anonyymi
"Raitis helluntailaisuus."
- Anonyymi
Perusta sinä täydellisten srk. Milloin se tapahtuu ?
- Anonyymi
Mutta pysy itse erillään siitä täydellisten seurakunnasta,
sillä heti kun sinä menet sinne, se lakkaa olemasta täydellisten
seurakunta. Sinne on tullut yksi epätäydellinen uskova.
Tämä ei ole osoitettu edelliselle kirjoittajalle vaan
meille kaikille palstaa lukeville uskoville.
- Anonyymi
Mihin seurakuntaan kuuluivat alkuajan kristityt, mm. Pietari, Johannes, Paavali ym.? Olisiko hyvä etsiytyä samaan systeemiin?
- Anonyymi
Ja kirkosta on lähtenyt vielä paljon enemmän väkeä.
- Anonyymi
Hyvä että lähtevät kirkosta. Se on tarpeeton laitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että lähtevät kirkosta. Se on tarpeeton laitos.
Mutta sinulle selvästi tärkeä, koska aina siitä puhut. Kirkosta, johon et itse edes kuulu ja joka ei sinulle kuulu.
- Anonyymi
Ajankohtainen ja tähän aiheeseen sopiva video:
https://youtu.be/0xAXI2ZtRDM - Anonyymi
Kaikki kirkkokunnat ja seurakunnat ovat epätäydellisiä, koska ne koostuvat epätäydellisistä ihmisistä.
1 Kor. 13: "Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, arvoituksen tavoin, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee."
Eriseuraisuus ja lahkohenki ovat raamatun mukaan "lihan hedelmiä". Hedelmistään puu tunnetaan. Raittiutta ei ole ilman rakkautta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....528701Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3026560Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995887- 1523780
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283183Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.583077- 1501786
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171736- 321428
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191176