Kirkkokehitys on saanut aikaan pahan repeämän helluntailaispiireissä. Mutta ei ainoastaan kirkko.
One Way on vienyt monia pois raittiista helluntailaisuudesta.
Miksi tätä sallitaan? Ei ole kuulunut sanaakaan, että älkää menkö mukaan eksytyksiin. Eri asia on, jos löytyy raamatullisempi seurakuntamuoto. Silloin tulee kaikkien siirtyä sellaiseen.
Helluntailaisuudesta ovat monet lähteneet
9
170
Vastaukset
- Anonyymi
"Raitis helluntailaisuus."
- Anonyymi
Perusta sinä täydellisten srk. Milloin se tapahtuu ?
- Anonyymi
Mutta pysy itse erillään siitä täydellisten seurakunnasta,
sillä heti kun sinä menet sinne, se lakkaa olemasta täydellisten
seurakunta. Sinne on tullut yksi epätäydellinen uskova.
Tämä ei ole osoitettu edelliselle kirjoittajalle vaan
meille kaikille palstaa lukeville uskoville.
- Anonyymi
Mihin seurakuntaan kuuluivat alkuajan kristityt, mm. Pietari, Johannes, Paavali ym.? Olisiko hyvä etsiytyä samaan systeemiin?
- Anonyymi
Ja kirkosta on lähtenyt vielä paljon enemmän väkeä.
- Anonyymi
Hyvä että lähtevät kirkosta. Se on tarpeeton laitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että lähtevät kirkosta. Se on tarpeeton laitos.
Mutta sinulle selvästi tärkeä, koska aina siitä puhut. Kirkosta, johon et itse edes kuulu ja joka ei sinulle kuulu.
- Anonyymi
Ajankohtainen ja tähän aiheeseen sopiva video:
https://youtu.be/0xAXI2ZtRDM - Anonyymi
Kaikki kirkkokunnat ja seurakunnat ovat epätäydellisiä, koska ne koostuvat epätäydellisistä ihmisistä.
1 Kor. 13: "Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, arvoituksen tavoin, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee."
Eriseuraisuus ja lahkohenki ovat raamatun mukaan "lihan hedelmiä". Hedelmistään puu tunnetaan. Raittiutta ei ole ilman rakkautta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81408- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51933Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62807- 81715
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253676- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42623