Maailmassa riittää huorintekijöitä jonoiksi asti?

Anonyymi-ap

Oikein jonotetaan huorinteon paikkaan, kapakkaan tai muuhun huorauskontaktintekopaikkaan?

https://www.youtube.com/watch?v=6ytLVxnQHUg

Jumalattomat ovat röyhkeitä ja huonokäytöksisiä, aivan Nooan aikoina ihmiset ovat haluttomia kuulemaan Jumalaa, muta saatana on heitä villinnyt kaikenlaisiin synteihin.

5

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Pikkupoikien hyväksikäyttö jumalaan uskovilta on röyhkeää ja huonoa käytöstä, lievästi sanottuna. Saatanako heitä on villinnyt, vai ihmisen luontaiset vietit. Huorintekijöitä riittää kirkoissa.

• Anonyymi
      UUSI

Ovilla käydään pimputtelemassa ja koputtelemassa, kadunkulmissa seisoskellaan tyrkyllä ja lähestytään pokia kylillä sopimattomaan aikaan ja sopimattomalla asialla.
      Yhdenlaista huoraamistahan tuokin on.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja..... Luepa Kirjoituksia.,

Sinä juuri olet kirjoituksessasi se huorintekijä, eli haureellinen...

Sanassa haureus on epäjumalanpalvontaa, eli makaat rienaajan pedissä, hän siementää sinun aivosi- kun se häpysi on sieltä auki ja kas, ole haureellinen.
      Et ollenkaan ole Vapahtajan- Eli Ylkäsi kanssa samanmielisenä- morsiamena.
      Siinä se teitin vikapää on.

Horinteko on juuri, että Lucifer- jo Apostolisena aikana tuli tuvanpuolelle, kun ei saanut seurakuntaa ulkopuoleta hajoitettua ja hoiti valtaistuimensa, kirkkokunniksi ja kas- yleisuskonnoolisuus - haureustupa ja te olette juuri asiassanne, kuten huulesi tunnustus tuo esiin...

Lucifer hyppyyttää teitiä ja te vaan tapanne mukaan ollet häpynne auki ja ajatussiemenet teissä on synnyttänyt- teistä pieniä piruja ja läähätätte sitä epäuskoista himonne henkeä palstalle.

Siinä on se teitin haureus. mennen ja tullen. Ette ole opetuslapsia ja ei näy, että seuraisitte Vapahtajaa- Jumalan Karitsaa, ylkäänne, sijaistanne.

Panettelun henki elää teissä, puuttuu uudestisyntyminen ja Jumalan sisäinen tunteminen.

• Anonyymi
        UUSI

Paavali ei suvainnut seksuaalista vääryyttä kuten huorintekoa ja haureutta. Jeesus oli yhtä suvaitsematon ja vielä pahempi. Ei hyväksynyt edes eronneen vaimon uutta avioliittoa, vaikka Mooses antoi siihen luvan ja kenen muun laki se Mooseksen laki olisi kuin Jumalan, joka antoi sen lain enkelin välityksellä? Jeesus siis tiukkapipoisena puhui lakia vastaan ja kumosi sen.

• Anonyymi
      UUSI

Seurakunnat ne huorintekijöitä vasta ovatkin...oikein lampaan taljaan kääriytyneitä susimorsiamia...

Avioliiton ulkopuolella syntyneitä "Jumalan lapsia" on "siunaantunut" näille erinimisille "Ylkäänsä odottaville" m o r s i a n seurakunnille kiitettävä määrä, vaikka Ylkä ei ole vielä edes noutanut morsiantaan häihin...!

Eikä Ylkäänsä odottamassa ole vain yksi "puhtoinen morsian" aviottoman lapsikatraansa kanssa, vaan lukematon määrä "PUHTOISIA" TYRKKYMORSIANKIRKKOJA JA -LAHKOJA erinimisten lapsikatraidensa kanssa.

Nimittäin jokainen yksinhuoltaja-porttomorsianERISEURA on kastanut lapsensa OMIIN NIMIINSÄ, koska kukaan ei ole tunnustautunut niiden isäksi henkilökohtaisella tasolla.

Paavi-isä ja kirkkoisät ovat kyllä näin yleisellä tasolla tunnustaneet isyytensä, mutta julkinen salaisuus on, että myös "maan kuninkaat" ovat varteenotettavia isäehdokkaita. Porttoäitiseurakunnat kuitenkin uskottelevat lapsukaisilleen, että he ovat "taivaan isän lapsia".

Väitteen tekee kuitenkin varsin kyseenalaiseksi se, että Raamattu ilmoittaa Jeesuksen todellisen morsiamen eli taivaallisen/uuden Jerusalemin olevan HEDELMÄTÖN.

Eli lapsia pukkaa Ylkäänsä odottaville "puhtoisille" morsianseurakunnille, vaikka
      ==> 1) häitä ei ole vielä vietetty ja
      ==>2) todellinen morsian on Raamatun mukaan hedelmätön

Ilm.21
      2 Ja pyhän kaupungin, UUDEN JERUSALEMIN, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin MORSIAN, miehellensä kaunistettu.

9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä NÄYTÄN SINULLE MORSIAMEN, Karitsan vaimon".
      10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja NÄYTTI MINULLE PYHÄN KAUPUNGIN, JERUSALEMIN, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,

Ja jos nyt joku tämän palstan Israelia palvovista helluntaiporttomorsiamen lapsukaisista yrittää vetää jonkinlaista aaasinsiltaa kansanmurhaa suorittavaan maalliseen Jerusalemiin, niin Paavali kyllä tuhoaa tämän hellitellyn kultaisen vasikan, sillä maallinen lihasta syntynyt Israel on hänen mukaansa Haagar siinä missä muslimitkin.

Gal.4
      25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja VASTAA NYKYISTÄ JERUSALEMIA, joka elää orjuudessa lapsineen.
      26 Mutta se JERUSALEM, JOKA YLHÄÄLLÄ ON, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME.
      27 SILLÄ KIRJOITETTU ON: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, JOKA ET SYNNYTÄ, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe