Onko nämä Teidän sheriffi ja apulaissheriffi aloittaneet uransa 80-luvulla Ähtärin lännenkylässä. Kävin siellä noin 10-vuotiaana. Se tuntui silloin aivan upealta paikalta.
Lännenkylän sheriffit
16
358
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät ole. Lännenkylässä vaadittiin työntekijöiltä edes jonkinlaista mielenterveyttä.
- Anonyymi
Silloi ei vielä oikein voinut valittaa asiasta.
1980-luvulla mielenterveyspotilaan syrjintäsuoja työelämässä oli huomattavasti heikompi kuin nykyään, eikä nykyisen kaltaista yhdenvertaisuusvaltuutettua tai syrjintälainsäädäntöä ollut olemassa. Valitusmahdollisuudet olivat rajallisemmat ja epävirallisemmat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloi ei vielä oikein voinut valittaa asiasta.
1980-luvulla mielenterveyspotilaan syrjintäsuoja työelämässä oli huomattavasti heikompi kuin nykyään, eikä nykyisen kaltaista yhdenvertaisuusvaltuutettua tai syrjintälainsäädäntöä ollut olemassa. Valitusmahdollisuudet olivat rajallisemmat ja epävirallisemmat.Onneksi nykyään apulaissheriffi nimiti veljensä sheriffiksi ja itsensä apulaissheriffiksi. Se on kyllä himuisen kiva juttu. Rosmot ovat kauhuissaan, kun jäävät taatusti kiikkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi nykyään apulaissheriffi nimiti veljensä sheriffiksi ja itsensä apulaissheriffiksi. Se on kyllä himuisen kiva juttu. Rosmot ovat kauhuissaan, kun jäävät taatusti kiikkiin.
Nepotismia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nepotismia?
Ei ole nepotismia. On vain valittu tehtävään parhaiten sopipavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole nepotismia. On vain valittu tehtävään parhaiten sopipavat.
sopivatpapat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sopivatpapat
Onhan apulaisheriffi vanha, mutta edelleen soiva peli.
- Anonyymi
Joo kyllä suu soi ja kynä sauhuaa
- Anonyymi
Kyllä nyt alkaa mennä seriffien pilkkaaminen liian pitkälle ,ollaan pian käräjillä,sivusta seuraajana varoitan näitä viisaita pilkkaajia .
- Anonyymi
Mistä sinä apulaissheriffi tiedät ketä seriffiä/apulaissheriffiä täällä kukakin tarkoittaa? Meistä jokainen on oman elämänsä apulaissheriffi. Ähtärissähän kuka tahansa voi nimetä itsensä sheriffiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä apulaissheriffi tiedät ketä seriffiä/apulaissheriffiä täällä kukakin tarkoittaa? Meistä jokainen on oman elämänsä apulaissheriffi. Ähtärissähän kuka tahansa voi nimetä itsensä sheriffiksi.
Ylen jutussa on selvästi kuka on Ähtärin Sheriffi eli helppo oli löytää ketä tarkoitetaan.
Kepuloisilla on tuska ja se kestää vuosia siksi näitä aloituksia tulee, he luulevat että Lamminkoskea vastaan käyty maalittaminen toimii sheriffeihin, ei toimi, ei mitään vaikutusta. Joku voi Änkyrän lisäksi löytää itsensä käräjiltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylen jutussa on selvästi kuka on Ähtärin Sheriffi eli helppo oli löytää ketä tarkoitetaan.
Kepuloisilla on tuska ja se kestää vuosia siksi näitä aloituksia tulee, he luulevat että Lamminkoskea vastaan käyty maalittaminen toimii sheriffeihin, ei toimi, ei mitään vaikutusta. Joku voi Änkyrän lisäksi löytää itsensä käräjiltä.Muttakun minä haluan olla Sheriffi. Ei minua kiinnosta mitkään ylen jutut. Kyllä minä saan olla Sheriffi jos haluan. Minä ihailen Tex Willeriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muttakun minä haluan olla Sheriffi. Ei minua kiinnosta mitkään ylen jutut. Kyllä minä saan olla Sheriffi jos haluan. Minä ihailen Tex Willeriä.
Voi lapsonen sinua, milloin jätät leikit ?
- Anonyymi
Ehkä Ähtärissä kannattaisi kiinnittää huomio aktiiviväestön toimiin Myllymäellä sijaitsevan passiiviväestön valitusautomaatin sijaan?
- Anonyymi
Kunta voi tehdä laillisia päätöksiä sillä kurin toimimalla kukaan ei pysty valituksilla kiusaamaan, näin helevetin yksikertaista se on.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣käräjille😄kyllä sheriffien itseaiheutettu mollaaminen on pientä siihen verrattuna, miten he itse täällä solvaavat tiettyjä henkilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380