Onko nämä Teidän sheriffi ja apulaissheriffi aloittaneet uransa 80-luvulla Ähtärin lännenkylässä. Kävin siellä noin 10-vuotiaana. Se tuntui silloin aivan upealta paikalta.
Lännenkylän sheriffit
16
441
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät ole. Lännenkylässä vaadittiin työntekijöiltä edes jonkinlaista mielenterveyttä.
- Anonyymi
Silloi ei vielä oikein voinut valittaa asiasta.
1980-luvulla mielenterveyspotilaan syrjintäsuoja työelämässä oli huomattavasti heikompi kuin nykyään, eikä nykyisen kaltaista yhdenvertaisuusvaltuutettua tai syrjintälainsäädäntöä ollut olemassa. Valitusmahdollisuudet olivat rajallisemmat ja epävirallisemmat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloi ei vielä oikein voinut valittaa asiasta.
1980-luvulla mielenterveyspotilaan syrjintäsuoja työelämässä oli huomattavasti heikompi kuin nykyään, eikä nykyisen kaltaista yhdenvertaisuusvaltuutettua tai syrjintälainsäädäntöä ollut olemassa. Valitusmahdollisuudet olivat rajallisemmat ja epävirallisemmat.Onneksi nykyään apulaissheriffi nimiti veljensä sheriffiksi ja itsensä apulaissheriffiksi. Se on kyllä himuisen kiva juttu. Rosmot ovat kauhuissaan, kun jäävät taatusti kiikkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi nykyään apulaissheriffi nimiti veljensä sheriffiksi ja itsensä apulaissheriffiksi. Se on kyllä himuisen kiva juttu. Rosmot ovat kauhuissaan, kun jäävät taatusti kiikkiin.
Nepotismia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nepotismia?
Ei ole nepotismia. On vain valittu tehtävään parhaiten sopipavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole nepotismia. On vain valittu tehtävään parhaiten sopipavat.
sopivatpapat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sopivatpapat
Onhan apulaisheriffi vanha, mutta edelleen soiva peli.
- Anonyymi
Joo kyllä suu soi ja kynä sauhuaa
- Anonyymi
Kyllä nyt alkaa mennä seriffien pilkkaaminen liian pitkälle ,ollaan pian käräjillä,sivusta seuraajana varoitan näitä viisaita pilkkaajia .
- Anonyymi
Mistä sinä apulaissheriffi tiedät ketä seriffiä/apulaissheriffiä täällä kukakin tarkoittaa? Meistä jokainen on oman elämänsä apulaissheriffi. Ähtärissähän kuka tahansa voi nimetä itsensä sheriffiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä apulaissheriffi tiedät ketä seriffiä/apulaissheriffiä täällä kukakin tarkoittaa? Meistä jokainen on oman elämänsä apulaissheriffi. Ähtärissähän kuka tahansa voi nimetä itsensä sheriffiksi.
Ylen jutussa on selvästi kuka on Ähtärin Sheriffi eli helppo oli löytää ketä tarkoitetaan.
Kepuloisilla on tuska ja se kestää vuosia siksi näitä aloituksia tulee, he luulevat että Lamminkoskea vastaan käyty maalittaminen toimii sheriffeihin, ei toimi, ei mitään vaikutusta. Joku voi Änkyrän lisäksi löytää itsensä käräjiltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylen jutussa on selvästi kuka on Ähtärin Sheriffi eli helppo oli löytää ketä tarkoitetaan.
Kepuloisilla on tuska ja se kestää vuosia siksi näitä aloituksia tulee, he luulevat että Lamminkoskea vastaan käyty maalittaminen toimii sheriffeihin, ei toimi, ei mitään vaikutusta. Joku voi Änkyrän lisäksi löytää itsensä käräjiltä.Muttakun minä haluan olla Sheriffi. Ei minua kiinnosta mitkään ylen jutut. Kyllä minä saan olla Sheriffi jos haluan. Minä ihailen Tex Willeriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muttakun minä haluan olla Sheriffi. Ei minua kiinnosta mitkään ylen jutut. Kyllä minä saan olla Sheriffi jos haluan. Minä ihailen Tex Willeriä.
Voi lapsonen sinua, milloin jätät leikit ?
- Anonyymi
Ehkä Ähtärissä kannattaisi kiinnittää huomio aktiiviväestön toimiin Myllymäellä sijaitsevan passiiviväestön valitusautomaatin sijaan?
- Anonyymi
Kunta voi tehdä laillisia päätöksiä sillä kurin toimimalla kukaan ei pysty valituksilla kiusaamaan, näin helevetin yksikertaista se on.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣käräjille😄kyllä sheriffien itseaiheutettu mollaaminen on pientä siihen verrattuna, miten he itse täällä solvaavat tiettyjä henkilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945