Hei, nyt on pakko vähän raottaa tätä hämärän verhon kulmaa.
Mä en ole itse asiassa koskaan huomannut, että kukaan olisi ihan virallisesti nimetty "rähinämummoksi". Sehän oli alun perin vain sellainen palstan sisäpiirin läppä.... kuvaava sana, jota käytettiin yleisesti silloin kun joku kirjoitteli kovalla otteella ja kovin nuhtelevasti. Ei siis mikään henkilökohtainen titteli kellekään tietylle nimimerkilliselle tai kelleen.
Mutta kuinka ollakaan, niin kummallinen on tämä internetin ihmeellinen maailma, että joku on näemmä päättänyt ottaa sen ihan OMAKSEEN. Ei riitä, että muut sanoo. Hän itse paukauttaa aloittavansa ketjun tyyliin: ”Olen Rähinä-Mummo.”
No johan nyt! Se on vähän kuin jos joku bongaa jossain vitsinä kulkevan lempinimen ”Kahvikuningas” ja seuraavana päivänä perustaa oman kahviblogin sillä nimellä.
En tiedä onko tämä enemmän hulvatonta vai surullisenhauskaa. Mutta sen tiedän, että palstaelämään se tuo oman mausteensa. Onhan se nyt melkoista hupia, että lempinimistä, joita kukaan ei virallisesti jakanut, tuleekin identiteetti, jonka joku nappaa itselleen.
Onko joku oikeesti rähinämummo?
Anonyymi-ap
3
151
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä vähän valoa!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19055572/helluntailaisuuuspalstan-uusi-stara--kuka-ja-mita - Anonyymi
1Joh.2:6 Joka sanoo itsensä hänessä pysyvän, hänen pitää vaeltaman kuin hän vaelsi. Biblia (1776) Matt.11:29. 16:24. Joh.13:15. 15:4-5. Fil:2:5. Kol.2:6. 1Piet.3:21-22.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504