Polttomoottorilla oleva ei ole samalla lailla kertakäyttöinen.
Kertoohan tekniikan eroista että nyt Tänäänkin ihminen käy ostamassa itselleen vuonna 2004 Suomeen uutena tuodun auton jonka valmistuskulut on ollut noin 10 000eur. Ostaja saa piellä summalla auton jonka käyttö yhtä hyvää ja laadukasta kuin siinä uutena. Tuo 2004 on parempi auto ja kunnossa kuin 2016 autokaupan jolla 8 kertaa enemmän "hintaa" ostohinta ei kerro auton kunnosta, laadusta, viattomuudesta, miten edullista pitää kunnossa pitkän aikaa.
Ei ihme että ihmisillä on autoja ja he on ostaneet. Moni on varmaan ongelmissa noiden autojen kanssa joissa sähköajo, oli ne kokonaan isosta akusta virtansa ottavia tai pienemmästä ja moottorin kanssa.
Liikennekäytöstä poistunut jo paljon autoja joissa sähköinen ajo.
31
294
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän tuo mökellys tarkoittaa?
- Anonyymi
Seköopään mökeltäjän kuvitelmaa ja luuloa. Tietoa ei ensinkään.
- Anonyymi
On noissa polttiautoissakin susia...juuttuvat turbot ja mätänevät jakoremmit,jne
- Anonyymi
Jaahah, taas näitä että 20 vuotta vanha on yhtä hyvä kuin uutena ja parempi kuin nuoremmat autot.
Kerro että olet köyhä kertomatta että olet köyhä.- Anonyymi
20 vuotta vanhat autot ovat parempia kuin piipittävät ja heikkolaatuiset nykyautot jotka ovat lisäksi oksettavan rumia sekä ulkoa että sisältä. Nykyiset autovalmistajat tuottavat lähinnä ylihintaista paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 vuotta vanhat autot ovat parempia kuin piipittävät ja heikkolaatuiset nykyautot jotka ovat lisäksi oksettavan rumia sekä ulkoa että sisältä. Nykyiset autovalmistajat tuottavat lähinnä ylihintaista paskaa.
Keskimääräinen 20 vuotta vanha auto on lähes loppuun ajettu romukasa, ei se tilanne siitä miksikään muutu. Paitsi tietenkin niiden persaukisten mielestä jotka eivät kehtaa myöntää olevansa persaukisia ja sitten sitä persaukisuutta selitellään tällaisillä ihmeellisillä sepostuksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskimääräinen 20 vuotta vanha auto on lähes loppuun ajettu romukasa, ei se tilanne siitä miksikään muutu. Paitsi tietenkin niiden persaukisten mielestä jotka eivät kehtaa myöntää olevansa persaukisia ja sitten sitä persaukisuutta selitellään tällaisillä ihmeellisillä sepostuksilla.
Ja silti nykyautot ovat kaikki surkeita ylihintaisia kertakäyttöromuja.
- Anonyymi
Sähköautouskovainen ei muuta arkumenttia keksi kuin "olet köyhä" jos joku puolustaa polttisautoa. Suurinosa sähköautouskovaisista on persaukisia velkakiesillä ajelevia
- Anonyymi
Hauskoja nämä köyhien katkerat selitykset, että ikivanha parempi kuin uusi.
- Anonyymi
siis joukkoon liity tähän ,meitä ei olekkaan aivan vähän..260.000 pelkästään ulosotossa..
ja valtio haluaa lisää velkaa ihmisille romutuspalkkion myötä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis joukkoon liity tähän ,meitä ei olekkaan aivan vähän..260.000 pelkästään ulosotossa..
ja valtio haluaa lisää velkaa ihmisille romutuspalkkion myötä..Mutta pitää köyhyyttään selittää paremmaksi mitä se on ja miksi pitää kehua sitä paskaa romuaan kun kuitenkin hankkisit paremman jos olisi varaa.
Ole köyhä ja pyry parempaan ja käytä puhtisi etenemiseen elämässäsi, ei se ole vaikeaa kun sen vaan ymmärtää ja haluaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pitää köyhyyttään selittää paremmaksi mitä se on ja miksi pitää kehua sitä paskaa romuaan kun kuitenkin hankkisit paremman jos olisi varaa.
Ole köyhä ja pyry parempaan ja käytä puhtisi etenemiseen elämässäsi, ei se ole vaikeaa kun sen vaan ymmärtää ja haluaa.Minulla on varaa ostaa käteisellä vaikka kolme Model Y:tä mutta en tuohon heikkolaatuiseen paskaan rahojani laita. Ja vaikka minulla on rahaa niin ajan silti mieluummin vanhalla autolla. En haaskaa rahojani uuteen autoon, koska se on typerintä rahojen haaskausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on varaa ostaa käteisellä vaikka kolme Model Y:tä mutta en tuohon heikkolaatuiseen paskaan rahojani laita. Ja vaikka minulla on rahaa niin ajan silti mieluummin vanhalla autolla. En haaskaa rahojani uuteen autoon, koska se on typerintä rahojen haaskausta.
Onko sulla isot taskut siinä viimeisessä puvussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla isot taskut siinä viimeisessä puvussa?
Käytän rahani mieluummin johonkin järkevämpää kuin johonkin typerään peltileluun. Jos minunkin pitää valita, että laitanko 20 tonnia autoon vai lomamatkaan niin valitsen lomamatkan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytän rahani mieluummin johonkin järkevämpää kuin johonkin typerään peltileluun. Jos minunkin pitää valita, että laitanko 20 tonnia autoon vai lomamatkaan niin valitsen lomamatkan.
Tosin pääsyy säästämiseeni on se, että aion mennä ainakin muutaman vuoden etuajassa "eläkkeelle" ja ennen eläkkeelle menoa pitää reilusti palkattomia vapaita pitkin vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin pääsyy säästämiseeni on se, että aion mennä ainakin muutaman vuoden etuajassa "eläkkeelle" ja ennen eläkkeelle menoa pitää reilusti palkattomia vapaita pitkin vuotta.
Nämä on tietysti maku- ja arvostuskysymyksiä.
Itse en koe että olisin joutunut luopumaan mistään muusta haluamastani ja jättämään jotakin tekemättä siksi että laitoin 50 k€ autoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on tietysti maku- ja arvostuskysymyksiä.
Itse en koe että olisin joutunut luopumaan mistään muusta haluamastani ja jättämään jotakin tekemättä siksi että laitoin 50 k€ autoon.Jostain joutuu aina luopumaan, jos ostaa 50 k€ auton ellei sitten ole superrikas miljonääri. Jokainen normaali työtä tekevä tai eläkeläinen joka väittää, että ei joutuisi luopumaan mistään haluamastaan kun on ostanut 50 k€ auton on valehtelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain joutuu aina luopumaan, jos ostaa 50 k€ auton ellei sitten ole superrikas miljonääri. Jokainen normaali työtä tekevä tai eläkeläinen joka väittää, että ei joutuisi luopumaan mistään haluamastaan kun on ostanut 50 k€ auton on valehtelija.
Ihan normaalia palkkatyötä katson tekeväni, ja uskon kyllä itse parhaiten tietäväni olenko joutunut auton vuoksi jostain luopumaan vai en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan normaalia palkkatyötä katson tekeväni, ja uskon kyllä itse parhaiten tietäväni olenko joutunut auton vuoksi jostain luopumaan vai en.
Eli olet hyvä valehtelemaan itsellesi. Tuota voisi kutsua myös itsepetokseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä näin, minä ostin poikamiehenä kolme uutta autoa, sitten kun tapasin vaimoni ostin vielä viimeisen uuden autoni. Ajat kuluu 6 lasta ja nyt tulossa 6 lastenlapsi, näin elämä menee
- Anonyymi
Näkynyt myynnissä monta teslaa joissa ei ilmastointi toimi = auto tuotu uutena maahan 10 vuotta sitten kun on sitoitunut maksamaan 80 000 - 90 000e.
Omistajat tai haltijat ei laitattaneet kuntoon kun lasku olisi useita tuhansia €. Eikä sitä kompressoria uusisi ihmiset jotka käyttävät itse käsiään jos osa maksaa liian paljon. Jos joku päättää korjauttaa/korjata itse kuntoon ja maksaa niin heille jää auto jota ei taida saada enää kaupaksi oikeastaan millään summalla. Epävarma tekniikka ja paljon maksavia osia.
Jos ajattelen autojen hankintaa ja käyttöä niin en maksaisi 2000-3000e tuollaisesti noin 10 vuotiaasta teslasta, halpa ja parempi käyttöauto jossa ei niitä epävarmuuksia ja ei mitään kallista osaa.- Anonyymi
Itse en ole nähnyt myynnissä yhtäkään Teslaa, jonka ilmastointi olisi epäkunnossa.
Eli olet vain persaukinen, joka haaveilee Teslasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en ole nähnyt myynnissä yhtäkään Teslaa, jonka ilmastointi olisi epäkunnossa.
Eli olet vain persaukinen, joka haaveilee Teslasta.Tämä on aivan normaali tyyppivika Teslalla. Teslat ovat muutenkin heikkolaatuista ja ylihintaista paskaa, joten en ymmärrä miksi kukaan haaveilisi Teslasta. Aika harva haaveilee Daciastakaan joka on ihan vastaavaa laatua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on aivan normaali tyyppivika Teslalla. Teslat ovat muutenkin heikkolaatuista ja ylihintaista paskaa, joten en ymmärrä miksi kukaan haaveilisi Teslasta. Aika harva haaveilee Daciastakaan joka on ihan vastaavaa laatua.
Daciaan rahasi ehkä riittävät, Teslaan ei.
Laitapa yksikin esimerkki Teslasta, jonka ilmastointi on epäkunnossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daciaan rahasi ehkä riittävät, Teslaan ei.
Laitapa yksikin esimerkki Teslasta, jonka ilmastointi on epäkunnossa.ID 15195853
Oliko ensimmäinen luettava myynti-ilmoitus nettiautossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ID 15195853
Oliko ensimmäinen luettava myynti-ilmoitus nettiautossa.Ja edes tuohon ei rahasi riitä😂
- Anonyymi
Autoja kolaroidaan paljon ja todella uudehkoja menee lunastukseen usein juurikin niiden kohtuu pienienkin vikojen takia kun korjaus maksaa paljon ja vakuutuksessa saattaa olla parempi lunastusturva.
- Anonyymi
Pätee uusiin polttiiksin yhtälailla.
Ylipäänsä kalliilla ja uusilla autoilla ajetaan enemmän ja niissä ladattavien osuus on suuri.
Sellainen fiitsereillä lastattu kallis auto (riippumatta voimalinjasta) kun kolaroidaan niin kuten yllä kerrottu, se menee lunastukseen helposti.
- Anonyymi
Paljon ajettu sähköauto myynti-ilmoitusten perusteella on satu määriä katsoessa.
- Anonyymi
Huvittavaa kun velkavetoiset haltijat tai pankkilainan koukussa olevat, puhuvat kuin omistajat konsanaan.
- Anonyymi
Onni on omistaa tonnin polttispommi.
Ja maksaa itsensä kipeäksi polttoaineveroja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu872275Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4382178Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771452Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101430- 671323
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071075Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811042Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2581036Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all161029Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2691017