Petterin resepti toimii jo yksityislääkäreillä.
Monet yksityislääkärit tekevät jo kolmipäiväistä työviikkoa valtion tuella.
Hullu paljon työtä tekee . Viisas pääsee vähemmällä.
13
202
Vastaukset
- Anonyymi
Petteri sanoo: TÄMÄ ON ISO VOITTO.
SANNI ANSAITSEE KUNNIAMERKIN ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ. - Anonyymi
Saimme yksityistämisen etenemään lääkäripuolella , kun SATSASIMME KOLME MILJARDIA YKSITYISTEN LÄÄKÄRIASEMIEN TUKEEN.
- Anonyymi
PETTERIN YDINOSAAMINEN PURSUAA.
- Anonyymi
PETTERI LAMANERO KASVATTAA HOLTITTOMASTI VELKAA.
- Anonyymi
PETTERI TUKEE , MINKÄ EHTII
- Anonyymi
Samaalla varmistimme oman VAALITUKEMME petteri lisää.
- Anonyymi
TEKEEKÖ PETTERI KAKSIPÄIVÄISTÄ VIIKKOA?
Se on katsos niin vasuri tollo, että jos lisäansiosta menee yli puolet veroihin niin miksi tehdä enemmän? Ei siihen valtion tukea tarvita vaan valtion tyhmyyttä kun viedään toisten ansioista leijonan osa. Kannattaisi miettiä suurten ansioiden verotuksen laskemista alemmas, jotta pääomia alkaisi kertymään, sillä niitähän me tarvitsemme, jotta saadaan talous tasapainoon. Kun pääomaa on kertyy niin sitä voidaan investoida ja sellaisesta pääomasta meillä on huutava pula!
Pääomapula saa senkin aikaan, että valtiokin joutuu lainaamaan ulkomailta, jolloin taas häviää miljardien edestä omaisuutta kun korkoja maksellaan. Olisi hienompaa jos nekin maksettaisiin kotimaahan!- Anonyymi
"Se on katsos niin vasuri tollo, että jos lisäansiosta menee yli puolet veroihin niin miksi tehdä enemmän?"
Näköjään sinä olet tollo kun et ymmärrä verotusta. Työelämässä et ainakaan koskaan ole ollut toit sen selvästi julki. Kerros nyt miten lisäansioita menee yli puolet veroa kun lopullinen verotus määräytyy. En kerro enempää, on hauska kuulla miten tuollainen työelämän ulkopuolella oleva asian ymmärtää kun ei itse ole koskaan joutunut veroja maksamaan.
"Kannattaisi miettiä suurten ansioiden verotuksen laskemista alemmas"
HEH. Hallitushan juuri noin päätti.
"Kun pääomaa on kertyy niin sitä voidaan investoida ja sellaisesta pääomasta meillä on huutava pula!"
No nyt toimittu kuten sinä haluat. Mihin luulet Orpon Purran.... ja lääkäreiden investoivan? Anonyymi kirjoitti:
"Se on katsos niin vasuri tollo, että jos lisäansiosta menee yli puolet veroihin niin miksi tehdä enemmän?"
Näköjään sinä olet tollo kun et ymmärrä verotusta. Työelämässä et ainakaan koskaan ole ollut toit sen selvästi julki. Kerros nyt miten lisäansioita menee yli puolet veroa kun lopullinen verotus määräytyy. En kerro enempää, on hauska kuulla miten tuollainen työelämän ulkopuolella oleva asian ymmärtää kun ei itse ole koskaan joutunut veroja maksamaan.
"Kun pääomaa on kertyy niin sitä voidaan investoida ja sellaisesta pääomasta meillä on huutava pula!"
No nyt toimittu kuten sinä haluat. Mihin luulet Orpon Purran.... ja lääkäreiden investoivan?Olen ollut työelämässäkoko ajan koulusta eläkkeelle ja siinä tosin oli myös armeijaa ja opiskelua.
Jos ansaitset vuodessa 100'000€ niin maksat siitä veroa 41'100€ ja marginaali eli lisäansion verotus on 59% Nuo eivät sisällä työeläkemaksuja. Elikkä 100€ lisää ja käteen jää 41€ eli kuten esitin, yli puolet lisäansiosta häviää veroihin, miksi kannattaisi moiseen ryhtyä jos keksii muuta tekemistä sille ajalle.
Luvut oat suoraan taulukosta vuodelle 2025, joten voit kyllä asian tarkastaa!Anonyymi kirjoitti:
No nyt toimittu kuten sinä haluat. Mihin luulet Orpon Purran.... ja lääkäreiden investoivan?Olen ollut työelämässäkoko ajan koulusta eläkkeelle ja siinä tosin oli myös armeijaa ja opiskelua.
Jos ansaitset vuodessa 100'000€ niin maksat siitä veroa 41'100€ ja marginaali eli lisäansion verotus on 59% Nuo eivät sisällä työeläkemaksuja. Elikkä 100€ lisää ja käteen jää 41€ eli kuten esitin, yli puolet lisäansiosta häviää veroihin, miksi kannattaisi moiseen ryhtyä jos keksii muuta tekemistä sille ajalle.
Luvut oat suoraan taulukosta vuodelle 2025, joten voit kyllä asian tarkastaa!- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Olen ollut työelämässäkoko ajan koulusta eläkkeelle ja siinä tosin oli myös armeijaa ja opiskelua.
Luvut oat suoraan taulukosta vuodelle 2025, joten voit kyllä asian tarkastaa!Et siis ymmärrä että lopullinen verotus lasketaan koko vuoden tuloista. Se on toinen asia mitä saat yli lasketun palkkakauden verotuksen ja mitä siitä silloin verotetaan ennakkoa.
No kai tiedät mistä olet tunnettu. - Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Olen ollut työelämässäkoko ajan koulusta eläkkeelle ja siinä tosin oli myös armeijaa ja opiskelua.
Luvut oat suoraan taulukosta vuodelle 2025, joten voit kyllä asian tarkastaa!Siis sinun oman ymmärryksen mukaan jos ansaitsee vuodessa 100 000€ siitä maksetaan veroa 41 000€. Mutta jos ansaitseekin 100 001€ niin tuosta lisäeurosta menee veroa siis sinun tiedon ja ymmärryksen mukaan tuo 59%. lopullisessa verotuksessa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741