Kumpaa sinä kannatat sitten kun Suomeen tulee sota?
(Ja se tulee kyllä.)
Maataloustuki tai avustusrekkojen ryöstely?
4
59
Vastaukset
- Anonyymi
No vassarit valitsee aina ryöstelyn vaikka olisi mitä tukia
- Anonyymi
Ukrainakin jos olisi koneellistanut maataloutensa Suomen tasolle niin olisihan ne jo kuolleet nälkään. Siellä kumminkin viellä säilynyt tuo että ihmiset tekee eikä koneet.
Sotaoloissa Suomi ei voisi tarjota maataloustuottajille sähköä eikä polttoaineita joten mitään omavaraisuutta ei kriisiaikoina olisi.- Anonyymi
Maataloissa on aggrigaatit ja omat polttoainevarastot ja hakelämmitys ainakin Suomessa. Joten kyllä ne pitkään pärjäävät ominkin päin. Ja valtion varmuusvarastoista saavat kyllä täydennstä.
Ukrainan maatalous on hyvin pitkälle koneellistunut ja ne veivät Afrikkaan laivakaupalla viljaa. Ja kun sota alkoi ja viljantoimitus keskeytyi, lähinnä laivakuljetusten mahdottomuuden takia, niissä Afrikan maissa kuoltiin nälkään. Ukraina pärjäsi kyllä itse oman tuotannon ansiosta.
- Anonyymi
Gazan on hyvä esimerkki siitä miten käy kun maataloutta ei ole. Vasurit haluaisivat Suomesta samanlaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792