Ei Stubbia voi Ahtisaareen verrata samassa lauseessa. Ahtisaari oli viisas ja hyvin stoalainen mies, joka toi rauhaa olemuksellaan. Stubbi yrittää ihan liikaa ja hymyilee liikaa ja juuri tuo epäkarismaattinen irvokas hymy käy hänen kohtalokseen, koska kukaan ei sitä jaksa katsella.
Stubbilta puuttuu tarvittava karisma
12
91
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et itse jaksa, et voi sanoa, että kukaan ei jaksa.
Aikoinaan oli Mara, nyt on Alex. Kukin vuorollaan.- Anonyymi
Klenkka Mara oli surkea tyyppi, lähes yhtä huono kuin Halonen.
- Anonyymi
Kyllä hän ihan kiitettävästi käyttäytyy, KuKi; tekee parhaansa.
- Anonyymi
Aloittajaa vaan harmittaa vieläkin pekan häviö siksi hän on ketkera aleksille. Stubbia vihaa moni suomessa ja ne kaikki on sdp vihreiden ja vasemmiston kannattajia.
- Anonyymi
Mitävarten pitäisi verrata?Ahtisaari on haudassa ja Stubbi ensiluokan
presidenttimme on pärjännyt loistavasti nykymaailman haasteisiin.
Sanoisi että oltaisiin kusessa ilman Stubbia.
Jos aloittaja ei kestä jonkun kasvonpiirteitä ja tyyliä menehän peilin
eteen ja ihaile omaa hymyäsi ja karismaattiasi jospa se auttaa. Suomen presidentti kelpuutetaan ainoana Euroopan ei-suurmaiden johtajana rauhanneuvotteluihin. Luulisi, että tässä maassa oltaisiin tästä asiasta ylpeitä, mutta ei, suomalainen kateus on kyllä ainutkertaista.
- Anonyymi
Täytyyhäm siellä olla edes yksi p-nuolia.
Muuten näittekö kun Trump esitteli vierailiat, niin Stubbin kohdalla hän ei oikei tiennyt kuka Stubb on, että Stubb täytyi viitata kuin koulupoika, että täällä minä olen.
- Anonyymi
Jokainen ihminen on erilainen. , silloin ei voi vertailla . Ahtisaari omalla tavallaan ja Stubb omallaan , pääasia asia että asiat hoidetaan
- Anonyymi
Pää asia että kummatkin on loistavia työsään myös niinistö oli ainoastaa puutin tarja on ollu huono ja oli todella huono olikin puna puutin tarja.
- Anonyymi
Juuri näin. Ahtisaari oli ns. vanhan ajan arvokas valtiomies, viisas ja kansainvälisestikin hyvin arvostettu henkilö. Stubbi edustaa nuorempaa ikäpolvea, rento supliikkimies monella kielellä. Suomalaisia molemmat ja hyvin maata edustaneet ja edustavat edelleen. Olkaamme tyytyväisiä.
- Anonyymi
Eletään eri aikoja kuin Ahtisaaren, Koiviston ja Kekkosen presidenttikausina. Paasikiven kautta en kunnolla muista.
Tavat ovat muuttuneet kovasti vapaampaan suuntaan. Stubb on tämän ajan presidentti.
Oikeastaan näitä presidenttejä ei voi verrata keskenään samassa ajassa. Ei löydy muuntokaavaa. - Anonyymi
En ymmärrä millään ilveellä sitä, että mikä kumma vimma suomalaisilla on polkea maanrakoon ja haukkua jotakuta, joka saa kiitosta maailmalla ja joka on onnistunut hyvin tehtävissään? Oli sitten kuka tahansa henkilö, joka onnistuu, niin aina aletaan haukkumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854