Kaupas on nykyään kaikki kallista mutta löyrettiin kerrankin jotain halpaa
kaupasta eikä muuta enää syöräkään kun tätä mairon ja ruisleivän kans:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-perunasalaatti-1-kg/7300156586094
Siinon koko ravintoympryä kun on perunaa maitua ja leipää.
Kerrankin on Osuuskaupas jotain halpaa
11
369
Vastaukset
- Anonyymi
S-kaupat on Suomen -KALLEIN- kaupparyhmä - SiiS- siellä on Bonus-Lisä Aina !
- Anonyymi
Paikalle hälytetyille poliiseille paljastui pian, että kyseinen koira oli hyökännyt omistajansa kimppuun.
Sekä omistaja että koira olivat loukkaantuneet tilanteessa, mutta koira oli päässyt pakenemaan paikalta.
Vakavasti loukkaantunut koiranomistaja kuljetettiin sairaalahoitoon. - Anonyymi
Hyvä kun sanoit, mä käynkin tekemäs niihin pienet yllärit
- Anonyymi
Miksei voi laittaa kerralla kunnon tietoja
Xtra perunasalaatti 1 kg
n. 2,75 €
- Anonyymi
Muovipusseja saa kanssa toistaiseksi alle eurolla!
- Anonyymi
Kotimaista voita saa s kaupasta halvalla. Eei tarvi enää valio kallista vesivoita ostaa. 😂😂😂
- Anonyymi
Tuo perunasalaatti on hyvää ja todella halpaa. Siihen kylkeen Coopin kuparista niin ei muuta ruokaa tarvikaan:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/coop-lager-olut-4-2-til-tolkki-0-33-l/6438574042463 - Anonyymi
Kaikkia hintoja pikkuhiljaa taas hilataan ylöspäin, varsinkin maitotuotteiden, mikähän nyt on selitys
- Anonyymi
Köyhien itkua on aina niin ihanaa kuunnella.
- Anonyymi
Kaikkia hintoja pikkuhiljaa taas hilataan ylöspäin, varsinkin maitotuotteiden, mikähän nyt on selitys
----------------
Kannattaa myös vähän katsoa missä käy kaupassa.
Valion vadelma kefiiri S-marketissa reilun 2 euroa ja K-marketissa melkein 4 euroa. - Anonyymi
Ei välttämätta tarvitse olla köyhä vaan voi valita viisaasti ostoksensa ja ostospaikkansa. Jos hintoja ei seuraa niin pian sitä sitten onkin se köyhä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1474774Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851717Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48934
- 66902
- 21883
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122873Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799