mitä sitten pitäs tehdä?
jos esim 10 K vähemmän mitä velka , eli tulisi esim 40 K ja velka yli 50K
se kai pitäs kiireellä sijoitella ja käteistä nostaa paljon?
Jos tulisi joku pelivoitto pienempi mitä ulosoton velat?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Noiden isompien voittojen maksussa Veikkaus tarkistaa, ettei ole mitään ulosotossa. Jos on, niin sitten Veikkaus tilittää ulosottoon heidän vaatimat summat.
- Anonyymi
Veikkaus ei itse tee ulosottotarkistusta voitonmaksun yhteydessä, vaan voitto maksetaan pelitilille tai ilmoitetulle pankkitilille. Jos pelitilin saldo ylittää 20 000 €, Veikkaus siirtää rahat automaattisesti pankkitilille.
Ulosotto toimii jälkikäteen: kun rahat ovat tililläsi, ulosottoviranomainen voi havaita tilin saldon kasvun ja ulosmitata suojaosuuden ylittävän osan. Suojaosuus takaa, että sinulle jää rahaa elämiseen.
minusta se vaikuttaa että on vain oltava NOPEA
joskushan luki että joku mies oli tyttärelleen koettanut säästää opintorahoja tilillään vaan kun alkoi mennä tonnien puolelle, UO viranomainen huomasi saldon nousun ja vei lähes kaiken?
- Anonyymi
Pienet voitot (esim. alle 1000 €) eivät yleensä kiinnosta ulosottoa, koska niiden seuraaminen ei ole resurssien kannalta järkevää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854