Profile image for Eemeli PeltonenEemeli Peltonen54d
Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä.
Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSissa minulla yllättäen ilmenneisiin munuaisvaivoihin, jotka diagnosoitiin minimal change -taudiksi. Tämän jälkeen ehdin olla muutaman viikon kotona ja valmistautua palaamaan takaisin arkeen.
Myöhemmin kävi kuitenkin ilmi, että sain hoitojaksolta epäonnekseni bakteerin. Bakteerin taltuttamiseksi minulla aloitettiin suonensisäinen antibioottikuuri Meilahdessa, joka ottaa aikansa. Samalla munuaisvaivojeni hoitoa jatketaan.
Olen jo kotiutunut sairaalasta, mutta tilanteesta johtuen olen kesän sairauslomalla ja keskityn nyt täysin sairaudesta toipumiseen. Tästä syystä palaan mahdollisiin viesteihinne ja yhteydenottoihinne myöhemmin.
Haluan toivottaa hyvää kesää kaikille!
oma eutanasia sitten kun vaivoja?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998626Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682971- 151343
- 761028
- 67990
- 25946
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73854