Että ihan turvahousuja pitänyt . Kylläpäs on seuroissa pyörinyt . Ei kyllä ymmärrä meikäläinen . Kun kaunottaria oli kadut täynnä . Oli mistä valita . Niin oliko nuo ahdistelijat vajaakuntoisia kellekään kelpaamattomia ? Nykyään jo kantis tytöt monet pilanneet ulkonäkönsä perseensä paisuttamalla . Mutta siinä auttaa tuo koko kehon lähes säkittäminen . Joka ei näkyisi Briteissä ja Sverigessä olevan tapana . Sen näkee yotuben katuvideoista . Niissä maissa tytöt näyttää reitensä .
Säälittävää Paula Vesalalta
16
180
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisia kertoo pitäneensä . Jos ei ihan satuile juotuaan liikaa Juhlamokkaa ?
- Anonyymi
Purra ei tarvii suoja housuja.
- Anonyymi
Aloittaja satuilee, linkkikin puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja satuilee, linkkikin puuttuu.
Kyllä Vesala sellaista kertoi. Vassu-Vesala piti niitä jottei tartuttaisi kehenkään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojahousut on yhdyssana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhdys sana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojahousut on yhdyssana.
N o ei, jos siihen väliin saadaan jotakin...buahahahahhaaa....
- Anonyymi
outoja juttuja teillä 😦!
- Anonyymi
Ei ole Paula tahtoi lehdestä vähän juomarahaa , ja esitti olleensa muka haluttua ?
- Anonyymi
Outoja juttuja? Tarkoitatko tätä Vesalan ulostuloa tuplasuojakalsareistaan? No justhan se tuli kalsarikaapistaan ulos. Kukahan on kolmas menneen ajan julkku, joka hakee nostetta?? Kyl se kolmaskin kohta ilmestyy julkisuuteen. Tajuaako nuo ollenkaan, kuinka typeriltä kuullostavat?
Luoti, fyrkat kelpas, Vesala kalsari... Onks noille tulossa joku yhteiskeikka? Jos, niin mainostus alko jo.
- Anonyymi
siis mitä pitäny
kurahousujako? - Anonyymi
Ei tarvitse tuevahousuja kun ulkomuoto suojelee jo riittävästi.
- Anonyymi
Paula Vesala on kyllä musiikin neroja, samaa ei voi sanoa Mira Luotista.
Mutta kaikessa tässä häsässä ihmettelen, miksei tästä syntynyt metakkaa jo tuolloin vuosikausia sitten ! Miksi vasta nyt ? Vai menikö Vesala kaverinsa Luotin tueksi ulostulossa ?
Eihän noin saa tehdä tietenkään, mutta kaikille on parasta selvittää jutut ihan heti.- Anonyymi
Aivan. Olen täysin samaa mieltä. Ilman sitä typerää meetootakin, on seksuaalinen käsiksikäyminen sellainen asia, jota ei pidä hyväksyä, mutta nämä julkkupimut on sen aikanaan hyväksynyt olemalla hiljaa, ottamalla rahaa vastaan (näinhän toimii h***t).
Tätä en ymmärrä muuten, kuin että tullaan sitten itkemään vuosien päästä, että haetaan vain nostetta "uudelle tulemiselle". Käsittääkseni rikokset on vanhentuneita, korjatkoon joku, jos olen ihan väärässä..
Jos olet joutunut seksuaalisen häirinnän kohteeksi, esim joku sanoo "mä haluun naida sua" ja sanoja seisoo metrin päässä, onko tämä paha rikos? Eihän sanat satuta. Aattelin vaan, ettei taitais poliisin resurssit riittää.
- Anonyymi
Sellainen ammatti että saatetaan kajota. Ihmiset on petoja esiintyviä taiteilijoita kohtaan. Käyvät päälle ja repivät vaatteista.
Vai tarkoittiko raiskauksen estoa? Sit mie nauran. - Anonyymi
Kyllä tuo on ollut jo vuosia täysin turvassa. Kuivalta jo näyttää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792