Jos haluat pysyä erossa zombie lailla päälle käyvien "Peukku zombien" tieltä. Lukekaa juttu Hesarin nettisivuilta, miten väkivaltaiseksi tämä on jo mennyt. Ja näitä vain hyssytellään ja ollaan huolissasn, miten huonosti nuo voivat. Säälitään tällaisia raukkoja, jotka tuhoavat ensin oman elämänsä ja sitten vielä toisten. Kyllä tämä maa on mennyt todella huonoon suuntaan Orpon hallituksen aikana.
Kallio, Kalasatama ovat jo NoGo alueita Helsingissä
26
221
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011434526.html
Tässä juttu.- Anonyymi
Virkavallan tietojen mukaan paikalla oli useamman päihteidenkäyttäjän porukka, jonka yksi jäsen hyökkäsi ohikulkijan kimppuun.
Poliisin tietojen mukaan hyökkääjä oli jo aiemmin aiheuttanut häiriötä samoilla kulmilla. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä.
On se kumma, kun EU Ursulan esiintymisen aikana yleisössä ollut kommentoija pidätettiin minuuteissa, mutta väkivaltaisia huumehörhöjä ei saada kuriin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkavallan tietojen mukaan paikalla oli useamman päihteidenkäyttäjän porukka, jonka yksi jäsen hyökkäsi ohikulkijan kimppuun.
Poliisin tietojen mukaan hyökkääjä oli jo aiemmin aiheuttanut häiriötä samoilla kulmilla. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä.
On se kumma, kun EU Ursulan esiintymisen aikana yleisössä ollut kommentoija pidätettiin minuuteissa, mutta väkivaltaisia huumehörhöjä ei saada kuriin!Ei saada kuriin, ennenkuin joku kuolee ensin.
- Anonyymi
Nykyisinhän linja on se, että huumeiden käyttämisestä ei rangaista.
Peukun käytöstä pitäisi, ja aina ehdotonta. Nuo ovat vaarallisia ympäristölleen ja itselleen. Vankilassa on mahdollista katkaista käyttö ajoissa. On järjetöntä, jos odotetaan, että tekevät jotain vakavaa ja vasta sitten puututaan.
En usko rangaistusten pelotevaikutukseen, mutta huumeella itsensä hulluksi vetävät pitää kerätä pois kaduilta. Samalla on mahdollisuus yrittää katkaista huumekierre.- AnonyymiUUSI
Myyjät pois kaduilta, hullut lähtee samalla.
- Anonyymi
Viimeksi kun noista puhuttiin A Studiossa, oltiin niin huolissaan peukun käyttäjien kunnosta. Ei oltu yhtään huolissaan muiden turvallisuudesta ja siitä uhasta, minkä luo huumehörhöt ympäristöön luovat.
- Anonyymi
Orpo vienyt rahat tullilta, rajoja ei valvota kuin sen mukaan mitä EU edellyttää, terveydenhuollolla ei mitään mahdollisuuksia kun Orpo ajoi yksityistämistä ja mikään yksityinen ei hoida muuta kuin helpot potilaat.
- Anonyymi
Suomen nyhveröpoliisit eivät tee mitään, istuvat täällä tampereellakin autoissaan vaikka tatuoidut huuumehörhöt täyttävät keskustan ja lähiöt, väkivaltaa, ryöstelyä. matuja, huumekauppaa aivan niiden edessä. EI MITÄÄN!
- Anonyymi
Huumeiden käyttäjätkin ovat ihmisiä. Heille pitää järjestää kaikenlaista apua, että he pääsisivät eroon riippuvuuksistaan. Huumeiden käyttöä ei pidä mitenkään helpottaa ja rangaistusten tulle olla vähintään nykyisenkaltaisia, mieluummin ankarampia. Poliisilla ja tullilla pitää olla riittävästi voimavaroja selvittää huumerikollisuutta.
- Anonyymi
Olipas toi jotenkin outo tarina. Siis tuo syyllinen vain ilmestyi muutaman kertaan uhrin eteen?
Uhri myös mainitsi alkoholin olevan mukana.
En yhtään puolustele peukkua tai sen käyttäjiä. Taiteiden yössä näkyi sellaisessa ihme etukenossa käveleviä henkilöitä useita, joilla lasittunut katse. Ja kun se kuulemma aiheuttaa agressiivisuutta, niin on kyllä karmiva aine ulkopuolisille.
Ilmeisesti tämä peukku ilmiö räjähti käsiin kun kansainvälinen huumeratsia onnistui. Muut huumausaineet hävisivät markkinoilta ja tämä selvisi siitä. Joten asia ei ole todellakaan yksinkertainen kokonaisuutena.- Anonyymi
Etkö ole koskaan kokenut uhkaa kadulla? Ei sinun tarvitse muuta kuin kävellä, niin joku voi käydä kimppuun. Pikkuinen narkki tyttö meinasi kerran käydä minun päälle. Riehui kuin hullu ja esti kulkemisen. Tuommoinen puukottaa nopsaan jos sillä on ase mukana. Ovat kuin vesikauhuisia koiria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole koskaan kokenut uhkaa kadulla? Ei sinun tarvitse muuta kuin kävellä, niin joku voi käydä kimppuun. Pikkuinen narkki tyttö meinasi kerran käydä minun päälle. Riehui kuin hullu ja esti kulkemisen. Tuommoinen puukottaa nopsaan jos sillä on ase mukana. Ovat kuin vesikauhuisia koiria.
Näitä Hollywood haluaa luoda lisää, mm. Suicide Squad elokuvien White trash hahmojen myötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi reilu viikko sitten näin ohi autolla ajaessani Kannelmäessä Helsingissä lähellä Nesteen huoltoasemaa neekemimiehen joka hypähteli ja huitoi käsillään oudosti, ja puhui itsekseen. Taatusti peukkumies. Toivottavasti ei kukaan onneton sattunut kävelemään häntä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi reilu viikko sitten näin ohi autolla ajaessani Kannelmäessä Helsingissä lähellä Nesteen huoltoasemaa neekemimiehen joka hypähteli ja huitoi käsillään oudosti, ja puhui itsekseen. Taatusti peukkumies. Toivottavasti ei kukaan onneton sattunut kävelemään häntä vastaan.
Siinä toinen zombiealue Malminkartano ja Pitsku samaten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Etkö ole koskaan kokenut uhkaa kadulla?"
Mistä ihmeestä sait tälläisen kuvan?
"Ei sinun tarvitse muuta kuin kävellä, niin joku voi käydä kimppuun."
Ehkä.
Tuollaista en ole itse ikinä kokenut tai nähnyt, vaikka asunkin "pahamaineisella" alueella.
Ehkä sitten kykenen ymmärtämään ympäristöäni, ettei kukaan ilmesty tyhjästä eteeni, kuten aloituksen kertomuksessa.
"Pikkuinen narkki tyttö meinasi kerran käydä minun päälle. Riehui kuin hullu ja esti kulkemisen. Tuommoinen puukottaa nopsaan jos sillä on ase mukana. Ovat kuin vesikauhuisia koiria."
Osanottoni kokemuksestasi. Yleensä tuollainen käytös johtuu provokaatiosta. Etten tiedä mitä sinä olet tehnyt.
Aloituksen tarinassa haiskahti myös ymmärtämättömyys tilanteeseen, ja provosoiminen sen takia. Narkit kun eivät tykkää jos niitä tuijottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä.
Tuollaista en ole itse ikinä kokenut tai nähnyt, vaikka asunkin "pahamaineisella" alueella.
Ehkä sitten kykenen ymmärtämään ympäristöäni, ettei kukaan ilmesty tyhjästä eteeni, kuten aloituksen kertomuksessa.
"Pikkuinen narkki tyttö meinasi kerran käydä minun päälle. Riehui kuin hullu ja esti kulkemisen. Tuommoinen puukottaa nopsaan jos sillä on ase mukana. Ovat kuin vesikauhuisia koiria."
Osanottoni kokemuksestasi. Yleensä tuollainen käytös johtuu provokaatiosta. Etten tiedä mitä sinä olet tehnyt.
Aloituksen tarinassa haiskahti myös ymmärtämättömyys tilanteeseen, ja provosoiminen sen takia. Narkit kun eivät tykkää jos niitä tuijottaa.Are you junkie?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä.
Aloituksen tarinassa haiskahti myös ymmärtämättömyys tilanteeseen, ja provosoiminen sen takia. Narkit kun eivät tykkää jos niitä tuijottaa.Typerä asenne tuo että sinä olet vastuussa, ei narkit. Narkitko muka omistaa kaupungin?
- Anonyymi
Vihervasemmistolainen lainsäädäntö ja näkemys, jonka mukaan kukaan ei ole syyllinen rikoksiinsa vaan syy on yhteiskunnan, johtaa tähän.
- Anonyymi
Seuraava viherpunahallutus vapauttaa huumeiden myynnin ja käytön, silloin ongelma poistuu.
- Anonyymi
Nuo peukkuzombiet pitäisi poliisin kiikuttaa ns. nurkan taakse ja lopettaa. Se vaan nyt on niin, että nuo hörhöt eivät koskaan toivu normaaleiksi kansalaisiksi vaan rötöstelevät ja sekoilevat aiheuttaen kaikille muille vaaraa.
- AnonyymiUUSI
Olen kanssasi samaa mieltä!
- Anonyymi
Kokeilin peukkua. Ei tuntunut missään
- AnonyymiUUSI
Ei se peukalo perseessä tosiaan tunnu juuri miltään.
- AnonyymiUUSI
Nuo alueet pitäisi tuhota ja ennallistaa napalmilla, hermokaasulla ja bunkkeripommeilla.
- AnonyymiUUSI
Tästä peukku ongelmasta ei voi syyttää kuin persusuomalaisia (PS).
- AnonyymiUUSI
ihmettelen tuommoisia mömmöjä tupakasta lähtien
miten olematon aivo toiminta voi olla että edes aloittaa??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782