Tapauksessa ei ole mitään, mikä viittaisi vähääkään itsemurhaan.
Ilmiselvä murha on kyseessä. Eikä tekotapa jätä epäilyksiä poliittisista tahoista, jotka murhan toteuttivat.
Saa nähdä, saavatko lättäjalat sotkettua tuonkin yhtä lahjakkaasti kuin Ulvilan murhatutkinnan. Sehän muuttui lopulta aivan mielisairaaksi koko touhu, kun Aueria alettiin jahtaamaan.
Itse tekonsa tunnustavia puukkojulleja häkittävä Suomen poliisi ei tietysti ole mikään CSI Miami, eivätkä mitään Miami Vicejakaan, mutta se tapaus tietenkin sotkettiin enemmän tai vähemmän tahallaan. Niin voi käydä myös Eemelin tapauksessa, jotenkin haisee sille. Itätuulen mukanaan tuomaa hajua, kuten Jukka Lahdenkin murhassa.
Miksi Peltosen kuolemaa tolkutetaan itsemurhaksi?
9
173
Vastaukset
- Anonyymi
Sinäkö tiedät faktat?
- Anonyymi
Omat koirat purivat, eli vasemmiston hyysäämät islamistit murhan takana.
- Anonyymi
Poliittinen suuntaus oli ehkä väärä, voisiko olla vielä elossa jos ei olisi kallistunut vasemmalle?
- Anonyymi
Mitään viitettä ei ole ilmiselvään murhaan. Tiedetään vain, että hän putosi. Ei muuta. Myös itsemurha on spekulaatio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Simulaatio tehty jo vuonna 2002.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Porrasturvat_–_Stair_DismountEi ole terveiden ihmisten tekemä peli!
- Anonyymi
Onhan sieltä voinut löytyä vaikka viesti työhuoneesta.
- Anonyymi
Kokoomusmulkku tappoi myrkyttämällä.
- Anonyymi
Aloittaja ei muista, että Auer oli tappaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792