Olen huomannut mitenkä Trumpille nauraminen ja vitsailu on loppunut ja vaihtunut " TRUMP KEHUI STUBBIA"
Nyt hehkutetaan mitenkä Stubb naurattaa Trumppia ja on niin hyvää kaveria soitellen jatukavasti Trumpille.
Trump on kyykyttänyt Suomen median joten kyllä minua vihervassarimedian tempoilu naurattaa hah hah
Trumpille naureskelu loppunut
16
109
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset ensin manipuloitiin hillittömään vihaan Trumpia kohtaan, nyt narratiivi on tosiaan muuttumassa.
Kyllä suurin osa mediaa on ollut koko ajan ja johdonmukaisesti sitä mieltä, että Donny on mielistelynkipeä narsisti, johon pystyy parhaiten vaikuttamaan imartelulla.
- Anonyymi
Budapest huonoin paikka tapaamiselle.
Zelenskyi yritetään salamurhata siellä satavarmasti.
Sweitsi turvallisin.- Anonyymi
Sveitsi. Mitään "Sweitsiä" ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Kyllä tuolle oranssille vauvalle naureskellaan nyt ja jatkossakin, älä yhtään huoli.
- Anonyymi
Parempi hän kuin sotahullu Bidenin seniilihorisko. Kamalasta nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Trumpille leperrellään ja naureskellaan nyt kämmenen sisässä ettei vauvalle tule paha mieli ja ala taas kiukutella turhasta.
- Anonyymi
Riippuu mitä vanhusten tänään möllöttää.
- Anonyymi
"Trump on kyykyttänyt Suomen median"
Trump on kyykyttänyt kaikki punikit kätyreineen päivineen. Edes vasemmiston salamurhaajat eivät pysäyttäneet Trumpia. - Anonyymi
Tyhmät suomalaiset kuvittelevat, että amerikkalainen smalltalk- kehuminen tarkoittaisi oikeasti jotain, kun ennemmin on kyse hyvän ilmapiirin luomisesta että he saisivat haluamansa. Mutta sinänsä hyvä taktiikka Trumpilta vastuuttoman Stubbin vedättämiseksi.
- AnonyymiUUSI
...oikeille raiteille.
- Anonyymi
Demokraatit lyöty maan rakoon. republikaanit tulee olemaan vallassa vuosikymmeniä.
Jopa valtamedia joutunut lopettamaan Trumpin mollaamisen. Tekisihän ne itsestään täysin Uunoja jos vielä olisivat jatkaneet.
Pörssikurssit ennätyksissä, rauhaa saadaan kaikkialle.- AnonyymiUUSI
J.D. Vance ei pysty peittoamaan Demarien nousevaa voimaa, Kalifornian Gavin Newsomia.
Jos ovat parina 2028.
- AnonyymiUUSI
Sosialistien ( Hesari, Maikkari. Yle )
Trump
haukkumisvaihde on
tällä hetkellä " VAPAA "
- asennossa.
Mutta kälätys ,mölyäminen ja molotus jatkuu kyllä.
Kunnes konkurssi lopettaa sen. - AnonyymiUUSI
Ei naurata ei. Mielistelyä ja kehuja vailla oleva narsisti, joka haluaa olla lasten tappaja Putinin 'ystävä'. Donald Trump.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792