Katsokaa elokuva Rankka päivä vuodelta 1993 kun näin tuon elokuvan samana vuonna en olisi koskaan uskonut että Suomi voisi olla samanlainen maa. Nythän tämä on jo samanlainen maa, mitä USA on.
Tämä on sitä oikeistolaista politiikkaa pahimmillaan. Sellon kauppakeskuksessa on jo matuja viemässä pullokuittia kädestä heti palautuksen jälkeen, ei ole poliitikoilla mitään hajua siitä, missä todellisuudessa tämä maa elää.
Suomi on jo PIENOIS-USA
3
72
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitä enemmän leikkauksia tehdään, sitä turvattomampi tästä maasta tulee.
- AnonyymiUUSI
Nykyään ei tule uusia jenkkifilmejä enää katseltua paljoakaan mutta välillä youtubeen ilmestyy jotain lyhyitä pätkiä parhaista kohtauksista ja niissä monesti sama asetelma kuin tuossa 1992 filmissä. Eli tavallinen lainkuuliainen tuulipukukansan edustaja saa tarpeekseen ryöstäjistä ja kurmoottaa heitä tavalla jota elokuvan ohjaaja oikein hekumoi kuinka paha saa palkkansa.
Tehty sikäläisille jotka saavat sitä kautta tyydytystä kostonhimolleen ympäröivää pahaa maailmaa vastaan.
Itse asiassa jo 1970-luvulla alkoi tuollaisen elokuvatyypin esiinmarssi Likainen Harry sekä Death Wish -elokuvilla.- AnonyymiUUSI
Elokuva on edelleen vuodelta 1993.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://m.imdb.com/title/tt0106856/&ved=2ahUKEwil54WU85iPAxWmJBAIHTLnDbAQFnoECFwQAQ&usg=AOvVaw3OO7jLN6Cu1vvzArokptvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792