🙄🪣🧹 Mukaan on otettava kaikki tarvittava:
- oma ämpäri 🪣
- wc ja talouspaperi
- milrokuituliinat ja karhunkieli
- pesuaineita
- putkireiska
- suojakäsineet
- vaihtovaatteet
- eväät
Poikamiesboksin siivous
35
283
Vastaukset
- Anonyymi
Vankilassa vaiko Eduskuntatalossa?
-sivusta- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
En voi tietää missä olet.
En ainaka Janin alla. Enkä mä muutenkaan oo poikamies. Kysymyshän oli sulle, jos et sitäkä ymmärtänyt.
- Anonyymi
Ai sä oletkin poikamies?
Onko sinulla tapana pakata eväät, paperit ja vaihtovaatteet sekä siivoustarpeet kun alat siivoamaan? Aika outoa!
Mun siviilisäätyni ei näy aloituksessani. Sensijaan profiilissani lukee, että olen nainen.- Anonyymi
Se on oman poikansa kämppää siivoamassa.Friikki hygeinisti.
Oletko omalta palstailultasi ehtinyt omaa pönttöäsi katsoa. Veikkaampa, että ammattitason siivooja löytäisi sieltä paljon huomautettavaa.
Kokopäiväinen opiskelija, joka OrpoPurran hallituksen takia joutuu tekemään töitä elääkseen on hyvinkin mielissään kun häntä autetaan siinä missä voidaan. Mistään hienostelusta ei ole kysymys. Pitäähän ihmisen ehtiä nukkuakin.
- Anonyymi
Entä taikasieni, kidesokeri ja ruokasooda? Hammastahnalla voi kuulemma kiillottaa metalliesineitä.
Jotkut puhdistavat uuninsa ruokasoodan ja etikan seoksella. Mulla oli tällä kertaa mukana vain mäntysuopaa. Meillä kun tuoksut eivät käy .
- Anonyymi
Onneksi et ole minun ihminen.
Samat sanat. En ymmärrä, miksi niin monet ottavat kantaa näihin kirjoituksiini. Onko se niin vaikea ymmärtää, etten kirjoita anonyymeille palstalaisille.
- Anonyymi
Jaahas taas on "poikamies" lähtenyt vanhempss T n höylään.Öö eikö sehän on ollut jo siellä muutamat päivät.
- Anonyymi
Näinpä.Äitee kastelee kukkia ja siivoaa poikansa as.
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä.Äitee kastelee kukkia ja siivoaa poikansa as.
Nauratti tuo kukkien kastelu. Jukka palmu mikä tänne on ilmaantunut on ihan kuiva. Ei ole tainnut vettä saada koko kesänä. Laitoin sille nyt pari litraa vettä. Jospa se vielä virkoaisi.
- Anonyymi
Vai niin, onko mahdollista, että netin anonyymilta palstalta kasaamasi tarinallisuus ei vastaa todellisuutta? Sivusta
Ollaan sentään peruskoulu läpäisty molemmat, mitä ei voi kaikista sanoa kommenteista päätellen.
- Anonyymi
Hyvä että pärjäät ämpärillä.Ajattelin yks päivä sodan syttyessä miten ylilihavat ihmiset sellaiset yli 100 kg istuu ämpäriin tarpeilleen ettei se painu läjään?Heillä täytyykin olla iso saavi siihen tarkoitukseen.
- Anonyymi
Ei noissa mitään uutta peräkammarin pojalle löytynyt. ei vaatteiden vaihtoa, käsineitä kun kädet pesasen. Putkireiska jo ihan vain myyntituote., laita pesupulveria ja ihan saman ja paremminkin ajaa.
Miten täällä siivousämpäritkin vääntyvät joksikin muuksi. Kannattaa välillä laittaa kone kiinni ja mennä ulos katselemaan mitä tavalliset ihmiset tekevät.
Anonyymi kirjoitti:
Ei noissa mitään uutta peräkammarin pojalle löytynyt. ei vaatteiden vaihtoa, käsineitä kun kädet pesasen. Putkireiska jo ihan vain myyntituote., laita pesupulveria ja ihan saman ja paremminkin ajaa.
Pojalla on lattiakaivo lavuaarin alla ja sinne tippuu pumpulipuikkoja ja vaikka mitä. Mulla on tapana suihkuttaa lopuksi kylppärin lattia ja vetää se lastalla kuivaksi. Ekalla kertaa vesi jäi lainehtimaan lattialle. Siksi pitää olla putkireiska.
Ämpäriä tarvitaan kun autojen remppaajalla ei välttämättä ole puhdasta ämpäriä.
Nyt kaupunkivaatteet päälle ja kotiin.lounas.ajatus kirjoitti:
Pojalla on lattiakaivo lavuaarin alla ja sinne tippuu pumpulipuikkoja ja vaikka mitä. Mulla on tapana suihkuttaa lopuksi kylppärin lattia ja vetää se lastalla kuivaksi. Ekalla kertaa vesi jäi lainehtimaan lattialle. Siksi pitää olla putkireiska.
Nyt kaupunkivaatteet päälle ja kotiin.Ai niin ne käsineet tarvitaan suojaamaan pesuaineilta allergian takia
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Miten täällä siivousämpäritkin vääntyvät joksikin muuksi. Kannattaa välillä laittaa kone kiinni ja mennä ulos katselemaan mitä tavalliset ihmiset tekevät.
Booring.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Nyt kaupunkivaatteet päälle ja kotiin.Lattiakaivon voi kyllä putsata vanupuikoista ilman mitään putkireiskoja, ziiiisus....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Booring.
Tämäkin palstasedän luoma hahmo on aika boring, toivottavasti löytyy vaikka esim eroottisempi vai mitä nyt haetkaan täältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lattiakaivon voi kyllä putsata vanupuikoista ilman mitään putkireiskoja, ziiiisus....
Itse olen aina räjäytteitä käyttänyt, palstaäijän teksteistä mitä tahansa erroria etsivä
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Nyt kaupunkivaatteet päälle ja kotiin.Aina minäkin lattian kuivaan, mutta mikä pirun putkireiska siihen kuuluisi. Enpä ole ennen kuullut että lavuaarinkin alla lattiakaivo. No oikeastaan se pitäisi olla ihan huoneessa missä vesijohtoputkia.
Anonyymi kirjoitti:
Lattiakaivon voi kyllä putsata vanupuikoista ilman mitään putkireiskoja, ziiiisus....
Et ilmeisesti tajua, että matala vaakatason lattiakaivo kerää kaikenlaista mujua jos siellä on hiuspinni tai pumpulipuikko. Eihän se tukkoon mene yhdestä pumpulipuikosta tms.
Anonyymi kirjoitti:
Aina minäkin lattian kuivaan, mutta mikä pirun putkireiska siihen kuuluisi. Enpä ole ennen kuullut että lavuaarinkin alla lattiakaivo. No oikeastaan se pitäisi olla ihan huoneessa missä vesijohtoputkia.
Lavuaarin alle on jostakin syystä tehty matala vaakatason lattiakaivo. Siitä ei ole pitkä matka normaaliin syvään lattiakaivoon. Olisiko vika ollut kylppärin lattian kallistuksissa jolloin matala vaakatason lattiakaivo olisi tehty jälkikorjauksena poistamaan roiskevesistä syntyneet lätäköt. En missään ole tuollaista ennen nähnyt.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Lavuaarin alle on jostakin syystä tehty matala vaakatason lattiakaivo. Siitä ei ole pitkä matka normaaliin syvään lattiakaivoon. Olisiko vika ollut kylppärin lattian kallistuksissa jolloin matala vaakatason lattiakaivo olisi tehty jälkikorjauksena poistamaan roiskevesistä syntyneet lätäköt. En missään ole tuollaista ennen nähnyt.
On siellä ollut kyllä ammattimiehet asialla.
- Anonyymi
Hankauskivi ehdoton.
- Anonyymi
Siivosin jo itse. 😐
- Anonyymi
unohtuoik vessapaperi
Onhan tuolla mun listalla wc-paperi, kun ei yhtään tiedä onko siellä kämpässä vessapaperia vai ei. Kahvinsuodatinpaperin puuttumiseen varauduin viemällä mukanani pikakahvia.
- Anonyymi
Olutta, tolua, saippuaa, pari rättiä, imuri, roskapusseja. Sitten se siivoaja. TV auki ja soffalle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5412055Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3851662Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H201476Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641388- 1181057
- 561052
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191046Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16818Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66813Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11804