Erikoinen asia minusta, että vuosi pitää miettiä itsemurhaa, että saa täydet korvaukset. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Toivottavasti Eemeli oli laskenut oikein ja vuosi oli täyttynyt.
Henkivakuutus korvaa itsemurhan, jos ollut vuoden voimassa
9
61
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Totta hitossa on karenssiajat.
Esim. sydänkohtauksiin taisi olla ½ vuotta, syöpään taisi olla vuosi, jne.
Tällä yritetään estää ettei ota henkivakuutusta vain itsemurhan takia tai että epäilee että on syöpä ja äkkiä henkivakuustus ja sen jälkeen lääkärille.- AnonyymiUUSI
Vuosi aikaa suunnitella itsemurhaa....
- AnonyymiUUSI
Tuota voisi suositella köyhille
Vakuuttaisivat porukoissa toinen toisiaan huimista summista ja aina kun rahat alkavat loppua, vedetään pitkää tikkua.- AnonyymiUUSI
Narsistivanhemmat vakuuttaa lapsiaan. Jotkut elää jännempää elämää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Narsistivanhemmat vakuuttaa lapsiaan. Jotkut elää jännempää elämää.
Ei näköjään vakuutakaan.
Se on ollut vain pelottelua.
No se siitä.
- AnonyymiUUSI
Miten se korvaus muka toimitetaan itsarin tehneelle? Haiskahtaa huijaukselta.
- AnonyymiUUSI
Ko miten nyt yleensä henkivakuutus toimii...
- AnonyymiUUSI
Sinne arkkuun laitetaan ne rahat.
- AnonyymiUUSI
Mulla on vapaaehtoisessa eläkkeessä henkivakuutusehto, henkivakuutus maksetaan omaisille tai nimetyille henkilöille.
Ajatus on että henkivakuutuksella saadaan järjestettyä hautajaiset ja maksettua mahdolliset velat pois sekä jäljelle jää vielä jotain jos hyvä tuuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782