....
niin kuukauden kuluttua sinulla on työpaikka, ainakin osa-aikainen joka jossain vaiheessa muuttuu säännölliseksi
Sekin on vähän omasta aktiivisuudesta kiinni.
Eli puhelin käteen ja soitat...
1. Pysäköinninvalvontafirmoihin
2. Turvallisuusalan firmoihin, jv-töitä löytyy
3. Vartiointiyrityksiin
Ai et soita? Ei kiinnosta, loisiminen on kivampaa etenkin kun sen käyttää valittamiseen "ei ole töitä, hallitus on epäonnistnit".
Mutta hei ääliö: tyhmille ei löydy 100tuhattaeuroa/vuosi -työpaikkaa. Joten otapa neuvoni oikeesti.
Fiksuilla jo on työpaikka.
Ettei muka ole töitä. Tee näin....
5
55
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kävin joskus suoli24 miitissä, olen vieläkin järkyttynyt mitän nää ihmiset täällä on.
- AnonyymiUUSI
Onko näillä tuhansia ja kymmeniätuhansia työpaikkoja?
Ei tuo ole mikään ratkaisu valtakunnan työttömyysongelmaan.- AnonyymiUUSI
Joten ei siis kannata edes yrittää? Kuinka monta työpaikkaa itse tarvitset? Eikö yksi riitä?
- AnonyymiUUSI
Niitä on satoja täyttämättä tällä hetkellä, varmaan tuhansiakin. Ja niihin pääsee töihin kyllä,ei tarvita edes kansakoulupohjalta ja keskimääräistä hieman matalampi ÄO:kään ei ole este.
Mutta - jos päämääränä on vain loisia ja etsiä oman tyhmyytensä/kyvyttömyytensä syitä muualta, niin siinähän ei mikään hallituksen työllisyystoimi riitä.
- AnonyymiUUSI
Olen maisteri ja yritin päästä pysäköinninvalvojaksi, en päässyt!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792