Merinen. Ennen kuin tieto tuli että manan majoille oli mennyt E. Peltonen, uskottiin että menehtynyt oli V. Merinen. On kuulemma aika valmista kauraa hänkin.
Kuten eräs komppanian päällikkö sanoi:"Tämä yksikkö syö miehiä".
Pitäisikö demareiden alkaa vihdoin kiinnittää huomiota omaan käytökseensä eikä vain suurennuslasilla tiirailla persujen puheita ja tekoja.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/afe0ff70-f0c8-4608-a70d-b9b9231cc919
Toinenkin demari köysikaupoilla?
8
107
Vastaukset
- Anonyymi
Eduskunnassa on paljon työpaikkakiusaamista ja erityisesti persujen toimesta.
- Anonyymi
Tiettävästi ei erityisesti ainalaan persujen toimesta. Siinä kynnys ilmoittamisesta on hyvin paljon muita puolueita matalampi ainakin oppisitiopuolueiden suunnalta..
- Anonyymi
Kyllähän se oli muilta puolueilta räikeää pottuilua ja suoranaista koulukiusaamista pakkosiirrättää perussuomalaisten eduskuntaryhmä äärioikealla isossa salissa.
Aika törkeetä tekstiä. Ajattele vähän mitä kirjottelet tänne.
- Anonyymi
Mikä oli se törkee osa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä oli se törkee osa?
Miksi vatkot itsemurhaa, varsinkin kun tuollainen voi vaikuttaa itsetuhoiseen henkilöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vatkot itsemurhaa, varsinkin kun tuollainen voi vaikuttaa itsetuhoiseen henkilöön.
Ei vaikuta. Kukaan niistä tyypeistä ei taatusti ole tällä latriinipalstalla, vaikka sinulle se onkin koko maailma.
Yle sen sijaan julkaisi asiasta artikkelin ja se saattaa moni itsaria hautova lukeakin.
Otapa Yleensä yhteys ja valita asiasta, ettei ala ahdistamaan niin paljon että vedät itsesi kiikkuun.
- Anonyymi
Nyt itsemurhan tehnyt Peltonenkin loppuun asti haittamaahanmuuton puolestapuhuja, olisi tainnut jo omassa tilanteessa olla piisalle asti.
Matujen perheenyhdistämisistä oli huolissaan, on julkisuudessa olleiden tietojen mukaan tulossa tiukennuksia, kiitos PS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611