kutsunnat väliin...etenkin urheilijaloiset tekevät näin, mielestäni kansalaisuuden peruminen olisi näille ajankohtainen sanktio. Näitä pelkureita ei tarvita kuin kumikiekkoa läimimään.
Yhä useampi armeijaikäinen jättää
9
71
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sama kävi itsellä mielessä noiden suhteen. Kansalaisuuden menetys ja pysyvä porttikielto Suomeen.
- AnonyymiUUSI
Armeijan käynti vapaaehtoiseksi! Samalla selviäisi kuinka moni todella olisi halukas , jos pitäisi ITSE ilmottautua kutsuntoihin..heh.
- AnonyymiUUSI
Suomen Isän Maallisin Mies.
Atleetikko – Mestari – Halla Aho
Teki myös Niin. - AnonyymiUUSI
Kunpa kaikki kaikkialla tekisivät samoin, niin poliitikot joutuisivat tappelemaan keskenään. Heikkojen ihmisten takia maailmassa on sotia.
- AnonyymiUUSI
Hectorin Palkkasoturi on asiaa.
- AnonyymiUUSI
Kokkarit ja persut näitä urheilijoita poliitikoiksi nostaa.
- AnonyymiUUSI
UuspaavaIniemi oli kepulainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
UuspaavaIniemi oli kepulainen.
Juha Mieto , Kurikan kepulainen. Suomen 2. suurin ääniromahdus toiselle kaudelle yritettyään......n. 8000 ääntä liukeni.
Terv. naapurista Koskenkorvalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838426Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732790- 131122
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61893- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72782