Koskaan ei voi tietää, mitä ihmisen mielessä liikkuu, mutta silti ihmetyttää, miksi lähdetään kesälomalla eduskuntatalolle hyppäämään porraskuiluun, kun päivänsä voi päättää kotona, omassa turvallisessa ympäristössään.
Sen verran tässä on ristiriiritaisia muuttujia, että itse en usko itsemurhaan. Uskon ennemmin vahinkoon, sairaudesta johtuvaan huimauskohtaukseen tai heikotuskohtaukseen tms. ja siitä johtuvaan horjahdukseen.
Vahinko se oli todennäköisemmin kuin tarkoituksellinen.
Anonyymi-ap
6
75
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Samoja fiiliksiä mullakin. Vaikee uskoo tahalliseks teoks.
- AnonyymiUUSI
Lisäksi Tytti Tuppuraisen arvelu, että itsemurha olisi johtunut hänen sairaudestaan, on ontuva. Eihän kyseessä ollut edes mikään kuolemanvakava sairaus vaan lääkityksellä paranettava. Kuka nyt sellaisen takia menisi tappamaan itseään? Varsinkaan nuori ihminen, jolla on pitkä elämä vielä edessä.
- AnonyymiUUSI
Tuollaista ei yleensä tehty kuin bolsevikkihallinnon vainojen seurauksena
- AnonyymiUUSI
Halusi tehdä historiaa.
- AnonyymiUUSI
Olet aika pihalla todellisuudesta.
- AnonyymiUUSI
Luultavasti Tytti Tuppuraisen pelkkä läsnäolo sai tekemään pikaisen päätöksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4028701Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683061- 161463
- 741056
- 761038
- 27995
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62950- 55933
- 65890
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73874