https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tatu-tyni/albert-pike-ennusti-kolme-maailmansotaa/ - Ei muuten sivu avautunut, piti kopsaa linkki.
A PIKE ennnusti 3 WWW
4
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaikki mun hyvät lähtee jäädytetään, olen asutunut jonkun varpaille. vapaa tutkija
- AnonyymiUUSI
Yhteiskunta
Maailman menoa
Albert Piken ennustus 1800-luvulla
Uusi maailma
2010-07-25 15:01:35
Ilmoita
Albert Pike, vapaamuurarien johtaja aikanaan, muotoili tien kohti uutta maailmanjärjestystä.
Hän kirjoitti Giuseppe Mazzinille 15.8.1871 seuraavasti:
“Tulee kolme maailmansotaa ja ainakin kaksi vallankumousta. Ensimmäinen
sota tuhoaa tsaarin valtakunnan ja tuo tilalle kommunistisen ateismin. Toisessa
sodassa Englanti tuhoaa Saksan ylimmän johdon ja antaa sionismille tilaisuuden
saada Israel. Kolmas sota syntyy Israelin ja Arabien välisistä riidoista,
ja ne tuhoavat toisensa aiheuttaen maailmaan kaaoksen, jolloin Illuminaatti
nousee ja ottaa maailman johdon käsiinsä.”
Kaksi ensimmäistä maailmansotaa on toteutunut. Yhdysvallat valmistelee nyt kolmatta maailmansotaa hyökkäyssodilla Lähi-idässä. Ensin Afganistan ja Irak, myöhemmin Iran ja ehkä Saudi-Arabia, tavoitteena usuttaa muslimit sotaan Israelia vastaan ja saada Piken ennustus toteen. - AnonyymiUUSI
Hyvin "ennusti" vapaamuurarien itsensä järjestämät sodat 😆
- AnonyymiUUSI
Eikö tatu saa enää arvostusta uudensuomen blogipalstalla kun s24ään pitää tulla mainostamaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792