Sara Siipola riisuutuu nyt. Eikö keikat oikein myy ? Onko jo liikaa kilpailua ? Tilaisiko joku mies naku-Saran paremmin. Näinkö naisasiaa ja tasa-arvoa uskotaan vietävän eteenpäin. Mihin unohtui metoo-asenne ? Tästäkö se paranee kun kaikki pannaan esille miehille ärsykkeeksi.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d9f62a5c-3aa2-47cb-ae47-037e42a87b66
Maailmalta sairas nakutrendi Suomessa
48
186
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Boikotoin alastonmuotia. Se on siivotonta. Mutta tottakai ukot juoksee paikalle alta aikayksikön kun ei naista muuten saa tai näe.
- AnonyymiUUSI
Sehän on VAIN seksikästä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä ainakin juoksen paikalle, vaikka minulla on kaksikin naista käytössä, vaihtelu aina virkistää.
- AnonyymiUUSI
Nykyaikana sinne juoksevat naiset
- AnonyymiUUSI
Et boikotoinut. Tartuit aiheeseen 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on VAIN seksikästä.
Maailmassa on liikaa seksiä, eikä se ole pyhää, vaan kirous, joka tuhoaa elämää monien lajien kohdalla pakonomaisissa kamppailuissa, ei ihme, että intoilijat on leimattu aina rumilla nimillä.
- AnonyymiUUSI
Jumala loi huolellisesti naisen tuottamaan miehelle nautintoa ja samalla myös silmänruokaa. Miksi siis piilottaa sitä mikä miehelle tarkoitettu on?
- AnonyymiUUSI
Ai se on miehille tarkoitettu. Buahahahahahaa. Lihatiski siis. Okei.
Nähdäänkö vastaavaa paljastelua myös naisille miehiltä ? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö vastaavaa paljastelua myös naisille miehiltä ?laitappa jortikka näytille niin alkaa siniset valot vilkkua..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö vastaavaa paljastelua myös naisille miehiltä ?Kyllä. Juuri miestä varten. Esimerkkinä vaikka tissit. Välttämättömät vauvan takia. Vauva kyllä imisi nälkäänsä maidon millaisesta utareesta tahansa. Kuitenkin ne on muotoiltu aivan miehen takia tavattoman kauniiksi.
- AnonyymiUUSI
Juu juu, jumala loi bu ha ha haaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
laitappa jortikka näytille niin alkaa siniset valot vilkkua..
Kokemuksesta puhut?
- AnonyymiUUSI
Ai kamala, syntyikö ihmiset vaatteet päällä?
Missä alastomutta Siipolan kuvissa on?
Ei kai vaan mielikuvitus lähtenyt uskohörhöllä laukalle?
Pitäiskö pitää vain omista asioista huoli, eikä kirkua ympäriinsä omaa ongelmaansa.- AnonyymiUUSI
Eli puistossa itseään esittelevät miehet ovat ok? Ai se ei käy, mut kaikki muu käy kyllä, just just.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli puistossa itseään esittelevät miehet ovat ok? Ai se ei käy, mut kaikki muu käy kyllä, just just.
Nythän sä puhut ihan eri asiasta, tajuutsä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nythän sä puhut ihan eri asiasta, tajuutsä?
Aivan. Kun nainen vilauttaa niin hän voimaantuu. Kun mies vilauttaa niin hän on pervo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Kun nainen vilauttaa niin hän voimaantuu. Kun mies vilauttaa niin hän on pervo.
Et tajunnut.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen yhteistä on kauniilla poseerauskuvilla ja toisen henkilön pelästyttämisellä julkisella paikalla?
- AnonyymiUUSI
onkohan villitys tullut naisille onlyfns-jutusta julkistaa alastonkuvia itsestään
- AnonyymiUUSI
Samaa mietin itsekin. Ja mikä työnantaja/yrittäjä ottaa jatkossa vakavasti jotakin joka on pyörittänyt onlyfansia alastonkuvillaan. Loputtomiinhan ei voi myydä enää tuoretta lihaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin itsekin. Ja mikä työnantaja/yrittäjä ottaa jatkossa vakavasti jotakin joka on pyörittänyt onlyfansia alastonkuvillaan. Loputtomiinhan ei voi myydä enää tuoretta lihaa.
sulla on loputonta mielipahaa.
käännä sivua, laita silmät kiinni jos häiritsee yms. - AnonyymiUUSI
Mieti sitä....ja kyllähän sä mietitkin
- AnonyymiUUSI
Uskovaiset kipuilee, haha.
- AnonyymiUUSI
onnettomia mielensäpahoittajia.
Juu, uskovaisille on maailman hirvein synti, kun joku on kuvissa alasti, mutta maailman mahtavin siunaus on puolestaan se, kun Israelin natsiarmeija murhaa palestiinalaislapsia työkseen,
Tekopyhempiä ja vastenmielisempiä otuksia on vaikea löytää.
- AnonyymiUUSI
Taas yksi persu joka haluaisi naisten pukeutuvan burkhaan ettei mies "ärsyynny".
- AnonyymiUUSI
Minä kun olen käsittänyt, että persuthan ne vasta burkhan kieltoa ajaakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä kun olen käsittänyt, että persuthan ne vasta burkhan kieltoa ajaakin.
Ovat kaksinaismoralisteja.
- AnonyymiUUSI
Pastotillakin on kaapu kun harhautetuille kirkossa satukirjaa paasaa.
- AnonyymiUUSI
Persut eivät osaa päättää pitäiskö burkhat kieltää vai pukea kaikille naisille 🤣
- AnonyymiUUSI
Missä tuo asu olisi sopimaton? Piliisin virkatehtävissä naispoliisin haalari raollaan ettei tuu liian kuuma niin että tissi vilahtaa ja pakaroiden kohtalta leikattu tuuletusaukot että pierut ei jää haalareihin...
- AnonyymiUUSI
Bess tyyli
- AnonyymiUUSI
Sillon kun nais"julkkujen" ura on mennyttä, otetaan esiin nämä "aseet" eli kuteet pois ja seksuaaliset häirinnät, jotka on sattuneet vuosia sitten.
- AnonyymiUUSI
Miksi otat niistä itsellesi murheita?
- AnonyymiUUSI
yhyyyyy, tissi vilahti
- AnonyymiUUSI
Mä näin tissin heti synnyttyäni
- AnonyymiUUSI
nakutrendi naisten suosikki harraste.
aika paljon ylipainoisia ihmisiä taas ylw telkkarissa- AnonyymiUUSI
liian pienessä päässä tosi "isoja" murheita 😒
- AnonyymiUUSI
liiika raha aiheuttaa tuon ylipaino-saurauden
- AnonyymiUUSI
Ei, vaan liika ruuan suuhun tunkeminen ja nieleminen.
- AnonyymiUUSI
Julkkisnaisten kuuluu nykyisin esiintyä lähes alasti.
Muuten ei saa nimeään eikä kuvaansa esille.
Eikä saa rahaa muuten. - AnonyymiUUSI
Avaajan suhtautuminen naisiin muistuttaa kovasti militantimman laidan islamistien suhtautumista naisiin.
- AnonyymiUUSI
Kristinusko tai islam, samaa skeidaa, eri nimi vain.
- AnonyymiUUSI
Onko kaunis nainen ärsyke vai ihan vaan kiinnostusta herättävä?
- AnonyymiUUSI
nättihän se on, silmänilo.
- AnonyymiUUSI
Saralla on liikaa vaatetta, nakurannalla tuo ei käy.
- AnonyymiUUSI
Alastomuus, no jaa. Nämä silikoonibimbothan näyttelevät vain kirurgien taitonäytteitä. Mikä muka silikoonirinnoissa (=muovipussit) kiinnostaa?
- AnonyymiUUSI
Sitä ei voi kun ihmetellä mikä saa ihmisen ottamaan itsestään alastonkuvia ja vielä pistämään ne julkisesti katsottavaksi nettiin! Tässä olisi jollekin tutkijalle työsarkaa, sillä normaalia käytöstä tuollainen ei ole!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4028701Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683061- 161463
- 741056
- 761038
- 27995
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62950- 55933
- 65890
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73874