Italian keskiluokalta loppuu raha
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011439828.html
"Italian persut" tekivät "purrat"
13
78
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Paska suoritus Italialta. Ovat onnistuneesti kupanjeet EU-rahaa Suomelta, mutta silti talous huonossa kunnossa,
- AnonyymiUUSI
Matut eivät olleet rikkaus myöskään Italiassa.
- AnonyymiUUSI
Miten Purra liittyy tuohon?
- AnonyymiUUSI
Purra on onnistunut sakkaamaan Suomen talouden kysynnän romahduttamisella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vihreiden unelma, kukaan ei liiku mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyse oli paikallisista, siis italialaisista, matkailijoista.
- AnonyymiUUSI
EU:n maahanmuutto suunnitelma alkaa tuottamaan tulosta.
- AnonyymiUUSI
EU:n pitäisi antaa uusia miljarditukia italialaisille.
- AnonyymiUUSI
Ei lopu rahat mutta ylimääräiseen rannalla makoiluun ei tahdo riittää. Siinä on iso ero.
- AnonyymiUUSI
Miksi rannalla makoilusta pitäisi maksaa jollekin? Minä en makailisi siellä vaikka joku maksaisi siitä palkkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi rannalla makoilusta pitäisi maksaa jollekin? Minä en makailisi siellä vaikka joku maksaisi siitä palkkaa.
Voi sitä suomi ana muutaman mijardin vipata ranalla makoilioille kuten on aikasemmkin tehty tehoviisikon toimin.
- AnonyymiUUSI
Joko ne tuhalasi italiassa sen sanna marin antaman 6 miljardia? ei hätää italiaanot sanna tekee paluun parin vuoden päästä päämisiteriksi ja piikinne taas aukeaa pyyttäkää sanallata keralla 160 miljardia niin ei tarvii 2 vuoden väelin pyydellä.
- AnonyymiUUSI
Silloin kun Suomi auttoi Italiaa 6 miljardilla, lehdet kirjoittelivat että italialaisella kansalla on säästöissään puolta enempi rahaa kun suomalaisilla vastaavilla. Mutta siellä valtio on köyhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864