Haastattelin sorsametsältä tulevaa röllipukuista sankaria. Hän kertoi että kyllä sorsan liha on kallista, kun saaliina on yksi tavi ja patruunoita meni 70. Siis HÄ? En halunnut kysyä että montako haavakkoa jätit metsään? Piti lähteä äkkiä pois, etten hommaa itseäni vaikeuksiin.
Tapasin metsästäjän
6
174
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä kaatui rantaveteen 69 paukkua.
- Anonyymi
Kurkkuun tusinan verran.
- Anonyymi
ja taas paukkui pimeässä
- Anonyymi
Niin varmaan haastattelit😫uskoo ken tahtoo!!
- Anonyymi
Mulla kerran unohtu puhdistustikku haulikon piippuun, ammuin sorsaparveen ja mitä kummaa, alas leijaili 4 sorsaa valmiina vartaassa, kaaduin siinä hötäkässä kahluusaappaat jalassa rantaveteen ja huomasin maihin noustessa vartaineni että saappaissa oli pari kiloa pannukarkeita ahvenia. Siinä sitten taivastelin ja löin kämmeniäni yhteen ihmeissäni niin pyy lensi käsieni väliin ja taintui. Joskus onni potkii.
- Anonyymi
Mutta mulla oli kerran ajokoira joka ajoi jänistä koko pitkän päivän. Illan alkaessa hämärtää se vetäisi kynnellä viivan merkiksi siihen mihin ajo jäi. Aamulla se tiesi heti mistä jatkaa ajoa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6332761Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232200Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302159- 891946
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201789Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671580- 1281352
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231260Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau261178- 661144