Terv. L. Huhtasaari
PS. Itseasiassa en olekaan. Muistin juuri, että olen suorittanut vasta muutaman kurssin kyseiseltä alalta.
Tänään olen puuseppä
9
145
Vastaukset
- Anonyymi
Laura parankinuskottavuus on täysi nolla. Niinkuin melkein kaikkien muidenkin petsujen.
- Anonyymi
Purra laittanut kilpa siskon takariviin.
Koska puolue on yhden ihmisen käskynalla.
Tuo tuli todistettua, kun Purra ei mennyt vaihtoon, vaikka puolue on paljon pienemmästä kannatuksen laskusta vaihtanut puolue johtajaa.
- Anonyymi
Normaalia persuhuumoria . Huomenna Laura voi olla neitsyt Maria .
- Anonyymi
Ennemmin ilotyttö Ilona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin ilotyttö Ilona
Alkaa olla jo aika rasite koko Huhtasaari. Onneksi häntä ei juurikaan ajankohtaisiin ohjelmiin enää kutsuta, hän kun ei oikein sisäsiististi ryhmässä kykene keskustelemaan.
Tänään paljastui, että toinen persukansanedustaja on valehdellut asuinkuntansa. :D
https://yle.fi/a/74-20177544?fbclid=IwY2xjawMU97xleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETE3Vm45ZUFyYVRha3U3eE5BAR5ToOtaZew8XTpi_WQTXqfjV5up27HTYppFj54z5eYZPpOj5kGtHMIMK36YOw_aem_wJCXA-e-RO9IBMRk5sgzIg- Anonyymi
Uudistuminen on hyvä asia. Voimme alkaa olla muutakin kuin aikaisemmin. Laurassa on jotakin tervettä. Poliitikolla olisi oltava jokin politiikan ulkopuolinen kontakti tavalliseen elämään. Suurella osalla ei ole mitään.
Puuseppiä ei nykyisin juuri ole. Siis sellaisia jotka tekevät työkseen puusta mitä halutaan. Ammatin oppiminen kestää aikansa.
Voimme tehdä kaikkea ja olla tulematta miksikään tai olla vuorollaan mitä vaan. - Anonyymi
potaskan levittäminen tarkoituksella omaa etua ajakseen on täyttä sumutusta.
Vitsiähän sellainen ei ole vaikka niin jälkeenpäin itse vitsiksi sanoisi,
Epäluotettava. - Anonyymi
Minä minä minä..hei kattokaa minua..minä...!
Ikääntyvä nainen leikkii teinityttöä!
En minä teitä hylkää .hylkää kumminkin!
SDP.kiusaajien puolue.
Kaiken voi tehdä reilummin,,jopa kiusaamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033913
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se492789- 1142619
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392118Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311900Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291743- 271592
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2231559Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?841523- 221388