Terv. L. Huhtasaari
PS. Itseasiassa en olekaan. Muistin juuri, että olen suorittanut vasta muutaman kurssin kyseiseltä alalta.
Tänään olen puuseppä
10
392
Vastaukset
- Anonyymi
Laura parankinuskottavuus on täysi nolla. Niinkuin melkein kaikkien muidenkin petsujen.
- Anonyymi
Purra laittanut kilpa siskon takariviin.
Koska puolue on yhden ihmisen käskynalla.
Tuo tuli todistettua, kun Purra ei mennyt vaihtoon, vaikka puolue on paljon pienemmästä kannatuksen laskusta vaihtanut puolue johtajaa.
- Anonyymi
Normaalia persuhuumoria . Huomenna Laura voi olla neitsyt Maria .
- Anonyymi
Ennemmin ilotyttö Ilona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin ilotyttö Ilona
Alkaa olla jo aika rasite koko Huhtasaari. Onneksi häntä ei juurikaan ajankohtaisiin ohjelmiin enää kutsuta, hän kun ei oikein sisäsiististi ryhmässä kykene keskustelemaan.
Tänään paljastui, että toinen persukansanedustaja on valehdellut asuinkuntansa. :D
https://yle.fi/a/74-20177544?fbclid=IwY2xjawMU97xleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETE3Vm45ZUFyYVRha3U3eE5BAR5ToOtaZew8XTpi_WQTXqfjV5up27HTYppFj54z5eYZPpOj5kGtHMIMK36YOw_aem_wJCXA-e-RO9IBMRk5sgzIg- Anonyymi
Uudistuminen on hyvä asia. Voimme alkaa olla muutakin kuin aikaisemmin. Laurassa on jotakin tervettä. Poliitikolla olisi oltava jokin politiikan ulkopuolinen kontakti tavalliseen elämään. Suurella osalla ei ole mitään.
Puuseppiä ei nykyisin juuri ole. Siis sellaisia jotka tekevät työkseen puusta mitä halutaan. Ammatin oppiminen kestää aikansa.
Voimme tehdä kaikkea ja olla tulematta miksikään tai olla vuorollaan mitä vaan. - Anonyymi
potaskan levittäminen tarkoituksella omaa etua ajakseen on täyttä sumutusta.
Vitsiähän sellainen ei ole vaikka niin jälkeenpäin itse vitsiksi sanoisi,
Epäluotettava. - Anonyymi
Minä minä minä..hei kattokaa minua..minä...!
Ikääntyvä nainen leikkii teinityttöä!
En minä teitä hylkää .hylkää kumminkin!
SDP.kiusaajien puolue.
Kaiken voi tehdä reilummin,,jopa kiusaamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155