TAISTELU HENKIVALTOJA VASTAAN

Anonyymi-ap

”Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.”
Ef 6:12

39

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Herra, Herra, väkevä apuni! sinä varjelet minun pääni sodan aikana.”
      Psalmi 140:8

• Anonyymi

Herra, Herra, sinä minun väkevä apuni, sinä suojaat minun pääni taistelun päivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra, Herra, sinä minun väkevä apuni, sinä suojaat minun pääni taistelun päivänä.

HERRE, Herre, du min starka hjälp, du beskärmar mitt huvud, på stridens dag.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HERRE, Herre, du min starka hjälp, du beskärmar mitt huvud, på stridens dag.

O GOD the Lord, the strength of my salvation, thou hast covered my head in the day of battle.

• Anonyymi

Aloittaja massapostittaa irtojakeita, irrottelee jakeita kontekstista ja kehittelee niihin omia selityksiään. Vaikuttaa Lestadiolaiselta.

• Anonyymi

Naiset laitettiin lujille, niin miehillä olo helpottui.

• Anonyymi

Onko Lestadiolaisuus henkivalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Lestadiolaisuus henkivalta?

Voimia uhotaan suurilla joukkokoontumisilla, manifestaatioilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voimia uhotaan suurilla joukkokoontumisilla, manifestaatioilla.

Manifestaatiot eivät ole Jumalasta.

Joh. 3:30

"Hänen on tultava suuremmaksi, minun pienemmäksi."

Det är såsom sig bör att han växer till, och att jag förminskas. --

He must increase, but I must decrease.

• Anonyymi

Niinhän tuo Teuvo tekee, totta puhut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän tuo Teuvo tekee, totta puhut.

Teuvo oli sotilasmestari ja osasi taistella tehokkaasti lahkolaisten henkivaltoja vastaan.

Siksi niissä piireissä häntä vihataan vieläkin , vaikka on ollut taivaassa jo kolmisen vuotta.

• Anonyymi
        UUSI

Tämähän on Raamattu-palsta! Kas kummaa, kun joku kehtaakin siteerata Raamattu-palstalle Raamattua!
        On se niin väärin, niin väärin!
        Mutta sinä, niin sinä Siikajoen herjaaja, sinä kylvät palstalle jatkuvasti pilkkaa ja herjaa, kun herjaat Jumalaa, Raamatun henkilöitä ja tämän nykyisen ajan kristittyjä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo oli sotilasmestari ja osasi taistella tehokkaasti lahkolaisten henkivaltoja vastaan.

Siksi niissä piireissä häntä vihataan vieläkin , vaikka on ollut taivaassa jo kolmisen vuotta.

Kaikki tietävät valheesi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän on Raamattu-palsta! Kas kummaa, kun joku kehtaakin siteerata Raamattu-palstalle Raamattua!
        On se niin väärin, niin väärin!
        Mutta sinä, niin sinä Siikajoen herjaaja, sinä kylvät palstalle jatkuvasti pilkkaa ja herjaa, kun herjaat Jumalaa, Raamatun henkilöitä ja tämän nykyisen ajan kristittyjä!

Sinähän siellä Siikajoella asut, itsellesikö kommentoit?

• Anonyymi

Teuvo profetoi, että herjaavat nimet ovat uskonlahkojen nimiä.

Ilm. 17:3

Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan. Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä. Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

• Anonyymi

Ilm.13:1 Kaksi petoa
        1 Minä näin, kuinka merestä nousi peto. Sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja kaikissa kymmenessä sarvessa oli kruunu ja jokaiseen päähän oli kirjoitettu herjaava nimi. [Dan. 7:7; Ilm. 11:7]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilm.13:1 Kaksi petoa
        1 Minä näin, kuinka merestä nousi peto. Sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja kaikissa kymmenessä sarvessa oli kruunu ja jokaiseen päähän oli kirjoitettu herjaava nimi. [Dan. 7:7; Ilm. 11:7]

Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa ja uskonkulttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollista yhdistystä ry:tä eli uskonlahkoa ja uskonkulttia.

Jos ne kaikki lahkot kuuluisivat Jeesuksen ruumiiseen, niin Jeesus olisi kuin tuhatjalkainen mato.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä Teuvo et tee muuta kuin herjaat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ne kaikki lahkot kuuluisivat Jeesuksen ruumiiseen, niin Jeesus olisi kuin tuhatjalkainen mato.

Herra tuntee omansa!

”Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.”
        2 Tim 2:19

• Anonyymi

Jumala pilkkaa kaikkia, jotka kieltävät ja uhmaavat Jumalan säätämiä ikuisia lakeja ja käskyjä. He ovat niskoittelijoita.

Ps. 2:4

Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.

• Anonyymi

Sananl. 29:1

Niskoittelija, johon nuhteet kilpistyvät, musertuu hetkessä, eikä apua tule.

• Anonyymi
        UUSI

Jumalan käskyt ovat ikuiset. Ihminen pelastuu uskon kautta Jeesukseen Kristukseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan käskyt ovat ikuiset. Ihminen pelastuu uskon kautta Jeesukseen Kristukseen.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi

Hoos. 14:1

Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.

• Anonyymi
        UUSI

Juuda ja Samaria on nykyistä "palestiinaa", mikä kuuluu Israelille luvattuun maahan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuda ja Samaria on nykyistä "palestiinaa", mikä kuuluu Israelille luvattuun maahan.

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]

Hyvin ajankohainen profetia ja Jumalan lupaus.

• UUSI

Henkivallat käyttävä maaiman ihmisiä, pahan tekemiseen ovat orjia, synnin orjia.

• Anonyymi
        UUSI

Luodessaan maailman ja kaikki siinä elävät oli kaikkitietävä Herra Sebaot täysin tietoinen siitä, että Hän tekee näistä epätäydelllisiä ja jopa vastustajia, mutta teki siitä huolimatta heidät juuri sellaisiksi kuin teki, joten vastuu on yksin Herra Sebaotin, joka tämän lisäksi voisi koska vain niin halutessaan lopettaa kaikkivaltiaan sormensa napsauksella kaiken kurjuuden ja kaaoksen.
        Tuon lopullisen ratkaisun esteeksi tarjotaan toistuvasti eläville annettua vapaata tahtoa, mutta unohdetaan siinä se, että kaikkitietävän Herra Sebaotin näkökulmassa yhdelläkään elävällä ei ole lainkaan vapaata tahtoa, sillä Hän tiesi heidän kaikki tulevat tekonsa ja ajatuksensa jo ennen heidän syntymäänsä/luomistaan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luodessaan maailman ja kaikki siinä elävät oli kaikkitietävä Herra Sebaot täysin tietoinen siitä, että Hän tekee näistä epätäydelllisiä ja jopa vastustajia, mutta teki siitä huolimatta heidät juuri sellaisiksi kuin teki, joten vastuu on yksin Herra Sebaotin, joka tämän lisäksi voisi koska vain niin halutessaan lopettaa kaikkivaltiaan sormensa napsauksella kaiken kurjuuden ja kaaoksen.
        Tuon lopullisen ratkaisun esteeksi tarjotaan toistuvasti eläville annettua vapaata tahtoa, mutta unohdetaan siinä se, että kaikkitietävän Herra Sebaotin näkökulmassa yhdelläkään elävällä ei ole lainkaan vapaata tahtoa, sillä Hän tiesi heidän kaikki tulevat tekonsa ja ajatuksensa jo ennen heidän syntymäänsä/luomistaan.

Jeesus han sanoon meillä ei ole taistelu ihmisiä vastaan vaa henkivoltoja vastaa, maailman ihmiset ova kaikki henkivalloille alamaisi, niin kauvan kuin jumala kutsuu parannukseen on niin sanottu etsikkoaika, sen hylkääminen johtaa turmioon ja lopuksi kadotukseen.
        Jeesus itki aikoinaa jerusalemin kohtalon ei tuntenenut aikaansa.

• Anonyymi
      UUSI

Jumalat, demonit sun muut ovat mielikuvitusolentoja.
      Oliko tämä sinulle vallan uusi ja yllättävä tieto?

• Anonyymi
        UUSI

Saathan sinä valehdella, jos niin kovin tykkäät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saathan sinä valehdella, jos niin kovin tykkäät.

Missä ovat todisteet niistä?
        Ja muista, raamattua ei voi todistaa raamatulla, se on vain ihmisten kokoama kirja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ovat todisteet niistä?
        Ja muista, raamattua ei voi todistaa raamatulla, se on vain ihmisten kokoama kirja.

Jeesus ei valehtele.

• UUSI

Henki vallat pitäsvät, jumalattomia heidän kauttaan tekivät vääryyksiä uskoville ja toisille ihmisille johtaaksee harhaan eksyttääkseen nimi kristittyjä kauemas jumalasta.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ainakaan luterilainen ole,
      nimittäin tämä Paavalin solvaaja. Luterilaisessa kirkossamme ei koskaan herjata apostoli Paavalia.
      Herjaajan täytyy siis olla jonkin hämärän lahkon edustaja.
      Tämän solvaajan hedelmät ovat ilmeiset:
      ” Epäjumalain palvelus, noituus, vaino, riita, kateus, viha, torat, eripuraisuus, eriseura,”
      Gal 5:20

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2615
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      47
      1815
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      146
      1397
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      354
      1337
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      346
      1274
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1186
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      57
      1123
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1036
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      986
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      893
    Aihe