kiihottavinta, jos pitäisi valita molempien sukupuolien top 1
Onko takaapäin paneminen kaikkein parasta,
50
1493
Vastaukset
- AnonyymiHeterojen ajatuksia, kiitos 
- AnonyymiMä haluisi kokeil takaapäi mut mun poikkis haluu vaa normiasennossa tai et mä oon päällä, ei ikinä jostai syystä takaa. En tiiä miks vaika mul on hyvä peppu. 
 Tiia16- AnonyymiPanisin sua mieluusti takaapäinkin. 
 Tai vaikka sylissä seisten.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Panisin sua mieluusti takaapäinkin. 
 Tai vaikka sylissä seisten.Mun poikkis ei anna ees ottaa siltä suihin, se sanoo että ei halua alentaa mua sillä tavalla 🙄 
 Tiia 16
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mun poikkis ei anna ees ottaa siltä suihin, se sanoo että ei halua alentaa mua sillä tavalla 🙄 
 Tiia 16Kai se sentään nuolee edes sua? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kai se sentään nuolee edes sua? Ei ees.. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei ees.. No höh. 
 Kyllä sun pitäis saada mitä haluat.
 Mistäpäin olet?
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No höh. 
 Kyllä sun pitäis saada mitä haluat.
 Mistäpäin olet?No ei voi mitää ku poikkis on tollanen, Pohjois-savossa. 
- AnonyymiHaluisiks sä vaihella? Ite 16v poika lahesta 

- AnonyymiTakaapäin pilluun on aivan parasta. Haluan laueta myös aina Takaapäin. Pitkillä työnnöillä aivan juuria nyöten niin se tuntuu vain niin hyvälle. 
- AnonyymiHaluaisin toki saada enemmän takaapäin panoa kuin mieheni antaa sitä, välillä vasten tahtoaan jopa, en ymmärrä itse sitä aina, koska peppuni on helposti otettavissa ja jopa kiihottavaa katsoa sitä siltä suunnalta, myös saan parhaat tulemiset aina. 
- AnonyymiParasta sykkivä pillu, johon lasken takaapäin lastini, näin meillä vaimon kanssa. 
- AnonyymiTakaa parasta, näkeehän kaksi 
 mahdollisuutta!
- AnonyymiTakaapäin on hyvää seksiä, mutta herkällä tuulella ollessa panen vaimoani lähetyssaarnaajassa. Silloin näen hänen kauniit kasvot ja yhteys on Bueno! 
- AnonyymiVieras lykkii vaimoa takaa ja laskee spermat isolla pillun perukoille ja itse pääsen heti takaapäin liukkaille. On kiihottavinta. 
- AnonyymiKyllä hyvä pyllyistä naista on ilo luimia takaapäin. Varsinkin jos hän osaa antaa estottomasti, ja nauttii siitä itsekin. Minulla oli aikoinaan avovaimo,rauha hänen sielulleen, hän rakasti tätä asentoa, hieroi samalla klittaansa, ja laukesi vähän väliä. Ja laukesi ihan oikeasti, koska peppureikä supisteli rajusti. 
 Piru vie jos sais vielä joskus verestää muistoja, nykyinen vaimo on hyvä, liian tiukka pilluinen vaan, sanoo että sattuu kun tuuppaan takaa. Mielestäni hänellä on vaan yli varovainen suhtaumis tapa lähes kaikkeen. Ta sitten häntä on runnonut joku ennen minua, niin että on jäänyt joku trauma. Olen yrittänyt vaivihkaa udella, sanoo ettei ole mitään sellaista. Hän on vaan luonnostaan sellainen. Tiedä häntä sitten.🤔🤪
- AnonyymiKiihottavaa nähdä kun peppu supistelee nautinnosta, kun saa samalla peukaloa sinne. - Juuri niin, tottahan se miestäkin kiihottaa, kun näkee naisen peppureiän haukkovan henkeä orgasmin aikana. Mistäpä sen muualta näkis paremmin kun takaapäin pumpatessa, onhan se voimaannuttavaakin kun näkee konkreettisesti pystyvänsä antamaan pano kaverille nautintoa😛 

- AnonyymiOn kaikkein parasta. On vain niin pitkä kulli ettei monikaan nainen anna työnnellä kunnolla kun meinaa sattua. - AnonyymiVoi sua kun oot saanut noin pitkän haarukkaasi! 
 Mä en valittaisi jos saisin sitä koko pituudelta anaaliini! Usein ja vakituisessa suhteessa jos vaikka?
 Oletan olet aikamies. ; )
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voi sua kun oot saanut noin pitkän haarukkaasi! 
 Mä en valittaisi jos saisin sitä koko pituudelta anaaliini! Usein ja vakituisessa suhteessa jos vaikka?
 Oletan olet aikamies. ; )Anaali ei vain itseä kiinnosta ollenkaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voi sua kun oot saanut noin pitkän haarukkaasi! 
 Oletan olet aikamies. ; )Oi että kun sais panna takaa, annan mitä vaan jos sais, oon vanhempi mied 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oi että kun sais panna takaa, annan mitä vaan jos sais, oon vanhempi mied Kiinnostaa todella vanhempi viriili ukko on mieluinen kyllä. Saisit joka tavalla jos meillä muuten synkkaisi. 
 Missähän kaukana kaipailet ...ja mitä lupailet näin jos toiveesi totetuisi?
 Suako annaalikin kiinnostaisi kuitenkin, se olisi ok mulle todella?
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Anaali ei vain itseä kiinnosta ollenkaan. Voi harmi, ajatellen että hyvinkin pitkä mahtuisi näin jne. Ja olisi kiihottavaa vaikka nähdä edes. 
 Mutta kiitos kun kerroit asiallisesti senkin.

- AnonyymiOn se parasta kun oikein herkkuperseinen nainen. Visuaaliset näkymät on niin tuhmat, että mälli lentää perseelle! Kuten eksällä. Mikä perse! Oli lähes mahdoton pantava takaapäin 
- On se parempaa tuntuu paremmalta. 
- AnonyymiNainen peppu pystyssä selkä laskeutuneena , jalat hieman levitettynä avaa pakaroitaan sivulle avaten supistelevat aukkonsa käsittelyyn on kiihottavaa aina. 
- AnonyymiJep, jos vielä posliini takapillu, antaisin sinne kieltä ensin kunnolla. pus, pus - AnonyymiPusspuss...mitä tykkäät ns. 'poikapillusta' eli anaalista sitten! Kookas eli pitkäkin kalu mahtuu useimmiten kokonaan sisään ja tuntuu taivaalliselta! 
 Jos et usko kamnattaa kokeilla. Puss puss
 😋😜

- AnonyymiEhdoton asento pitää nainen hallinnassa ja antaa halutessa miten vaan haluaa edetä huippuunsa voihkien nautinnosta. 
- AnonyymiLeskianoppini mieliasento saada takaapäin, ihana katsoa kun se menee peppu pystyssä sängylle ja oikein tyrkyttää vanhaa karvaista vittuaan ja se tuntuukin tiukalta juuri tuossa asennossa, peppuun ei anna panna mutta sormen välillä työnnän peppuun kun se supistelee niin ihanasti, olen onnenpoika! 
- Nautinto ei riipu asennosta. Takaapäin naimisessa on kummankin kannalta hienoa, että kulli uppoaa syvälle. Kaikkien kanssa tämä asento ei onnistu. Minulle on sanottu kerran, että se sattuu. - AnonyymiNo onneksi vain kerran niin kävi!!! 

- AnonyymiMoni nainen tykkää ratsastaa miehen päällä, asento antaa naiselle ajo hallinnan ja myös mies voi samalla sormeilla kierroksia lisää jos nainen niin haluaa. 
- AnonyymiTaaksepäin pyöristyvä , vähän pallomaista peppua on kiihottava nussia takaapäin, kun läiskettä kuuluu sisään työnellessä. - AnonyymiUuuh... mä oon juuri sitä tyyppiä. Missä tavattaisiin jos vaikka aletaan oleen...? Ja tutustumaan nyt ainakin, tiäovottavssti sulla tai edes kaverillasi on täyttävän kookas?. ;○) 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Uuuh... mä oon juuri sitä tyyppiä. Missä tavattaisiin jos vaikka aletaan oleen...? Ja tutustumaan nyt ainakin, tiäovottavssti sulla tai edes kaverillasi on täyttävän kookas?. ;○) Onko pillusi posliini, sheivattu osin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Onko pillusi posliini, sheivattu osin. Juu osittain mutta ns. "poikapillu" on luomuna mutta ei estä kaverin työntymistä sisään. Liukssteet hhvä apu. 
 Nautin suunnattomasti, ja kaverin ehkä kookaskin kulli kiihottaa aina. Tykkäisin varttuneemmasta pitkästä miehestä , - solakka tai roteva molemmat tyypit hyviä ja kiinnostaa. Lyhyempikin ok, jos kookas muuten. ; )
 ( Hki). Miten sinä millainen mies olet ja missä?

- AnonyymiTuosta asennosta saa nauttia naisen kiimaisesta tuoksusta parhaiten. 
- AnonyymiHerkkuperse kun pyllistää, lentää lasti takamukselle 
- AnonyymiKun nainen antaa takaapäin, kuuluu joskus vihkimisen välissä kiihottavia lurpskauksia, lurps, pillusta. 
- AnonyymiEn tiedä onko paras asento, mutta todella mahtava ainakin. Emännän kanssa tykätään kumpikin ja vielä niin, että hän nojaa kumartuneena pöytää tm tasoa vasten ja mä panen. 
 Kiihottaa kun muijan pillu pullottaa tuossa asennossa rivosti esillä, pystyn nuolemaan takaa häntä hyvin(mistä hän hullaantuu totaalisesti) ja voin samalla nähdä, kuinka kullini on hänen pillunsa sisällä. Mulle todella kiihottava näky. Pääsen myös syvemmälle pilluun tuossa asennossa.- AnonyymiAi että mikä näky takaapäin pullottava pillu! Onko hyvä perse? 

- AnonyymiNojaa voi nainen ottaa melkein mistä vaan ja tarjoilla herkku pepaa niistä, myös sohvan taustaa vasten on kiihottavaa ottaa takaapäin pillua. 
- AnonyymiMiespillua takaa, seniori tykkää 
 yhtyä!
- AnonyymiHeteroseksi on sitä, että nainen panettaa itseään takaapäin miehellä . - AnonyymiJa ottaa mällit sisään ilman ehkäisyä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ja ottaa mällit sisään ilman ehkäisyä Varatut maturet parhaita, estot ovat vieras käsite, saa myös paljaalla ruiskuttaa minne vaan. 

- AnonyymiAsentojen vaihtelu tuo vaihtelevuutta seksiin. Riippuu myös millä tuulella on. Takaapäin on hyvä, silloin tuntuu että ottaa naisen. Lähetyssaarnaaja on taas intensiivisempään herkistelyyn. Sidottuna ottaminen tuo rajuutta. Miten sitten tahtookin toisen ottaa. Monenmoista kokeiltuna 😉 
- AnonyymiNainen ei voi olla nauttimatta, kun mies ottaa hänet takaapäin läpsien peppua, antaa käsitellä itseään ja voihkii nautinnosta. 
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset605160
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut333775
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302700
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131951
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161726
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2121562
- 1561384