Uudehkoja polttomoottoriautoja jäänyt tienvarteen. Minkälaiset viat yleensä keskeyttävät matkanteon?

Anonyymi-ap

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Olen huomannut, että aika iso osa tienvarteen jääneistä autoista on melko uusia polttomoottoriautoja, usein premium-merkkisiä. Hinaustauto näitä sitten hakee teiden varsilta.

Vaan minkälaisista syistä uudehkojen polttomoottoriautojen matka katkeaa esim. moottoritien varteen tai liikennevaloristeykseen? Tuleeko vikailmoitus tai yksinkertaisesti sammuuko auto? Ei kai kukaan mistään pikkujutusta jätä autoaan keskelle korpea seisomaan.

Sähköautoja en ole vielä nähnyt, vaikka suhteutettuna määrään niitäkin pitäisi olla. No yhden jyrkkään ojaan ajetun olen nähnyt, mutta se näytti ehjältä eikä rikkoutunutta autoa varmaan työnnettäisi ojaan.

14

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Typerää ja lapsellista leikkiä noilla hymiöillä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

no eipä ole kuin muutaman merkin ongelma..

• Anonyymi

missäs merkeissä noita ongelmia on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

missäs merkeissä noita ongelmia on?

Näkyy hinaustilastoissa..

• Anonyymi

Ne ovat sähkö autoja.polttomoottori autot hyvin harvoin jättää tien poskeen🤔t mannelin👍

• Anonyymi

Yleensä akkuun liittyvä ,,mutta akusta huolehtimisella ja aika ajoin lataamisella ja akun vaihdolla 5v välein pääsee tuostakin ongelmasta eroon

• Anonyymi

Renkaan puhkeaminen on nykyään ou nou. Ei vararengasta ja ehkä ei toimivaa paikkavälinettäkään ja vielä harvemmin osaamista. Riittää, että osaa puhelimella tilata hinurin joka tuo samalla sijaisauton.

• Anonyymi

Miulla ei ole polttis jättänyt moottori tai akku,sähkövian takia kertaakaan tien varteen. Ajokortti ollu kohta 30 vuotta ja kilometrejä kertyny eri bensa-diesel autoilla yli miljoona.

Paitsi,, kerran jätti Honda civic Tuusulantien varteen jossa ei bensamittari toiminu. Ai niin ja Opel Astralla pääsin "nykimällä" erään korjaamon pihalle kun siinä oli joku jäähdytinnesteen lämpöanturi hajalla. Hintaa korjaukselle tais tulla parikymppiä.

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi on vanha uskollinen, perinteinen kaasutin-V8.
      Ei ole 35 vuoden aikana jättänyt kertaakaan tielle.
      Aina tuonut turvallisesti kotiin.

• Anonyymi
      UUSI

Vikatila, alennettu teho....

Mulla särkyi DSG sen verran pahasti, että ajo oli pakko jättää kesken ja hinuri haki korjaamolle. Meni paalattavaksi se auto.

• Anonyymi
        UUSI

Saitko päästöhuijauskorvauksia kuitenkin?

• Anonyymi
      UUSI

Joku mainitsi rengasrikon tilanteessa, jossa ei ole vararengasta.
      Minäkin olen ajanut sen 1,5 M kilometriä, mutta rengasrikkoja on ajomäärään suhteutettuna sittenkin vähän ja palveluja saatavana puhelimen päässä.
      Kerran olen markka-aikana säkkipimeällä loskaisella moottoritiellä vaihtanut
      auton ojanpuoleisen renkaan sananmukaisesti "puku päällä" .
      Onneksi oli ojanpuoleinen rengas.
      Olin menossa oppituntia pitämään, enkä edes myöshästynyt, mutta sottaisen näköinen tietenkin. Ilman mukana ollutta vannetta olisin myöhästynyt.
      Asia on kiusallisempi, mikäli enemmän kuin yksi odottaa.

• Anonyymi
        UUSI

itse hommasin romuttamolta vararenkaan joka mahtuu peräkontin syvennykseen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      55
      1172
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      151
      1141
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      956
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      874
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      770
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      765
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      692
    Aihe