🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Olen huomannut, että aika iso osa tienvarteen jääneistä autoista on melko uusia polttomoottoriautoja, usein premium-merkkisiä. Hinaustauto näitä sitten hakee teiden varsilta.
Vaan minkälaisista syistä uudehkojen polttomoottoriautojen matka katkeaa esim. moottoritien varteen tai liikennevaloristeykseen? Tuleeko vikailmoitus tai yksinkertaisesti sammuuko auto? Ei kai kukaan mistään pikkujutusta jätä autoaan keskelle korpea seisomaan.
Sähköautoja en ole vielä nähnyt, vaikka suhteutettuna määrään niitäkin pitäisi olla. No yhden jyrkkään ojaan ajetun olen nähnyt, mutta se näytti ehjältä eikä rikkoutunutta autoa varmaan työnnettäisi ojaan.
Uudehkoja polttomoottoriautoja jäänyt tienvarteen. Minkälaiset viat yleensä keskeyttävät matkanteon?
14
141
Vastaukset
- Anonyymi
Typerää ja lapsellista leikkiä noilla hymiöillä.
- Anonyymi
taitaa sullakin hymyt hyytyä..hih
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/45f73cd9-4896-4f26-a46f-b2938f9599cd - Anonyymi
no eipä ole kuin muutaman merkin ongelma..
- Anonyymi
missäs merkeissä noita ongelmia on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missäs merkeissä noita ongelmia on?
Näkyy hinaustilastoissa..
- Anonyymi
Ne ovat sähkö autoja.polttomoottori autot hyvin harvoin jättää tien poskeen🤔t mannelin👍
- Anonyymi
Yleensä akkuun liittyvä ,,mutta akusta huolehtimisella ja aika ajoin lataamisella ja akun vaihdolla 5v välein pääsee tuostakin ongelmasta eroon
- Anonyymi
Renkaan puhkeaminen on nykyään ou nou. Ei vararengasta ja ehkä ei toimivaa paikkavälinettäkään ja vielä harvemmin osaamista. Riittää, että osaa puhelimella tilata hinurin joka tuo samalla sijaisauton.
- Anonyymi
Miulla ei ole polttis jättänyt moottori tai akku,sähkövian takia kertaakaan tien varteen. Ajokortti ollu kohta 30 vuotta ja kilometrejä kertyny eri bensa-diesel autoilla yli miljoona.
Paitsi,, kerran jätti Honda civic Tuusulantien varteen jossa ei bensamittari toiminu. Ai niin ja Opel Astralla pääsin "nykimällä" erään korjaamon pihalle kun siinä oli joku jäähdytinnesteen lämpöanturi hajalla. Hintaa korjaukselle tais tulla parikymppiä. - AnonyymiUUSI
Onneksi on vanha uskollinen, perinteinen kaasutin-V8.
Ei ole 35 vuoden aikana jättänyt kertaakaan tielle.
Aina tuonut turvallisesti kotiin. - AnonyymiUUSI
Vikatila, alennettu teho....
Mulla särkyi DSG sen verran pahasti, että ajo oli pakko jättää kesken ja hinuri haki korjaamolle. Meni paalattavaksi se auto.- AnonyymiUUSI
Saitko päästöhuijauskorvauksia kuitenkin?
- AnonyymiUUSI
Joku mainitsi rengasrikon tilanteessa, jossa ei ole vararengasta.
Minäkin olen ajanut sen 1,5 M kilometriä, mutta rengasrikkoja on ajomäärään suhteutettuna sittenkin vähän ja palveluja saatavana puhelimen päässä.
Kerran olen markka-aikana säkkipimeällä loskaisella moottoritiellä vaihtanut
auton ojanpuoleisen renkaan sananmukaisesti "puku päällä" .
Onneksi oli ojanpuoleinen rengas.
Olin menossa oppituntia pitämään, enkä edes myöshästynyt, mutta sottaisen näköinen tietenkin. Ilman mukana ollutta vannetta olisin myöhästynyt.
Asia on kiusallisempi, mikäli enemmän kuin yksi odottaa.- AnonyymiUUSI
itse hommasin romuttamolta vararenkaan joka mahtuu peräkontin syvennykseen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551172
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1511141Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo82956Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45874Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55818Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54765KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692