Eilen, kun satoi vettä, tuli komia kirkas sateenkaari taivaalle, siitä pasahti päähän Isä Jumalan Sana, jonka hän lausui Nooalle vedenpaisumuksen jälkeen.
"Ja Jumala sanoi: 'Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi teen itseni ja teidän kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat; minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä. Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä, muistan minä liittoni, joka on minun ja teidän kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, eikä vesi enää paisu tulvaksi hävittämään kaikkea lihaa. Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on. Ja Jumala sanoi Nooalle: Tämä on sen liiton merkki, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken lihan välillä, joka maan päällä on". (1 Moos. 9:12-17).
Sateenkaari pilvissä
Anonyymi-ap
2
94
Vastaukset
- Anonyymi
Sateenkaariin liittyy monenlaista taikauskoa. Joissakin uskomuksissa jumala on liitetty sateenkaareen, esimerkiksi lupauksen tai liiton merkkinä. Toisissa tarinoissa uskotaan, että sateenkaaren päässä piilee aarre jne.
Vaikka nämä kaskut ovat kiehtovia, niitä voidaan pitää taikauskona – uskomuksina, jotka eivät perustu todelliseen havaintoon tai tieteelliseen näyttöön. - Anonyymi
Siinäpä sitä on vahvaa ruokaa Jumalalta täysi-ikäisille Jumalanlapsille, jotka eivät kuvia kumartele eivätkä varjoja pelkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 701158
Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131118Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761003- 98909
Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90905Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33882En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va144860Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa221809Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113779- 71687