Onko hän tullut teitä kaupungilla vastaan?
Pirita Niemenmaa
18
331
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole tullut.
- Anonyymi
Kuitenkin hän asuu siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin hän asuu siellä.
Mitä stalkkaat sitä? Varo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua stalkata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua stalkata.
En mä edes ite asu Seinäjoella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin voidaan puhua stalkkaamisesta?
- Anonyymi
Minkä näköinen on kyseinen henkilö? Oon saattanut tulla vastaan, en vaan ole tuntenut.
- Anonyymi
Kaunis ja oli tangokuningatar 2019.
- Anonyymi
Tottakai voi näkyä ja nähnytkin koska asuu ja elää siellä,pidä huoli omista asioistasi ,tällainen kyselysi saattaa aiheuttaa huolta maalitetuksi tulleessa .
- Anonyymi
Tottakai pidän, mutta ei niin kauniin laulajan tapaamista niin vain unohda ja tapasin tuplasti eli 2 kertaa.
- Anonyymi
Laulajan tunnistaa pikkuoravat äänestä
- Anonyymi
Hän kuulostaakin pikkuoravalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kuulostaakin pikkuoravalta.
No sehän tuossa jo tulikin.
- AnonyymiUUSI
Jos olen oikein ymmärtänyt niin hänellä ei ole lapsia.
- AnonyymiUUSI
Voisitko sä ihan oikeasti painua johonkin muualle täältä, kun kaiket päivät lorvit joka etelä-pohjanmaan kaupungin suomi24 sivuilla. Trolli.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko sä ihan oikeasti painua johonkin muualle täältä, kun kaiket päivät lorvit joka etelä-pohjanmaan kaupungin suomi24 sivuilla. Trolli.
En ole trolli! Ja oon, missä tykkään!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole trolli! Ja oon, missä tykkään!
En sitäpaitsi ole ollut minkään muun Etelä-Pohjanmaan kaupungin kuin tämän sivulla!
- AnonyymiUUSI
Voisko tän aloituksen poistaa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5552175Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4011776Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221590Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191166- 561112
- 1181097
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16888Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823