”Sukupuolia on vain kaksi”-kohukassista tuomio perheenisälle
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6
Kumma ettei wokettajat koskaan suostu kertomaan montako niitä sukupuolia oikein on ja kerro mitä ne on eli pitäisi saada lista niistä kaikista.
Tuomio ellet usko että sukupuolia on enemmän kuin kaksi
24
202
Vastaukset
- Anonyymi
Boomerina olen sitä mieltä, että sukupuolia on tosiaan vain kaksi. Sukuelimistä sen voi tarkistaa, ei ole kuin kahdenlaisia. Jos pääkoppa on eri mieltä, niin joko pääkoppaa tai kehoa pitää korjata.
- Anonyymi
Pötyä sillä joillakin ihmisillä on sekä naisen että miehen sukupuolielimet ja joillakin ei ole ollenkaan vaan pelkkä pärssilmä.
- Anonyymi
Oikein hyvä , että tuomio tuli.
Seinäjoellako tämä oli? - Anonyymi
Millaisessa valtiossa pitää uskoa hulluuksiin ja tuomitaan totuuden sanomisesta?
- Anonyymi
Venäjällä.
Paitsi siellä lentää ikkunasta ulos.
- Anonyymi
Entä jos sanoo että pedofiilit ja kansanmurhaajat on sairaita niin onko se syrjivää?
Täytyykö sanoa että pedofiilit on kivoja ihmisiä jotka rakastaa lapsia ja kansamurhaajat on vain väärinymmärrettyjä? - Anonyymi
Hyvä että tuomittiin.
- Anonyymi
Vain 2 sukupuolta.
- Anonyymi
Hyvä että osaamaton tuomittiin.
- Anonyymi
Tämmöstä se on siellä maaseudulla. Seinäjokelaisjuntit eivät ole koskaan tietenkään kuulleet hermafrodiittisesta ihmisestä jolla saattaa olla molemmat sukupuolielimet.
- Anonyymi
Olen asian sisäistänyt niin, että sukupuolia on vain kaksi, mutta sukupuoli-identiteettejä - sukuelimistä riippumatta - on useita.
- Anonyymi
Ihminen voi tuottaa munasoluja, siittiöitä, ei kumpaakaan tai teoriassa molempia. Eka ja toka vaihtoehto ovat selviä, kolmas saa minun puolestani valita ihan oman mielensä mukaan. Neljäs elää lööppijulkisuudella jos sitä osaa hyödyntää (ja miksi ei osaisi).
- Anonyymi
Vastahan tuli dokumentti itse itseään siementävästä naisesta.
On jo peräti 20 lasta synnyttänyt ja lisää pukkaa.
Mitäs sukupuolta tämä tapaus on?
Nainen on kotoisin Seinäjoelta ja elää lapsilisillä. - Anonyymi
Miehillä siittiöiden määrä Suomessakin on rajusti vähentynyt. Kannattaa käydä pankissa, jos lapsia haluaa.
- Anonyymi
Erilaisille uskovaisille poliittisille äärimielipiteille on ongelma tunnustaa että normi miehen tai normi naisennäköisillä ihmisillä pään sisällä luomistyö onkin mennyt erilailla kuin kansakoulussa opetettiin. Miespappi jolla oli perhe oli kärsinyt 40vuotta ja leikkautti sukuelimensä ja alkoi naiseksi. On kuitenkin yhdessä vanhan vaimonsa kanssa. Miltä näytämme ja mitä olemme ovat eri asioita. Siitä on turha muiden ahdistua.
- Anonyymi
Se tuomio tuli vihapuheesta. Se oli herjannut ihmisiä somessa tms.
Klikkiotsikko tehty. Toimitukseen valitus. - Anonyymi
Vahvistusharha estää uskovaisia kokemasta kognitiivista dissonanssia.
- Anonyymi
rehtori tuomiolle. sairasta. kiusasi perhettä vuosien ajan. ajojahtia
- Anonyymi
Hyvä, että isä tuomittiin.
- Anonyymi
Seinäjoellako tämä oli?
- Anonyymi
Suomi on sairas maa🫤
- Anonyymi
Olet oikeassa. Kaikenlaiset hihhuli-isät käyvät rehtoreiden kimppuun. Sairasta.
- Anonyymi
Ota nyt selvää, mitä sukupuolta nämä paikalliset pääpersutkin on? Maha kuin odottavan äidin. Puheet kun aasilla. Haukkuu kun koira. Tyhmä kuin saapas. Yritä nyt sitten luokitella kahteen vaihtoehtoon???
- Anonyymi
Heh heh , tuollaista arviota en ole ennen kuullutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164