Ovatko kaikki JT lukeneet koko Raamatun? Minä en ole.
Ovatko kaikki lukeneet?
9
255
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan riittävä siivu siitä tuli todistajana luettua, jotta voi todeta Raamatun Jumalan olevan maailmankaikkeuden hirvein despootti ja murhaaja.
Sinänsä jännä, että todistajat eivät näe metsää puilta ja ajattelevat palvovansa jotain hyvyyden entiteettiä, vaikka Raamattu osoittaa aivan jotain muuta. Mutta kai se sitten on sitä parempaa murhaamista, kun sen suorittaa Jehova, vaikka sivuosumina kuoleekin aina paljon viattomia; lapsia ja muita, joilla ei ole asioiden kanssa mitään tekemistä. - Anonyymi
Ei sitä tarvitse lukea. Saarnaajat kyllä "tulkitsevat" kirjan kuulijoille. Sehän vasta ongelma varmaan onkin?
- Anonyymi
Olet laiska, totuus vain pelastaa
- Anonyymi
Kirjastoon ja heti siellä!
Toki. Olen myös Azazel demonina vähän lisäillyt rasvaisia yksityiskohtia mm. Sodoman ja Gomorran homostelutapauksiin. Ja vähän muuallekkin, eikä kukaan kirkkoisistä huomannut yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi-ap 2025-08-22 17:47:11
"Ovatko kaikki JT lukeneet koko Raamatun? Minä en ole"
Esim.
Fil. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;
3:19 heidän loppunsa on kadotus
1.Korinttolaiskirje 10:27 Jos joku, joka ei usko, kutsuu teitä ja te tahdotte mennä hänen luokseen, niin syökää kaikkea, mitä eteenne pannaan
-siis myös veriruokia - Anonyymi
Olettaisin että aika harva Jt on lukenut Raamatun kokonaan edes yhteen kertaan. Joku on voinut lukea UM käännöksen, joka ei ole Raamattu lainkaan vaan Raamatun teksti selitettynä JT opin mukaisesti.
- Anonyymi00007
Jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial311935Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3791773Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
- 921113
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81076- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501011